Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kijk gratis ESPN Compleet in december

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• kijk gratis ESPN Compleet in december

DELTA's kijktips: gratis ESPN Compleet én NPO2 Extra | DELTA Fiber Nederland BV

Ik mis alleen ESPN UHD via de app of kijk ik er overheen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Ik mis alleen ESPN UHD via de app of kijk ik er overheen?
      Die zit niet in de app althans niet bij LG.

Reageer

Mijn vraag was aan de Android-app gebruikers (dus de losse app voor Android tv's) of daar ESPN UHD ook te zien is.
        Binnen de AndroidTV-app voor de Androidbox inmiddels wel, maar daar zijn het aantal gebruikers nog lager.

En even aangetekend: dit betreft het demokanaal op kanaal 701. Niemand kan er op reclameren dat ESPN UHD nog niet aanwezig is binnen bijvoorbeeld de Tizenapp of WebOS of IOS.
        ESPN UHD is nog niet officieel gelanceerd.

Dat kan overigens juist te maken hebben met het beschikbaar stellen op alle apps.
        Aangezien Delta inmiddels app-only verkoopt moeten ook de losse apps gelijk zijn aan de apps op de decoders qua officiële zenders.
        Hier is dus al een start mee gemaakt door op de AndroidTV-app voor de Androidbox de erotiekzenders toe te voegen (ik ben er niet in geïnteresseerd, maar als voorbeeld).

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Aangezien Delta inmiddels app-only verkoopt moeten ook de losse apps gelijk zijn aan de apps op de decoders qua officiële zenders.
          Hier is dus al een start mee gemaakt door op de AndroidTV-app voor de Androidbox de erotiekzenders toe te voegen (ik ben er niet in geïnteresseerd, maar als voorbeeld).
          Erotische zenders op een Smart-TV app komen er nooit want daarop zit geen kinderslot.

Reageer

Dat is vreemd, wanf die zit nu juist in de nieuwe versies van de apps zo ik lees.

Reageer

Dat is vreemd, wanf die zit nu juist in de nieuwe versies van de apps zo ik lees.
              Als er geen onderscheid meer is tussen de Smart-box en de Android TV Smart app waarom zo je dan nog € 5 p/mnd extra betalen ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Als er geen onderscheid meer is tussen de Smart-box en de Android TV Smart app waarom zo je dan nog € 5 p/mnd extra betalen ?
                De bitrates zijn een verschil tot nu toe. En het gebruik van de apps en de voordelen daarbij worden interessant.

Reageer

De bitrates zijn een verschil tot nu toe. En het gebruik van de apps en de voordelen daarbij worden interessant.
                  Ja dat is juist, maar je weet ook dat je op een ander Android TV apparaat wel Netflix hebt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Ja dat is juist, maar je weet ook dat je op een ander Android TV apparaat wel Netflix hebt.
                    Hij probeert toch om via alle hoeken zijn gelijk te halen, ondanks dat je 100 procent gelijk hebt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X