Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta tv loopt niet synchroon

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta tv loopt niet synchroon

    Best humor die delta tv ,de stemmen lopen achter en al een poos. Eigenlijk ook een aanfluiting,vind ik Hop Er zal wel niks aan te doen zijn.

  • #2
    We hebben dat hier ook wel eens een enkele keer. Wat dan meestal helpt is de uitzending stoppen en weer opnieuw starten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      We hebben dat hier ook wel eens een enkele keer. Wat dan meestal helpt is de uitzending stoppen en weer opnieuw starten.
      en als het op alle zenders is dan kun je dit aanpassen via het menu => Instellingen

      Reageer


      • #4
        Maar als het “humor” is dan is het toch prima. Het leven is al zo serieus.
        Overigens heb ik geen last van deze “humor”. Inderdaad zoals JanPietJoris aangeeft heel af en tot en dan is switchen van kanaal meestal de oplossing.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
          Maar als het “humor” is dan is het toch prima. Het leven is al zo serieus.
          Overigens heb ik geen last van deze “humor”. Inderdaad zoals JanPietJoris aangeeft heel af en tot en dan is switchen van kanaal meestal de oplossing.
          Bij Caiway idem hoor dat het soms niet lipsynchroon is.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

            Bij Caiway idem hoor dat het soms niet lipsynchroon is.
            Dat is wat ik zeg, heel af en toe. Maar ook zoals aangegeven simpel op te lossen.

            Reageer


            • #7
              De enigste zender waar ik last van heb is omroep zeeland de andere niet

              Reageer


              • #8
                lekker ooo makkelijk op te lossen...../ pppfff het gaat om het systeem het principe,ik betaal dus mag verwachten dat het goed is ,kutjes en schoonheid caiway wat voor jou eenvoudig is dat niet voor een ieder,,,,,,eenvoudige van geest. maar weltrusten slaapzacht.... Fijn zo'n forum waar ze je afbreken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
                  lekker ooo makkelijk op te lossen...../ pppfff het gaat om het systeem het principe,ik betaal dus mag verwachten dat het goed is ,kutjes en schoonheid caiway wat voor jou eenvoudig is dat niet voor een ieder,,,,,,eenvoudige van geest. maar weltrusten slaapzacht.... Fijn zo'n forum waar ze je afbreken.
                  Je overdrijft het nu wel heel erg.... Dat kan, maar verwacht dan ook niet teveel hulp van de users hier

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                    De enigste zender waar ik last van heb is omroep zeeland de andere niet
                    Menu => Instellingen => Audiosyc. Daar de balk naar links od rechts en wanneer het synchroon loopt niets meer aan dken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Menu => Instellingen => Audiosyc. Daar de balk naar links od rechts en wanneer het synchroon loopt niets meer aan doen.
                      Op welk apparaat zie je dat menu?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                        Op welk apparaat zie je dat menu?
                        Kamai 7x of Aria 7x

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Kamai 7x of Aria 7x
                          Ja.... die heb ik dus niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Menu => Instellingen => Audiosyc. Daar de balk naar links od rechts en wanneer het synchroon loopt niets meer aan dken.
                            Neen Bor, dat is onmogelijk aangezien sommige zenders wel sync zijn en andere weer niet, dus je blijft het probleem houden.
                            Ook de vertraging van zo'n ruim 30 sec is en blijft een probleem.
                            De laatste weken wordt er op sommige momenten zelfs beelden zo'n 3 tot 4 sec herhaald opnieuw bufferen.
                            Kortom TV van Caiway laat nog steeds te wensen over en zou het niet echt aanbevelen.
                            Laatst bewerkt door puccini; 21 Oct 2023, 09:40.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                              Neen Bor, dat is onmogelijk aangezien sommige zenders wel sync zijn en andere weer niet, dus je blijft het probleem houden.
                              Ook de vertraging van zo'n ruim 30 sec is en blijft een probleem.
                              De laatste weken wordt er op sommige momenten zelfs beelden zo'n 3 tot 4 sec herhaald opnieuw bufferen.
                              Kortom TV van Caiway laat nog steeds te wensen over en zou het niet echt aanbevelen.
                              Ik herken dit niet bij Delta met de Kamai 7x

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X