Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv epg

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Tv epg

Wat is er aan de hand met de EPG op deltatv? Voorbeelden: Paramount zou niet uitzenden doch gewoobn beelden zonder EPG. Films zonder beknopte inhoud etc.

Hier hetzelfde. En bij films ontbreekt de omschrijving. Ik heb bij Zeelandnet om opheldering gevraagd maar antwoord blijft voorlopig uit.

Reageer

Geen problemen hier. Decoder al eens een minuut stroomloos gehad?
      Of is dit coax?

Reageer

Is coax en niet bij alle zenders ontbreekt de omschrijving van de film.
        rtl 7 in ieder geval wel.

Reageer

Opgelost, alles weer zichtbaar.

Reageer

Helaas.. filminformatie ontbreekt weer bij veel zenders. Het lijkt wel of de humax niet goed meer wordt ondersteunt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door roelands Bekijk bericht
              Helaas.. filminformatie ontbreekt weer bij veel zenders. Het lijkt wel of de humax niet goed meer wordt ondersteunt.
              Dit verhaal kan ik bevestigen, ik heb zaterdag Trom van VRT Canvas opgenomen en ook geen enkele programma informatie.

Maar goed mijn Humax is van 2017 dus het kan misschien best.

Reageer

Het is gewoon een zootje met de programma- overzichten, en -info. Kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat de oorzaak is en wie daar verantwoordelijk voor is. Fijn zou wel zijn dat het opgelost wordt of er hier in ieder geval een reactie komt. Wel zo beleefd tov je betalende (!) klanten.
                Laatst bewerkt door anomaly; 18 Dec 2024, 19:58.

Reageer

Hier worden nu ook verkeerde programma's weergegeven in het overzicht en als je een zender kiest. Je ziet dat één programna bezig zou moeten zijn en je krijgt vervolgens een ander programma vooorgeschoteld.

Reageer

Yes, exactly the idea I geometry dash meltdown was looking for.

Reageer

This could be due to errors in their data feed, problems with updates, or mismatched configurations for specific channels
                      that's not my neighbor

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X