Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Film 1 zenders uit het entertainment pakket

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Film 1 zenders uit het entertainment pakket

Vind dit best wel schandalig, juist het compleet pakket aangeschaft omdat hier de film 1 zenders in zaten. Ik dacht dus dat ze maar 1 film 1 zender uit het pakket zouden halen, en je ter compensatie videoland basis hiervoor terug krijgt. Dit is maar 5 euro waard. Terwijl het film1 pakket 10 euro kost. Dus ze halen voor 10 euro film 1 uit je pakket en geven een videoland hier voor terug wat maar 5 euro waard is, het basis pakket! Waar het film 1 pakket duurder is. Meer mensen hier ontevreden over? Prijs van het entertainment pakket zou dan ook omlaag moeten. Steeds gekker wordt het. En de klant is al lang geen koning meer.
    Laatst bewerkt door Do60; 2 weken geleden.

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Vind dit best wel schandalig, juist het compleet pakket aangeschaft omdat hier de film 1 zenders in zaten. Ik dacht dus dat ze maar 1 film 1 zender uit het pakket zouden halen, en je ter compensatie videoland basis hiervoor terug krijgt. Dit is maar 5 euro waard. Waar het film 1 pakket duurder is. Meer mensen hier ontevreden over? Prijs van het entertainment pakket zou dan ook omlaag moeten
    Je krijgt meer content dan bij de film1 zenders en nog ontevreden…. Nee, ik ben supertevreden over de nieuwe opzet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Je krijgt meer content dan bij de film1 zenders en nog ontevreden…. Nee, ik ben supertevreden over de nieuwe opzet.
      Welke
      Meer content? Muziek zenders die me niet boeien. Als ik een muziek wilt horen zet ik wel internetradio aan. Of een bluray concert registratie. Welke zenders voor jou er voor terug gekregen dan? Je zit weer te raaskallen meneer. We hebben enkel videoland basis er voor terug gekregen! mtv zenders waren ook al eruit gehaald, en daar krijg je 2 andere muziekzenders voor terug. Dus je gaat er alleen maar op achteruit!
      Laatst bewerkt door Jeroen; 1 week geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X