Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender update 31 maart

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zender update 31 maart

    Per 31 Maart a.s. stopt de zender BBC Entertainment met uitzenden en zal deze zender verwijderd worden uit alle TV pakketten .
    De zender E! Pop of Culture (353) zal worden toegevoegd aan het Extra TV pakket (bij vast Internet en mobiel.) per 31 maart a.s.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Per 31 Maart a.s. stopt de zender BBC Entertainment met uitzenden en zal deze zender verwijderd worden uit alle TV pakketten .
    De zender E! Pop of Culture (353) zal worden toegevoegd aan het Extra TV pakket (bij vast Internet en mobiel.) per 31 maart a.s.
    Hadden ze geen grotere bagger liggen ,omdat er voor in de plaats te zetten

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Per 31 Maart a.s. stopt de zender BBC Entertainment met uitzenden en zal deze zender verwijderd worden uit alle TV pakketten .
      De zender E! Pop of Culture (353) zal worden toegevoegd aan het Extra TV pakket (bij vast Internet en mobiel.) per 31 maart a.s.
      Dat is weer 1 HD zender meer. BBC entertainment was geen HD.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dat is weer 1 HD zender meer. BBC entertainment was geen HD.
        Geef mij maar BBC entertainment in SD ipv E! Pop of Culture in HD....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

          Geef mij maar BBC entertainment in SD ipv E! Pop of Culture in HD....
          Zeker waar.

          Reageer


          • #6
            Ik heb ook veel liever een, eventueel, middelmatige zender in SD, dan weer een baggerzender in HD als vervanging. Er verdwijnen steeds leuke zenders, waar een prutzender (volgens mij dan) voor in de plaats komt

            Reageer


            • #7
              Kanaal 11 om 17.00 uur dan ned 1 18.00 uur en soms kanaal 27 rond de middag allemaal voor het nieuws.
              De rest kunnen ze allemaal houden want het is of ouwe zooi of herhaling.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                Kanaal 11 om 17.00 uur dan ned 1 18.00 uur en soms kanaal 27 rond de middag allemaal voor het nieuws.
                De rest kunnen ze allemaal houden want het is of ouwe zooi of herhaling.
                Als je het alleen om nieuws te doen is, waarom jeb je dan tv. Via internet meest actuele nieuws.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                  Geef mij maar BBC entertainment in SD ipv E! Pop of Culture in HD....
                  Ja mijn idee, maar de bbc stopt ermee.

                  Reageer


                  • #10
                    You can read this fnaf
                    FNAF (Five Nights At Freddy's) is a survival horror game that takes place at Freddy Fazbear's Pizza. Jump into the horror world with the best games like Backrooms, Poppy Playtime, Granny, and more.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X