Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Amino Aria 7X

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Amino Aria 7X

Ik had al tijden problemen met haperend beeld op de televisie en de radio.
    Met contact via Delta lijkt dit probleem wel opgelost te zijn met de Amino Aria 7X.
    Dus heb je het probleem dat het beeld regelmatig stilstaat met de Amino Aria 7X dan is de update van de ontvanger niet geheel afgewerkt door de wisselende tijden dat je televisie kijkt.

Gewoon even bellen, zij kunnen op afstand de update realiseren.

Goed geregeld en dat mag ook weleens gezegd worden.

Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 13 Nov 2024, 11:20.

Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
    Ik had al tijden problemen met haperend beeld op de televisie en de radio.
    Met contact via Delta lijkt dit probleem wel opgelost te zijn met de Amino Aria 7X.
    Dus heb je het probleem dat het beeld regelmatig stilstaat met de Amino Aria 7X dan is de update van de ontvanger niet geheel afgewerkt door de wisselende tijden dat je televisie kijkt.

Gewoon even bellen, zij kunnen op afstand de update realiseren.

Goed geregeld en dat mag ook weleens gezegd worden.
    Beste Chouffeke,

Fijn om te horen dat het is opgelost. Zou je jouw klantnummer via E-mail naar [email protected] kunnen sturen, zodat ik eens exact kan bekijken wat er gedaan is?

Bij voorbaat dank

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Beste Chouffeke,

Fijn om te horen dat het is opgelost. Zou je jouw klantnummer via E-mail naar [email protected] kunnen sturen, zodat ik eens exact kan bekijken wat er gedaan is?

Bij voorbaat dank
      Heb verstuurd naar [email protected]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Beste Chouffeke,

Bij voorbaat dank
        Het leek goed te gaan maar ben nu toch weer terug bij het oude probleem @ DELTA-TV-team.
        Kunnen jullie mij alsnog helpen?
        Laatst bewerkt door Chouffeke; 15 Nov 2024, 08:38.

Reageer

Opnieuw gebeld en ontvanger laten updaten..daar deed de Amino Aria eigenlijk veel te lang over.
          Nu is het afwachten of het goed blijft gaan, is dat niet zo dan ligt het toch aan de ontvanger en krijg in een andere.
          Zijn er nog meer mensen met dit probleem, dat zou ik wel eens willen weten.

Reageer

Jawel, ik ervaar dezelfde problemen. Programma’s lopen vast. Switchen naar een andere zender en weer terug helpt, maar is steeds vaker nodig. Ik gebruik nu even de app, die is stabieler. Sowieso ervaar ik ook nog steeds problemen met het verschil in volume op verschillende zenders. Daar is al eens over gepost, maar ik heb dat niet kunnen oplossen.
            Al met al vind ik de decoder slechter gaan werken de laatste tijd. Wordt tijd voor een nieuwer model denk ik, of enkel de app.

Reageer

De Aria 7 zal er met de wisseling naar Delta toch wel uit gaan? Ik neem aan dat je vanaf het Delta-abonnement een nieuwe decoder ontvangt?

Welke zenders heb je problemen? Dat schrijf je er niet bij.

Reageer

Ongetwijfeld en ik kan altijd nog eens bellen, maar nog niet aan toegekomen. Ik zie er geen patroon in. Het betreft tot nu toe alle zenders op de decoder. Via de app ervaar ik de patronen niet.

Reageer

Ik heb ook al gevraagd om een andere en betere ontvanger maar weet niet of deze bestaat.
                  Bij bellen konden ze mij daarop geen antwoord geven.
                  Ik hoop op een goede oplossing en als er nieuwe zaken aan het licht komen zal ik dat hier melden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                    Ik heb ook al gevraagd om een andere en betere ontvanger maar weet niet of deze bestaat.
                    Bij bellen konden ze mij daarop geen antwoord geven.
                    Ik hoop op een goede oplossing en als er nieuwe zaken aan het licht komen zal ik dat hier melden.
                    Ik zie dat delta ook de Android kastjes gaan leveren, zie tweakers. ik zeg DELTA-TV-team team kom maar op, ben deze vastlopende kastjes zat.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X