Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld en geluid vervormt na paar minuten.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dat is dan altijd nog voldoende om voor interferentie te zorgen. Dat geldt overigens ook voor 4G.
    Oke, maar waarom dan pas sinds ca 2 maanden dat probleem. ? We hebben zelf al langer 4g gsm's.
    ik heb nu zo'n gevoel, dat er ergens een update geweest is bij OF delta OF de tv webos.
    ga i ieder geval zorgen voor betere connentoren aan kabel zijn er nog van ca 1995. Toen huis gebouwd is.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

      Oke, maar waarom dan pas sinds ca 2 maanden dat probleem. ? We hebben zelf al langer 4g gsm's.
      ik heb nu zo'n gevoel, dat er ergens een update geweest is bij OF delta OF de tv webos.
      ga i ieder geval zorgen voor betere connentoren aan kabel zijn er nog van ca 1995. Toen huis gebouwd is.
      Ik zou de gehele kabel van 1995 vervangen. Kabels kunnen ook poreus worden of "knikjes" krijgen.
      Wat ik ook nog wel eens zie dat er een AOP hangt uit 1995, die zijn soms ook niet meer geschikt.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

        Oke, maar waarom dan pas sinds ca 2 maanden dat probleem. ? We hebben zelf al langer 4g gsm's.
        ik heb nu zo'n gevoel, dat er ergens een update geweest is bij OF delta OF de tv webos.
        ga i ieder geval zorgen voor betere connentoren aan kabel zijn er nog van ca 1995. Toen huis gebouwd is.
        Storingen kunnen ook ontstaan aan onderdelen of kabels van 1 dag oud. Vervang de kabel en de aansluitingen en koop een kabel met zo zwaar mogelijke afscherming. Hirschmann kun je bijna niet mis mee zitten. In een grijs verleden had ik Delta tv via coax en nadat ik een hirschmann kabel en een nieuwe opzet/verdeeldoos had gekocht, was mijn beeld op zenders die eerder stoorden weer kraakhelder.
        Laatst bewerkt door Koeba; 5 Mar 2024, 14:26.

        Reageer


        • #19
          Gisteravond weer dat stotterend beeld op mijn IPTV (dus glasvezel) met soms een terugval naar een paar seconden eerder. Het duurt bij elkaar zo'n minuutje en dan heb ik weer perfect beeld. Als ik later na de bewuste uitzending (Met het mes op tafel) dat momentje terugkijk in "gemist" is er niets aan de hand. Qua geluid kan ik er niets over vertellen want dat hoor ik niet. Het stotterend beeld kende ik nog van vroeger tijdens een onweer maar dan wist je gelijk de oorzaak van de storing. Maar nu via glasvezel....?

          Reageer


          • #20
            Beste allemaal.
            Hier weer een berichtje over de haperende televisie kijkend via Delta app.

            ik kijk via de DELTA APP deze start bijna dagelijks op met “ Geen Internetverbinding “
            vreemd want de televisie zit rechtstreeks aangesloten op het modem.
            Na opnieuw opstarten wel verbinding.
            Enige tijd probleemloos kunnen kijken (ongeveer één 1uur) dan gaat het beeld haperen en de monden en het geluid lopen niet synchroon, daarna blijft het beeld helemaal stilstaan.
            De oplossing is dan resetten d.m.v stekker uitstopcontact te halen.
            Dit probleem is er bijna iedere avond.

            Gisteren weer maar eens telefonisch contact opgenomen met Delta, ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn.
            Hij heeft weer op afstand alles nagemeten en kon geen probleem vinden, ik moest maar eens een nieuwe kabel aansluiten.
            Hem medegedeeld dat er net een nieuwe kabel van de televisie is aangesloten rechtstreeks op het modem.
            Dan ligt het aan u zonnepanelen moest die maar eens uitschakelen mogelijk is het dan over.
            ik zei hem dat de zonnepanelen’s-avonds en ‘s-nachts niets opwekken dus lijkt het me sterk dat dat het probleem is.
            Hij zei dat er dan niets anders overblijft dan een monteur langs te sturen tegen de gebruikelijke kosten.
            Hiermee ga ik niet akkoord zei ik hem.

            Weet iemand een oplossing om probleemloos te kunnen genieten van de televisie kijkend via de Deta app.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jvl Bekijk bericht
              Weet iemand een oplossing om probleemloos te kunnen genieten van de televisie kijkend via de Deta app.
              Even slikken en de monteur laten komen.

              Reageer


              • #22
                wij hebben dit een aantal weken terug ook gehad, zomaar de melding "geen internet" terwijl netflix enz gewoon werkte, oorzaak onbekend, want alles werkt weer naar behoren.
                misschien is er voor jullie wel een app update???

