Mijn vraag gaat overCaiway, maar gezien Caiway en Delta min of meer één zijn toch maar een poging omdat we er met de helpdesk en Delta-winkel niet uitkomen.
Een kennis wil graag kunnen opnemen via de tv app maar heeft nog een oud coax abonnement bij Caiway. Geadviseerd om langs de winkel te gaan om een interactief abonnement af te sluiten. Daar wordt bij hoog en bij laag gezegd dat een app op de tv voldoende is om te kunnen opnemen en sterker nog dat je via de telefoon app nooit kunt opnemen. Heel vreemd natuurlijk want waarom kan ik dan wel opnemen via de telefoon. Een ander abonnement is niet nodig wordt aangegeven.
Zoals ik verwachtte werkt het dus niet. Ik denk dus dat er een ander abonnement nodig is, waarbij ook een interactief kastje wordt geleverd.
Vervolgens gebeld met de helpdesk. Reactie is dat er geen ander abonnement nodig is en dat het gewoon moet werken. Maar het werkt dus niet, bij elk programma staat het blokkeerteken voor opnemen.
Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn die kunnen bevestigen of er nu wel of geen ander abonnement nodig is en wat vervolgens dan de reden zou kunnen zijn waarom niet opgenomen kan worden.
Een 2e vraag is hoe je de winkel cq helpdesk zou kunnen bewegen om tot actie over te gaan om eea wel werkend te krijgen. Men blijft nu hangen in “het moet gewoon werken” en “via de app werkt het nooit”. Wat mij betreft wederom een slechte ervaring met de dienstverlening.
Een kennis wil graag kunnen opnemen via de tv app maar heeft nog een oud coax abonnement bij Caiway. Geadviseerd om langs de winkel te gaan om een interactief abonnement af te sluiten. Daar wordt bij hoog en bij laag gezegd dat een app op de tv voldoende is om te kunnen opnemen en sterker nog dat je via de telefoon app nooit kunt opnemen. Heel vreemd natuurlijk want waarom kan ik dan wel opnemen via de telefoon. Een ander abonnement is niet nodig wordt aangegeven.
Zoals ik verwachtte werkt het dus niet. Ik denk dus dat er een ander abonnement nodig is, waarbij ook een interactief kastje wordt geleverd.
Vervolgens gebeld met de helpdesk. Reactie is dat er geen ander abonnement nodig is en dat het gewoon moet werken. Maar het werkt dus niet, bij elk programma staat het blokkeerteken voor opnemen.
Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn die kunnen bevestigen of er nu wel of geen ander abonnement nodig is en wat vervolgens dan de reden zou kunnen zijn waarom niet opgenomen kan worden.
Een 2e vraag is hoe je de winkel cq helpdesk zou kunnen bewegen om tot actie over te gaan om eea wel werkend te krijgen. Men blijft nu hangen in “het moet gewoon werken” en “via de app werkt het nooit”. Wat mij betreft wederom een slechte ervaring met de dienstverlening.
Reageer