Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV Guide Smart TV herstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TV Guide Smart TV herstellen

Gisteren ontdekte ik dat op één TV (huiskamer) de TV-gids niet meer op te roepen was en ik dus geen zender kon selecteren om op een bepaalde tijd naar over te schakelen. Vreemd, want op mijn 2e TV in de slaapkamer ging dat wel. Zijn beide Samsung UE32J5600 en zijn allebei niet op internet aangesloten. Bastterijen verwisselen, beide AB-s geprobeerd)
    Na wat googlen gisteren en wat malen vannacht (stel dat?) vanmorgen het advies van een site opgevolgd en heb de stekker en de antenne uit de TV getrokken en er onbedoeld,( had even wat anders te doen) langer dan de genoemde 20 tot 30 minuten uit gelaten, zodat de reststroom kon wegvloeien (? - het rode standby lampje was toen ook inderdaad uit)

Na ongeveer 45 minuten de stekker en antenne er weer in en voila, mijn tv gids is opnieuw oproepbaar en misschien dat het toeval is, maar er lijkt nu weer complete programma-info te staan in de TV-gids ook.

Ik dacht het hier maar even te delen. Misschien heeft een ander er ook iets aan.
    Laatst bewerkt door anomaly; 19 Jan 2025, 12:26.

De echte ouderwetse aan/uit schakelaar op de tv was zo slecht nog niet.

Vroeger moest je ook alle stekkers uit het stopcontact trekken wanneer je naar bed ging.

Als je een tafelwandcontactdoos met schakelaar neemt en s'nachts uitzet zul je het ook niet meer hebben.

Maar dat doe ik zelf ook niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
    X