Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen wireless verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen wireless verbinding

    ik kan geen wireless verbinding maken met internet. hebben alles al geprobeerd: gereset; stekker uit getrokken,...
    Ik merk wel dat het knopje om te resetten ingedrukt blijft? kan dat daaraan liggen?
    Hebben we dan een nieuwe modem nodig?
    ik had ook gebeld naar de klantenservice maar ik heb tot 2x maal toe tot 15min moeten wachten en heb dan opgehangen

  • #2
    Ziet u de naam van uw draadloos netwerk?
    Kunt u met andere apperaten wel verbinding maken?
    Welk type modem heeft u?

    Reageer


    • #3
      cicsco,epc 3940
      kan geen verbinding maken met andere apparaten
      ik weet niet wat ge bedoelt met de naam van draadloos netwerk

      Reageer


      • #4
        Hoi Katrijn, welkom op het forum.

        Achter op de EPC3940 zit een WiFi on/off knop. Probeer die eens?

        Reageer


        • #5
          al geprobeerd,brengt niks op

          Reageer


          • #6
            Ho Katrijn,

            Weet je dat laatste zeker. Reset-knop kun je alleen met een scherp voorwerp indrukken en je kunt dus niet zien dat die altijd ingedrukt is. De wi-fi- aan/uitknop zit er naast. Het is mij ook overkomen dat ik die per abuis heb ingedrukt!

            Reageer


            • #7
              Hoi jos
              ik heb het op die knop bovenaan met die 2pijlen. das dus voor iets anders
              maar die bovenaan is wel ingedrukt

              Reageer


              • #8
                Je bedoeld de WPS knop, die is inderdaad bedoeld om een beveiligde verbinding met een ander apparaat op te zetten. Mocht je achter het knopje achterop ingedrukt hebben en daarmee Wi-Fi hebben uitgeschakeld, zal verbinding maken uiteraard niet gaan lukken. WPS werkt ook alleen als dat andere apparaat daarmee kan omgaan.
                Heb je alle instructies zoals vermeld in de handleiding uitgevoerd? http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...dem_3940v1.pdf

                Kun je inloggen op je modem (zie handleiding), dan kun je zien of Wi-Fi aanstaat (enable)
                Zie je op telefoon/tablet/laptop of je netwerk in de lucht is?
                Had je hiervoor een ander modem en zo ja, heb je nu dezelfde netwerknaam en -sleutel ingevoerd als je voorheen gebruikte?

                Reageer


                • #9
                  @katrijn

                  En heb je iets gehad aan de antwoorden. Aan welk antwoord had je het meest? Deze graag als beste antwoord aanmerken.
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X