Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen teletekst beschikbaar NPO 1

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen teletekst beschikbaar NPO 1

    Het valt mij op dat sinds invoering van de vernieuwde NOS teletekst dit niet meer aanwezig is op NPO 1.

    Uiteraard kun je andere twee zenders gebruiken als back-up.

    Heb het getest op meerdere tv's op verschillende adressen.

    DELTA-TV-team
    Wat is hiervan de oorzaak ?.

    Het gaat om digitale tv op de coaxkabel (netwerk-ID 1000).
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Nov 2023, 08:02.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Het valt mij op dat sinds invoering van de vernieuwde NOS teletekst dit niet meer aanwezig is op NPO 1.

    Uiteraard kun je andere twee zenders gebruiken als back-up.

    Heb het getest op meerdere tv's op verschillende adressen.

    Wat is hiervan de oorzaak ?.
    Via coax? Op interactief werkt het wel.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Via coax? Op interactief werkt het wel.
      Via coax ja.

      Reageer


      • #4
        Hier werkt teletekst op npo1 prima via coax, delta gebied

        Reageer


        • #5
          Omgeving Goes dus niet

          Reageer


          • #6
            Hier is TT op NPO1 wel te zien, maar de eerste bladzijde komt niet automatisch in beeld. Je moet zelf bijvoorbeeld 101 intikken en dan zie ik die en kan verder kiezen en lezen.
            Coax heb ik hier (Samsung Smart TV).

            Reageer


            • #7
              Ik merk nadat ik de eerste keer Zelf een startpagina heb gekozen, het de volgende keer weer gelijk goed gaat op NPO1 (na bv. wisselen van zender en terug naar NPO1). Dan start de TT-pagina op 100. Heb de TV nog niet uit- en weer aangezet...

              Reageer


              • #8
                Net even geprobeerd: na het uit- en aanzetten van de TV de zender op NOP1 gezet en TT geprobeerd. Hij twijfelt even, maar dan komt wel pagina 100 tevoorschijn. Het lijkt erop dat 'ie de eerste keer koudwatervrees heeft 😁

                Reageer


                • #9
                  Zowel op NPO2 als NPO3 werkt de overzichtspagina (index) 101 ook niet meer.

                  De gewone NOS teletekst op een normale TV is zowat onbruikbaar geworden.

                  Er is steeds een foutmelding OFF te zien op ipv van het paginanummer.

                  Het enigste wat op dit moment juist werkt is de NOS Teletekst op Google TV.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 8 Nov 2023, 19:28.

                  Reageer


                  • #10
                    Hier hetzelfde als de vorige keer. Eerste keer op NPO 1 zelf even 101 ingetikt, vervolgens naar NPO2 en daar kwam de index gelijk goed in beeld na het overschakelen op TT (Kabel TV Delta, Samsung Smart TV niet op internet aangesloten.)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Het valt mij op dat sinds invoering van de vernieuwde NOS teletekst dit niet meer aanwezig is op NPO 1.

                      Uiteraard kun je andere twee zenders gebruiken als back-up.

                      Heb het getest op meerdere tv's op verschillende adressen.

                      DELTA-TV-team
                      Wat is hiervan de oorzaak ?.

                      Het gaat om digitale tv op de coaxkabel (netwerk-ID 1000).

                      Dat heb ik ook. Precies sinds de invoering van het nieuwe teletekst systeem.

                      Op NPO2 en NPO3 geen probleem, maar op NPO1 alleen een zwart beeld met onderaan de melding ***TXT***

                      Wel vreemd dat het niet bij iedereen is dan...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marco77 Bekijk bericht


                        Dat heb ik ook. Precies sinds de invoering van het nieuwe teletekst systeem.

                        Op NPO2 en NPO3 geen probleem, maar op NPO1 alleen een zwart beeld met onderaan de melding ***TXT***

                        Wel vreemd dat het niet bij iedereen is dan...
                        Wellicht eens kijken of je tv zelf een softwareupdate moet hebben?

                        Reageer


                        • #13
                          Overigens: zonet lees ik dat sommige afstandsbedieningen geen TT-knop meer hebben!
                          Geen branders in je laptop en geen TT-knop op je afstandsbediening... waar gaat het toch naartoe met de wereld? 😳🙄😉

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                            Overigens: zonet lees ik dat sommige afstandsbedieningen geen TT-knop meer hebben!
                            Geen branders in je laptop en geen TT-knop op je afstandsbediening... waar gaat het toch naartoe met de wereld? 😳🙄😉
                            Dit klopt, maar Teletekst is wel beschikbaar op nieuw tv's

                            Reageer


                            • #15
                              Ik dacht even dat het aan de tv lag...
                              De andere twee netten werkt wel. Op het tweede net soms wel traag.
                              Het heeft niet met updates te maken.
                              Eergisteren weer nieuwe updates en het euvel dat zich al langer voor.
                              Van mij mag teletekst blijven want ik maak er vaak gebruik van.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X