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door jvl Bekijk bericht
                  beste allemaal.
                  Hier weer een berichtje over de haperende televisie kijkend via delta app.
                  Weet iemand een oplossing om probleemloos te kunnen genieten van de televisie kijkend via de deta app.
                  sorry maar wat heeft dit te maken met probleem waarmee ik hier gestart ben ????
                  Start svp een eigen topic op !!!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                    Oke, maar waarom dan pas sinds ca 2 maanden dat probleem. ? We hebben zelf al langer 4g gsm's.
                    ik heb nu zo'n gevoel, dat er ergens een update geweest is bij OF delta OF de tv webos.
                    ga i ieder geval zorgen voor betere connentoren aan kabel zijn er nog van ca 1995. Toen huis gebouwd is.
                    Dat kan... Providers zijn bezig om de masten en systemen aan te passen. en dat is 2 maanden geleden afgerond in jouw omgeving dan

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Jvl Bekijk bericht
                      Beste allemaal.
                      Hier weer een berichtje over de haperende televisie kijkend via Delta app.

                      ik kijk via de DELTA APP deze start bijna dagelijks op met “ Geen Internetverbinding “
                      vreemd want de televisie zit rechtstreeks aangesloten op het modem.
                      Na opnieuw opstarten wel verbinding.
                      Enige tijd probleemloos kunnen kijken (ongeveer één 1uur) dan gaat het beeld haperen en de monden en het geluid lopen niet synchroon, daarna blijft het beeld helemaal stilstaan.
                      De oplossing is dan resetten d.m.v stekker uitstopcontact te halen.
                      Dit probleem is er bijna iedere avond.

                      Gisteren weer maar eens telefonisch contact opgenomen met Delta, ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn.
                      Hij heeft weer op afstand alles nagemeten en kon geen probleem vinden, ik moest maar eens een nieuwe kabel aansluiten.
                      Hem medegedeeld dat er net een nieuwe kabel van de televisie is aangesloten rechtstreeks op het modem.
                      Dan ligt het aan u zonnepanelen moest die maar eens uitschakelen mogelijk is het dan over.
                      ik zei hem dat de zonnepanelen’s-avonds en ‘s-nachts niets opwekken dus lijkt het me sterk dat dat het probleem is.
                      Hij zei dat er dan niets anders overblijft dan een monteur langs te sturen tegen de gebruikelijke kosten.
                      Hiermee ga ik niet akkoord zei ik hem.

                      Weet iemand een oplossing om probleemloos te kunnen genieten van de televisie kijkend via de Deta app.
                      Informeer eerst even of de monteur ook geld kost als het aan Delta blijkt te liggen. Als het aan jouw (configuratie) ligt dan is het logisch dat er kosten bij komen kijken...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                        Dat kan... Providers zijn bezig om de masten en systemen aan te passen. en dat is 2 maanden geleden afgerond in jouw omgeving dan
                        Dat afronden wensen heel veel vodafone gebruikers hier. Er is voor zover bekend nog geen vergunning afgegeven voor die mast door bezwaren van bewoners tegen de locatie.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                          Via chat contact gehad en vanuit Delta is e.e.a. bekeken getest en het lijkt opgelost. We hadden tijdens dat testen even slecht vervormd beeld en geluid, maar hersytelde en nu na ruim een kwartier nog steeds goed beeld. Terwijl onze ervaring was, als je niet overschekelde werd het alleen maar slechter en slechter.
                          Moet paar dagen bekijken en wordt het weer slecht dan weer contact opnemen.
                          Idee voor:
                          https://www.zeelandnet.nl/forum/member/34790-jastov & https://www.zeelandnet.nl/forum/member/47924-tiktok
                          Nog steeds niet opgelost hoor al weer 3 dagen soms geluid en beeld problemen, 3 weken geleden helpdesk gesproken en deze vertelde mij dat de bezig zijn om het probleem
                          met de aria 7x met de fabrikant op te lossen. (Overigens ik heb Caiway). M.i. Lukt het niet echt om dit zoveelste probleem op te lossen.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                            Nog steeds niet opgelost hoor al weer 3 dagen soms geluid en beeld problemen, 3 weken geleden helpdesk gesproken en deze vertelde mij dat de bezig zijn om het probleem
                            met de aria 7x met de fabrikant op te lossen. (Overigens ik heb Caiway). M.i. Lukt het niet echt om dit zoveelste probleem op te lossen.
                            Wat zijn exact de problemen? Ik heb dit weekend met de Kamai 7x geen problemen gehad, maar ik herken deze vanuit de apps (Android/Tizen) wel.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X