Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Handleiding EPC 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Handleiding EPC 3940

    Beste forumleden,

    De installatiehandleiding voor het WiFi-modem EPC CISCO 3940 staat sinds vandaag online op:
    Installatiehandleiding WiFi-modem 3940

    Voor het WiFi-modem EPC CISCO 3925 is de handleiding te vinden onder: Installatiehandleiding WiFi-modem 3925

  • #2
    is hier ook een uitgebreidere versie van, maw waar je het menu en de fucties kan nalezen ? ik heb problemen met een e thermostaat die wel verbinding heeft met de router maar geen internet verbinding heeft.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        En we hebben ook een video over het installeren van de EPC CISCO EPC 3940 Modem.

        Reageer


        • #5
          Het is inmiddels al opgelost, maar toch bedankt

          Reageer


          • #6
            Zodra je een nieuw IP adres heb gekregen (modem langer dan 24 uit geweest), dan kan het zijn, dat je de thermostaat opnieuw moet aanmelden.
            Hoe dat gaat, staat in de papieren die bij de thermostaat horen.

            Reageer


            • #7
              Dat was het dus niet r0n, het was een lange reset met thermostaat, kachel en modem. Maar zoal ik al zei, het is inmiddels opgelost en alles werkt weer naar behoren

              Reageer


              • #8
                Hoi Roof,

                Fijn dat het opgelost is!

                "is hier ook een uitgebreidere versie van, maw waar je het menu en de fucties kan nalezen ? ik heb problemen met een e thermostaat die wel verbinding heeft met de router maar geen internet verbinding heeft."

                Naar aanleiding van je bovenstaande verhaal: Heb je uiteindelijk nog bepaalde functionaliteiten nodig gehad / moeten gebruiken van het CISCO modem, welke niet in de handleiding staan?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jort
                  Hoi Roof,

                  Fijn dat het opgelost is!

                  "is hier ook een uitgebreidere versie van, maw waar je het menu en de fucties kan nalezen ? ik heb problemen met een e thermostaat die wel verbinding heeft met de router maar geen internet verbinding heeft."

                  Naar aanleiding van je bovenstaande verhaal: Heb je uiteindelijk nog bepaalde functionaliteiten nodig gehad / moeten gebruiken van het CISCO modem, welke niet in de handleiding staan?
                  Nee had niks met het modem te maken, Reset procedure van essent was wat werkte

                  Reageer


                  • #10
                    Ik wil ook wel een uitgebreidere versie. Ik moet namelijk de printer een vast IP adres geven en dan via IP binding zorgen dat hij dit IP adres permanent heeft. (Nu krijgt hij een tijdelijk IP adres en schakelt daarna op offline.)

                    Maar ik weet dus niet exact hoe ik dit instel. Ik heb al gekeken bij applications en gaming en dan port range en pass trough enzo, maar daar word een leek niet wijzer van.

                    Reageer


                    • #11
                      Even uit het hoofd gezegd kan je geen vaste IP adressen toekennen aan je apparatuur met het EPC 3925/3940 modem. Kan het nu niet controleren, maar ben er vrij zeker van.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Thnx fred44nl!
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X