Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe log ik in op Delta WiFiSpots?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe log ik in op Delta WiFiSpots?

    ik zou willen inloggen op een wifi spot
    moet ik dan zn lang wachtwoord invullen ?? is niet zo handig op een ifoon-ipad alles is maar klein en je maak zo een foutje
    ook zo,n moeilijk wachtwoord is niet makkelijk te onthouden maar ja voor ouderen word het allemaal wel moeilijker om zo bij te blijven
    en een eigen paswoord onthouden/aanmaken kan ook niet denk ik jammer
    als je bij mac Donalds of andere bedrijven/restoirants kan je makkelijk inloggen en kost ook niets waarom zo moeilijk allemaal :@

  • #2
    jackvdriel,

    Ten eerste uiteraard vanwege de veiligheid, een onbeveiligde hotspot zoals een Mac Donalds vormt per definitie een risico, ten tweede stelt ZeelandNet de WifiSpots beschikbaar aan ZeelandNet en Ziggo klanten, niet aan gebruikers van een andere provider.
    Reden hiervoor is dat we een bepaalde hoeveelheid bandbreedte reserveren voor de WifiSpots, als we dit open stellen voor de hele wereld is hier meer voor nodig en bandbreedte kost geld, we willen uiteraard niet dat onze klanten uiteindelijk extra gaan betalen voor klanten van andere providers waar we geen afspraken mee hebben

    Reageer


    • #3
      Als je de handleiding voor de WiFispots volgt hoef je maar eenmalig het wachtwoord in te vullen, dus onthouden hoef je het niet echt. Ikzelf heb in de notitie app van mijn iPhone / iPad de gebruikersnaam en wachtwoord opgeslagen voor noodgevallen.
      Ook voor ouderen die bij willen blijven geld dat de veiligheid op internet een belangrijk item wordt of blijft, u zou toch niet willen dat uw bankrekening geplunderd wordt omdat u de veiligheid van uw wifi verbinding verwaarloosd??
      Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Erg handig die WiFiSpots, alleen jammer dat hij de afgelopen paar weken niet was te gebruiken (inloggen onmogelijk ook zelfs na diverse malen opnieuw installeren) en nu regelmatig eerst een paar maal "Verifcatiefout" geeft en daarna soms verbinding geeft en dus nog steeds niet goed te gebruiken is.
          Jammer !

          Reageer


          • #6
            Beste zappy17,

            Kun je misschien de WiFiSpots vergeten in de lijst beschikbare netwerken en dan bij MijnDELTA je wachtwoord wijzigen voor de WiFiSpots?
            Als je dan opnieuw verbinding maakt, kun je dan aangeven of dit heeft geholpen?
            Wij hebben hier ook de WiFiSpots getest en zonder problemen verbinding kunnen maken en behouden.

            Reageer


            • #7
              Bedankt voor de reactie en de tip.
              Het blijkt dat de correcte werking nogal afhankelijk is van de situatie (plaats).
              Op sommige plaatsen geen enkel probleem, maar op plaatsen waar voorheen de ontvangst/verbinding prima was is het nu toch minder.
              De tip uitgevoerd, maar geen merkbaar beter effect.
              Ben blij dat de WiFiSpot in ieder geval weer "in de lucht" is.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X