Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Family7 per 15 januari bij Delta weg...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Family7 per 15 januari bij Delta weg...

    Mij kwam ter ore dat Delta vanaf 15 januari 2024 stopt met het uitzenden van Family7. Via de klantenservice komt bij navraag de automatische mededeling dat de kosten te hoog zijn in verhouding tot het aantal kijkers. Dat is wel triest. Er zijn namelijk heel veel kijkers, waaronder ook heel veel ouderen die veel afstemmen op deze zender. Temeer daar dit programma iets biedt wat al die andere programma's niet bieden. Naar mijn idee een grote maatschappelijke misser!

  • #2
    Heb zojuist even gekeken naar het programma overzicht van vandaag op dit kanaal en kan mij indenken dat er maar een beperkte groep (je) mensen naar kijkt.
    Had nog nooit van deze zender gehoord (eigen schuld !!!).
    Ik ga er geen traan om laten.

    Reageer


    • #3
      Voor de liefhebbers: voor 3 eurootje per maand kun je via internet kijken.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
        Voor de liefhebbers: voor 3 eurootje per maand kun je via internet kijken.
        Bedankt Rinus. Ja, dat is bekend. En alle zenders zijn ook via Delta digitaal te volgen. Maar een grote doelgroep, waarschijnlijk veel ouderen hebben niet de apparatuur en skills om dit digitaal te volgen en zijn 'gebonden' aan hun televisie. Dat is mijn punt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jargon Bekijk bericht

          Bedankt Rinus. Ja, dat is bekend. En alle zenders zijn ook via Delta digitaal te volgen. Maar een grote doelgroep, waarschijnlijk veel ouderen hebben niet de apparatuur en skills om dit digitaal te volgen en zijn 'gebonden' aan hun televisie. Dat is mijn punt.
          Er moeten keuzes worden gemaakt. En dan spelen inkoopkosten tov het aantal kijkers een grote rol. Delta kan deze zender als premium door gaan geven, maat dat groepje dat wil kijken gaat echt geen 5 euro per maand extra betalen voor deze zender.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Er moeten keuzes worden gemaakt. En dan spelen inkoopkosten tov het aantal kijkers een grote rol. Delta kan deze zender als premium door gaan geven, maat dat groepje dat wil kijken gaat echt geen 5 euro per maand extra betalen voor deze zender. eggy car
            Ja, deze kosten zijn vrij hoog in vergelijking met de behoeften van mensen. Welke extra functies worden er toegevoegd voor 5 euro per maand?
            Laatst bewerkt door bizarrebaa; 29 Dec 2023, 10:24.

            Reageer


            • #7
              wij keken altijd naar Family 7 wij keken altijd we hebben nu 50 zenders er zijn maar 4 waar we naar keken npo 1-npo 2 -SBS 6 Family 7 waarom geen andere zender weg

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door sjoom Bekijk bericht
                wij keken altijd naar Family 7 wij keken altijd we hebben nu 50 zenders er zijn maar 4 waar we naar keken npo 1-npo 2 -SBS 6 Family 7 waarom geen andere zender weg
                Ik denk dat Family7 in een speciaal religiepakket zou moeten a 3-5 euro.
                Deze zender vraagt veel te veel voor doorgifte en heeft een lage kijkdichtheid. Dat is de reden dat er afscheid is genomen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik denk dat Family7 in een speciaal religiepakket zou moeten a 3-5 euro.
                  Deze zender vraagt veel te veel voor doorgifte en heeft een lage kijkdichtheid. Dat is de reden dat er afscheid is genomen.
                  Bron?
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X