Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppelen afstandsbediening Toshiba Android TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppelen afstandsbediening Toshiba Android TV

    We hebben een Toshiba Android TV (65ua2d63dg), welke standaard met een bluetooth afstandsbediening geleverd wordt, en geen IR ontvanger heeft voor zover ik weet.
    Volgens mij is de Delta afstandsbediening van Delta, infrarood. Is er ook een bluetooth variant beschikbaar of is er er een andere manier om deze alsnog te koppelen?

    Getracht te koppelen middels koppelcode 3021 (de code van Toshiba), maar dat werkt dus niet.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Michielvv Bekijk bericht
    We hebben een Toshiba Android TV (65ua2d63dg), welke standaard met een bluetooth afstandsbediening geleverd wordt, en geen IR ontvanger heeft voor zover ik weet.
    Volgens mij is de Delta afstandsbediening van Delta, infrarood. Is er ook een bluetooth variant beschikbaar of is er er een andere manier om deze alsnog te koppelen?

    Getracht te koppelen middels koppelcode 3021 (de code van Toshiba), maar dat werkt dus niet.
    Mogelijk via de nieuwe Androidecoder. Maar of en wanneer deze komt is nog niet bekend.
    Dus voor nu: nee.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Dec 2023, 08:38.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Mogelijk via de nieuwe Androidecoder. Maar of en wanneer deze komt is nog niet bekend.
      Dat was niet de vraag, geef nu eens antwoord op de daadwerkelijke vraag..

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht

        Dat was niet de vraag, geef nu eens antwoord op de daadwerkelijke vraag..
        Een goed lezer heeft aan een half antwoord genoeg. Maar het antwoord is nee, de huidige decoder ondersteund geen bluetooth.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Een goed lezer heeft aan een half antwoord genoeg. Maar het antwoord is nee, de huidige decoder ondersteund geen bluetooth.
          Waarom zo neerbuigend?

          Reageer


          • #6
            En is er een andere oplossing, bv een losse IR receiver aan de TV koppelen oid?

            Reageer


            • #7
              Ik zou contact opnemen met de klantenservice over dit probleem.

              Reageer


              • #8
                Helaas zeggen die enkel: Dit ondersteunen we niet

                Reageer


                • #9
                  Ik zou gewoon de DeltaTV android app op de TV installeren, deze gebruikt ol de ToshibaTV toch ook gewoon de google playstore?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    drift boss: Ik zou gewoon de DeltaTV android app op de TV installeren, deze gebruikt ol de ToshibaTV toch ook gewoon de google playstore?
                    Als ik jou was, zou ik het willen gebruiken omdat ik het erg handig vind.

                    Reageer


                    • #11
                      Nu wordt een spambericht zelfs via een reactie van een forummer het forum opgegooid (de toegevoegde link in de reactie van reddwarf)!
                      Die lui schrikken ook nergens voor terug.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X