Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi-Spots op Samsung S5

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta WiFi-Spots op Samsung S5

    ik heb het stappenplan gedownload en het certificaat geinstalleerd (met naam delta wifispots ca.
    vervolgens in wifi dacht ik deze te selecteren maar kan deze niet vinden in de lijst.
    heb ik verkeerde geinstalleerd of wat doe ik fout?

  • #2
    Hallo Francorius, welkom op het forum.

    Ben je wel op een plaats waar een wifispot signaal is te ontvangen. Dus al voor de installatie van het certificaat zou je in de lijst van beschikbare netwerken Delta wifispots moeten kunnen terugvinden.
    Het certificaat is alleen een middel om veilig verbinding te kunnen maken

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo Francorius, welkom op het forum.

      Ben je wel op een plaats waar een wifispot signaal is te ontvangen. Dus al voor de installatie van het certificaat zou je in de lijst van beschikbare netwerken Delta wifispots moeten kunnen terugvinden.
      Het certificaat is alleen een middel om veilig verbinding te kunnen maken
      Hi, even gecontroleerd op beschikbare wifi: er staat min 1 (beveiligde) verbinding met de naam delta wifispots, de overige zijn misschien ook wifi spots maar hebben andere namen (totaal 12 beschikbare verbindingen)

      groeten Frank

      Reageer


      • #4
        In je eerste post geef je aan, dat je na installatie van het certificaat geen Delta wifispots als beschikbaar netwerk in de lijst ziet staan. Althans dat maak ik uit je bericht op.
        Uit je laatste reactie begrijp ik dat je Delta wifispots wel als aanwezig netwerk ziet staan.
        Daar zou je dus verbinding mee moeten kunnen maken, als de installatie van het certificaat incl. inlognaam en wachtwoord geslaagd is.
        Android heeft de eigenschap, dat je na installatie van een beveiligingscertificaat steeds een pincode moet intoetsen als je je scherm ontgrendeld. Zie je dat ook?

        Reageer


        • #5
          Ik heb hetzelfde probleem met Samsung S5.
          Ik heb het certificaat gedownload, maar ik kan de certificaatnaam niet aanpassen. Daarom kan ik het ook niet terugvinden in de instellingen van de Wifispot

          Reageer


          • #6
            Let op dat je bij het installeren van het certificaat met de hand kiest voor WiFi, anders staat vaak VPN geselecteerd en vind je het inderdaad niet terug als je daarna een WiFi configuratie toevoegt.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X