Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV op mijn nieuwe LG TVV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV op mijn nieuwe LG TVV

    Ik heb een nieuwe LG 43UR81006LG waar door de monteur keurig Delta op is gezet en de zenders geïnstalleerd.
    Ik moest alleen nog een LG app downloden en inloggen, daarna Viaplay app en de Delta App.

    Het maken van de LG app was even puzzelen, het bleek inloggen te zijn op de site en registreren. Daarna is er iets misgegaan.

    Ik heb LG channels binnengehaald en die zijn in de plek van Delta gekomen.

    Als ik nu de tv opstart kom ik niet meer in Delta terecht maar in LG channels, vandaaruit moet ik naar startpagina, Delta app en dan een zender kiezen of iets terug kijken. Dit is heel omslachtig.

    Hoe zet ik Delta weer terug? 9De viaplay app en de Delta app zijn verder wel gelukt)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Kees Tramper Bekijk bericht
    Ik heb een nieuwe LG 43UR81006LG waar door de monteur keurig Delta op is gezet en de zenders geïnstalleerd.
    Ik moest alleen nog een LG app downloden en inloggen, daarna Viaplay app en de Delta App.

    Het maken van de LG app was even puzzelen, het bleek inloggen te zijn op de site en registreren. Daarna is er iets misgegaan.

    Ik heb LG channels binnengehaald en die zijn in de plek van Delta gekomen.

    Als ik nu de tv opstart kom ik niet meer in Delta terecht maar in LG channels, vandaaruit moet ik naar startpagina, Delta app en dan een zender kiezen of iets terug kijken. Dit is heel omslachtig.

    Hoe zet ik Delta weer terug? 9De viaplay app en de Delta app zijn verder wel gelukt)
    Is jou vraag hoe je de Delta-app standaard ‘aan’ laat staan zodat deze altijd ‘open’ is en je direct tv kan kijken?
    Je hebt niet gekozen voor een decoder?

    Reageer


    • #3
      Is de LG- app nodig?
      Op mijn oude(re) LG kun je via de 'home'-knop op het scherm direct kiezen wélke app je wilt gebruiken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kees Tramper Bekijk bericht
        Ik heb een nieuwe LG 43UR81006LG waar door de monteur keurig Delta op is gezet en de zenders geïnstalleerd.
        Ik moest alleen nog een LG app downloden en inloggen, daarna Viaplay app en de Delta App.

        Het maken van de LG app was even puzzelen, het bleek inloggen te zijn op de site en registreren. Daarna is er iets misgegaan.

        Ik heb LG channels binnengehaald en die zijn in de plek van Delta gekomen.

        Als ik nu de tv opstart kom ik niet meer in Delta terecht maar in LG channels, vandaaruit moet ik naar startpagina, Delta app en dan een zender kiezen of iets terug kijken. Dit is heel omslachtig.

        Hoe zet ik Delta weer terug? 9De viaplay app en de Delta app zijn verder wel gelukt)
        https://www.youtube.com/playlist?lis...6EBB767F1B4F5D

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kees Tramper Bekijk bericht
          Ik heb een nieuwe LG 43UR81006LG waar door de monteur keurig Delta op is gezet en de zenders geïnstalleerd.
          Ik moest alleen nog een LG app downloden en inloggen, daarna Viaplay app en de Delta App.

          Het maken van de LG app was even puzzelen, het bleek inloggen te zijn op de site en registreren. Daarna is er iets misgegaan.

          Ik heb LG channels binnengehaald en die zijn in de plek van Delta gekomen.

          Als ik nu de tv opstart kom ik niet meer in Delta terecht maar in LG channels, vandaaruit moet ik naar startpagina, Delta app en dan een zender kiezen of iets terug kijken. Dit is heel omslachtig.

          Hoe zet ik Delta weer terug? 9De viaplay app en de Delta app zijn verder wel gelukt)
          Nog een keer gelezen, maar waarom heb je de LG-app geïnstalleerd? Waar is die voor nodig? Ik zou deze verwijderen en dan zou alles moeten werken.

          Reageer


          • #6
            FF terug gaan naar fabriek instellingen en op nieuw installeren , LG account heb je niet nodig

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Nog een keer gelezen, maar waarom heb je de LG-app geïnstalleerd? Waar is die voor nodig? Ik zou deze verwijderen en dan zou alles moeten werken.
              LG app geft veel extra gratis kanalen om te kijken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door charliejone
                U kunt vanuit het Home-menu naar het gedeelte LG Channels of LG Content Store gaan om de Delta-app weer tot de standaardstartoptie van uw LG TV te maken. Zoek naar de optie om de Delta-app aan uw favorieten toe te voegen of stel deze in als de standaard opstart-app nadat u deze hebt gezocht en geselecteerd. Nadat u een keuze heeft gemaakt, sluit u het menu en zet u uw tv weer aan om de aanpassingen door te voeren. fnf
                gewoon account afmelden werkt ook. Home knop account kiezen en afmelden.

                Reageer


                • #9
                  @Cschultz
                  charliejone is een spambotje met een verborgen link...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                    @Cschultz
                    charliejone is een spambotje met een verborgen link...
                    Hoe maak je die verborgen link zichtbaar?
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Hoe maak je die verborgen link zichtbaar?
                      Als je bij het spambericht op de Citeer-knopt klikt zie je het bericht met de oorspronkelijke bb-code.
                      Meestal staat de link na het laatste woord. As je je muis over dat gebied beweegt kan je het ook zien.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                        Als je bij het spambericht op de Citeer-knopt klikt zie je het bericht met de oorspronkelijke bb-code.
                        Meestal staat de link na het laatste woord. As je je muis over dat gebied beweegt kan je het ook zien.
                        Thnx. Weer wat geleerd👍
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Die spammer heeft vast de opleiding nog niet afgerond, of genereren verborgen linkjes misschien toch meer kliks?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Kees Tramper Bekijk bericht
                            Hoe zet ik Delta weer terug?
                            Mooi stukje techniek heb je aangeschaft - volgens mij kreeg dit model een Tweakers Award.
                            Zelf ben ik niet zo op de hoogte van LG apps, maar ik denk dat de werkwijze komt doordat LG van WebOS gebruik maakt. Eénmalig inloggen op het LG Smart-home scherm/app is daarbij inderdaad vereist.

                            Wat ik ervan weet is dat je inderdaad bij het opstarten van je TV het app-overzicht van WebOS te zien krijgt. In dat scherm installeer en bekijk je de apps die je hebt geïnstalleerd (waarvan er een aantal standaard zijn toegevoegd, de LG Channels) en dus ook de Delta app.
                            Wellicht kun je in dit overzicht ook de Delta app plaatsen, door de geïnstalleerde Delta app in de favorietenlijst te zetten? Meestal doe je dat via Systeem -> Apps.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X