Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv

    Mijn vraag gaat overCaiway, maar gezien Caiway en Delta min of meer één zijn toch maar een poging omdat we er met de helpdesk en Delta-winkel niet uitkomen.
    Een kennis wil graag kunnen opnemen via de tv app maar heeft nog een oud coax abonnement bij Caiway. Geadviseerd om langs de winkel te gaan om een interactief abonnement af te sluiten. Daar wordt bij hoog en bij laag gezegd dat een app op de tv voldoende is om te kunnen opnemen en sterker nog dat je via de telefoon app nooit kunt opnemen. Heel vreemd natuurlijk want waarom kan ik dan wel opnemen via de telefoon. Een ander abonnement is niet nodig wordt aangegeven.
    Zoals ik verwachtte werkt het dus niet. Ik denk dus dat er een ander abonnement nodig is, waarbij ook een interactief kastje wordt geleverd.
    Vervolgens gebeld met de helpdesk. Reactie is dat er geen ander abonnement nodig is en dat het gewoon moet werken. Maar het werkt dus niet, bij elk programma staat het blokkeerteken voor opnemen.

    Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn die kunnen bevestigen of er nu wel of geen ander abonnement nodig is en wat vervolgens dan de reden zou kunnen zijn waarom niet opgenomen kan worden.
    Een 2e vraag is hoe je de winkel cq helpdesk zou kunnen bewegen om tot actie over te gaan om eea wel werkend te krijgen. Men blijft nu hangen in “het moet gewoon werken” en “via de app werkt het nooit”. Wat mij betreft wederom een slechte ervaring met de dienstverlening.

  • #2
    Ik zit op Delta coax en heb een 50+ zenderpakket en verder geen interactieve tv (Kamai 7) decoder.

    Opnemen op mijn telefoon werkt gewoon.

    Dus wel een smartcard.
    Laatst bewerkt door driepinter; 3 Nov 2023, 17:26.

    Reageer


    • #3
      Caiway55 Beste,

      Is het mogelijk dat u of uw kennis zijn/haar klantnummer doorgeeft via een e-mail naar [email protected]? Dan kan ik het voor u bekijken.
      Ik vermoed dat het komt omdat het hier om een oud Caiway coax abonnement gaat inderdaad. Bij de overgang van de oude TV app (Multiscreen) naar het nieuwe TV app/platform Interactieve TV (1 a 1,5 geleden ongeveer) waren er klanten die toegang hadden tot de oude "Multiscreen app" en alleen live TV konden kijken. Dezelfde rechten hebben ze ook gekregen in de nieuwe interactieve TV app.

      Opnemen maakt deel uit van het Interactieve TV product, welke bij Caiway alleen geleverd wordt via glasvezel.
      Dit was destijds de communicatie rondom de overgang. De laatste vraag zegt hier iets over:
      https://www.caiway.nl/klantenservice...actieve-tv-app
      • Waarom kan ik niet opnemen in de app?
        Als je niet kunt opnemen maak je nog geen gebruik van ons nieuwe Interactieve TV Platform en is de app nog niet gekoppeld aan je tv-ontvanger. Zodra dit het geval is zullen wij je tijdig informeren.

      Wilt u inderdaad gebruik maken van alle interactieve tv functies (inclusief opnemen en extra TV pakketten) is het dus noodzakelijk om over te stappen naar een Interactief TV abonnement over glasvezel wanneer dit aanwezig is.

      Dan nog terugkomend op uw vragen:

      Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn die kunnen bevestigen of er nu wel of geen ander abonnement nodig is en wat vervolgens dan de reden zou kunnen zijn waarom niet opgenomen kan worden.
      - er is dus een ander abonnement nodig. Maar wellicht kan ik meer zien als we de gegevens ontvangen hebben.

      Een 2e vraag is hoe je de winkel cq helpdesk zou kunnen bewegen om tot actie over te gaan om eea wel werkend te krijgen. Men blijft nu hangen in “het moet gewoon werken” en “via de app werkt het nooit”.
      - TV via een glasvezel abonnement (incl Tv ontvanger), "het moet gewoon werken" gaat niet op, en "via de app werkt het nooit" is niet correct. Bij Interactieve TV altijd, via WebTV, op Smart-tv app, op de tv-ontvanger en op mobiel of tablet app van Caiway. (200 uur opnemen). Bij gebruik van de app zonder Interactieve TV (coax abonnement) dus niet. Als er geen radiozenders in de app zitten, geen additionele zenderpakketten (Bijv ESPN compleet) en er niet kan worden opgenomen heeft men waarschijnlijk geen Interactief TV abonnement.

      Ik hoop dat dit iets helpt, anders wacht ik uw email graag af.


      Met vriendelijke groet,

      DeltaIPTVteam

      Reageer


      • #4
        Hartelijk dank voor de snelle reactie. Mail is verstuurd

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X