Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Met 1 apparaat geen verbinding met router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Met 1 apparaat geen verbinding met router

    Onze pc kan geen verbinding meer maken met onze router, wel onze labtop. Wat is de oorzaak. Heeft altijd goed gewerkt tot gisteren.

  • #2
    Hallo cmr, welkom op het forum.

    Zijn de pc en de laptop draadloos of met een kabel op de router aangesloten.
    Indien pc bekabeld en laptop draadloos, zou ik de laptop eens met dezelfde kabel als de pc aansluiten en proberen.

    Reageer


    • #3
      alles draadloos, laptop werken goed anders kon ik niet op zeelandnet komen. Zijn de pc die geen verbinding maakt.

      Reageer


      • #4
        Heb ik ook wel eens en moet me dan opnieuw aanmelden. Lukt dat ook niet?
        Is er iets veranderd aan je pc, windows 10 geinstalleerd mss?

        Reageer


        • #5
          Nee niet op de pc wel op de laptop en die werkt goed.

          Reageer


          • #6
            Bij ons is het ook vaker dat de pc geen verbinding heeft en de laptop of iPad wel, maar alles is draadloos.
            Hoe vaak wij de router wel niet aan en uit zetten ,dan gaat de laptop weer wel en de pc nog steeds niet. ik snap er sowieso al niks van, maar hier mis ik de logica helemaal van.
            Dan is het de dsn server (?), dan kan hij de host zeelandnet niet vinden, dan heb ik wel verbinding maar kom ik toch niet op internet en moet ik contact zoeken met de provider, dan blijft ie laden, voor minimaal 10 minuten en stop ik er maar weer mee. Als ik bel , wijzen ze me op de pagina, maar daar kan ik dan dus niet op, daarom bel ik namelijk. Ik ben blij dat ik er (de pc) mijn boterham niet mee verdien,.

            Reageer


            • #7
              Ja van zeelandnet daar word ik helemaal niet goed van. Van service hebben zo nooit van gehoord. Alleen als je vergeet te betalen of te laat dan hoor je ze wel. Dan gooien je van internet af.

              Reageer


              • #8
                @cmr

                Ben je in het bezit van een gewoon modem met een eigen router of een WiFi-modem?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  @cmr

                  Ben je in het bezit van een gewoon modem met een eigen router of een WiFi-modem?

                  Een wifi-modem

                  Reageer


                  • #10
                    @cmr

                    Kijk eerst of je laptop wel verbinding maakt met je WiFi-netwerk.

                    Login eens in op dit WiFi-modem:
                    Ga in de browser naar: http://192.168.11.1
                    Gebruikersnaam: "beheer" en Password: "zeelandnet" of leeglaten

                    Kijk eens bij Security of er bij Spi firewall "low" staat. Zo ja zet deze op "off"

                    Kijk bij Wireless, Radio settings op welk channel hij staat. Meestal is dit "auto". Zet deze op 1, 6 of 11. Probeer uit door een paar dagen te testen. Blijft verbinding stabiel dan zo laten staan.

                    Vergeet niet bij iedere wijziging onderin op "Save settings" te klikken.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      kom niet bij mijn modem hij zegt iedere keer deze webpagina is niet beschikbaar.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door cmr
                        kom niet bij mijn modem hij zegt iedere keer deze webpagina is niet beschikbaar.
                        Alles werk weer bedankt voor alle reacties

                        Reageer


                        • #13
                          Hoe heb je 't opgelost? Kunnen anderen misschien weer hun voordeel mee doen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door cmr
                            Ja van zeelandnet daar word ik helemaal niet goed van. Van service hebben zo nooit van gehoord. Alleen als je vergeet te betalen of te laat dan hoor je ze wel. Dan gooien je van internet af.
                            Als de ene computer wel verbinding kan maken en de andere niet, dan ligt het toch echt niet aan Zeelandnet.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X