Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender EPG

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zender EPG

    De EPG is nog steeds niet in orde. Jaartallen van films en series worden niet vermeldt. En soms ontbreekt nog steeds een samenvatting van de inhoud. Wat is er aan de hand?

  • #2
    Dat kan inderdaad beter.
    ik vind voor onduidelijk welk seizoen en aflevering ik kijk, want dit zit verstopt halverwege het programma info, en zou veel duidelijker aan het begin vermeld moeten worden. (zeker wanneer series opname, ook herhalingen opneemt)

    Reageer


    • #3
      Ik heb al eens uitgelegd dat de data van een derde partij komt. Er is dus meer voor nodig om de data anders te tonen.
      Serie en aflevering-informatie moet men dan apart gaan aanleveren. Dat geldt ook voor jaartallen van een aflevering/serie/programma.

      Eerst moet de derde partij mogelijk iets wijzigen en daarna moet Delta de apps er op aanpassen.

      Dat zoeken door data heen steeds belangrijker wordt mag duidelijk zijn, bij de KPN-decoder kun je een films en series zoeken over de apps en zenders heen bijvoorbeeld.
      Een aanvullende sortering op seizoen zou dan al mooi zijn. Overigens houdt de KPN-decoder ook bij waar je gebleven bent met kijken binnen de apps.

      DELTA-TV-team leest mee en zal echt kijken naar alle suggesties en wat er daadwerkelijk mogelijk is. Maar ik kan me ook voorstellen dat de Kamai-software op moment X niet meer geupdate wordt en er alleen nog bugfixes komen en men zich gaat richten op de apps en de Android-decoder.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Ik heb al eens uitgelegd dat de data van een derde partij komt. Er is dus meer voor nodig om de data anders te tonen.
        Serie en aflevering-informatie moet men dan apart gaan aanleveren. Dat geldt ook voor jaartallen van een aflevering/serie/programma.

        Eerst moet de derde partij mogelijk iets wijzigen en daarna moet Delta de apps er op aanpassen.

        Dat zoeken door data heen steeds belangrijker wordt mag duidelijk zijn, bij de KPN-decoder kun je een films en series zoeken over de apps en zenders heen bijvoorbeeld.
        Een aanvullende sortering op seizoen zou dan al mooi zijn. Overigens houdt de KPN-decoder ook bij waar je gebleven bent met kijken binnen de apps.

        DELTA-TV-team leest mee en zal echt kijken naar alle suggesties en wat er daadwerkelijk mogelijk is. Maar ik kan me ook voorstellen dat de Kamai-software op moment X niet meer geupdate wordt en er alleen nog bugfixes komen en men zich gaat richten op de apps en de Android-decoder.

        #3
        27 minuten geleden
        Ik heb al eens uitgelegd Speelt u nu ook al voor webmaster of woordvoerder Delta TV

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          ... de data van een derde partij komt.
          Maar Ziggo en KPN kopen die data toch ook gewoon in bij 1 van de aanbieders die er zijn?

          Plus, zo'n aanbieder van EPG data zal dit via een API aanleveren, waarover ze duidelijk hebben afgesproken welke velden er meegestuurd worden. Zo kunnen ze dus bv genre, acteurs, ratings, seizoen, aflevering, etc. netjes apart meesturen. Dit is volgens mij niet zo moeilijk.

          Reageer


          • #6
            Ook bij mij is de informatie onvolledig. Omschrijvingen (waar gaat de film over) is bij films sinds 4 weken afwezig.
            Eerder stond bij Paramount "zenderpauze". Na een klacht bij Delta is dat opgelost.
            Maar er blijft iets mis met de EPG op mijn Humax. Ik heb al een andere Humax geprobeerd, zelfde resultaat.
            In de app staan de omschrijvingen wel.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door roelands Bekijk bericht
              Ook bij mij is de informatie onvolledig. Omschrijvingen (waar gaat de film over) is bij films sinds 4 weken afwezig.
              Eerder stond bij Paramount "zenderpauze". Na een klacht bij Delta is dat opgelost.
              Maar er blijft iets mis met de EPG op mijn Humax. Ik heb al een andere Humax geprobeerd, zelfde resultaat.
              In de app staan de omschrijvingen wel.
              Op kanaal 8 stond daarnet nog steeds zenderpauze!

              Reageer


              • #8
                """"Maar ik kan me ook voorstellen dat de Kamai-software op moment X niet meer geupdate wordt en er alleen nog bugfixes komen en men zich gaat richten op de apps en de Android-decoder"""".

                Dat zou dus kunnen betekenen dat Delta gebruikers op die manier van de HUMAX af wil helpen? EPG info de nek omdraaien?




                Reageer


                • #9
                  Hier exact hetzelfde. Sinds begin oktober is de EPG bij mij via digitale tv in veel gevallen onvolledig. Alleen via de interactieve ontvanger is de informatie bijvoorbeeld bij films nog volledig zoals het hoort. Maar wij kijken tv via kabel. Diverse contacten gehad met Delta en hun eindconclusie is dat ze er niks aan kunnen doen omdat het aan de leveranciers van de zenders ligt. Hoezo? Waarom is de EPG via de interactieve ontvanger dan wel goed? Zie bijgaande foto's. De eerste is de EPG van een eerder opgenomen film toen het nog wel goed was en de tweede van een film enkele dagen geleden. Weet iemand hier een oplossing voor?
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X