Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling Love Nature

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling Love Nature

    Het valt me op dat de ondertiteling van Love Nature nogal wispelturig is. Soms zie je in een flits een regel en is die weer weg. Soms ontbreken ook stukken.
    Als ik 's avonds op bed TV kijk is het regelmatig deze zender en dan zet ik het geluid uit en zet de ondertiteling aan om niemand te storen. Dan is het lastig als je een programma niet goed kunt volgen door een haperende ondertiteling.
    Aan wie ligt dit? De ondertitelaar en de timing, de zender, de provider of heeft mijn TV last van de tropenkolder?

  • #2
    Heb je dit alleen bij Love Nature of ook bij andere zenders? Hoe kijk je tv, kastje, coax, app?
    Wellicht heb je de mogelijkheid om op verschillende manieren te kijken en kan je dat testen. Ook zou je eens kunnen kijken hoe dit op een andere tv is (woonkamer).

    Ik verwacht zelf dat er niet veel aan te doen is. Denk dat hier een programma voor gebruikt wordt die dit automatisch zou moeten regelen. Kan mij niet voorstellen dat dit soort programma’s met de hand gedaan worden.

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie. Ik kijk bekabelde COAX en het is eigenlijk op die manier alleen Love Nature.
      Goeie tip om even overdag in de woonkamer te kijken wat er gebeurt. Dat ik dat zelf niet even heb bedacht 🙄
      Zo gelijk maar doen met een bakje koffie.

      Toevoeging: is inmiddels ingesteld, maar het is reclame... 🤔
      Laatst bewerkt door anomaly; 22 Aug 2023, 09:40.

      Reageer


      • #4
        Inmiddels getest en het is hetzelfde in de woonkamer. Je moet wel verrekte snel kunnen lezen om alles te kunnen volgen.
        Overigens staat de ondertiteling dan wel ingesteld via Systeem - Toegankelijkheid - Ondertiteling en niet via TT888. Dat maakt soms verschil volgens mij.

        Reageer


        • #5
          Heb ik hier ook, ligt dus niet aan jouw toestel

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
            Inmiddels getest en het is hetzelfde in de woonkamer. Je moet wel verrekte snel kunnen lezen om alles te kunnen volgen.
            Overigens staat de ondertiteling dan wel ingesteld via Systeem - Toegankelijkheid - Ondertiteling en niet via TT888. Dat maakt soms verschil volgens mij.
            Verwacht dus dat er gebruik gemaakt wordt van een soort vertaalmachine.

            Reageer


            • #7
              Da's "fijn" Jos, dan hoef ik hier in ieder geval niet meer naar de instellingen te kijken 🙂
              Zou mooi zijn als het wat beter werkte. Op de BBC zie je dat een foute vertaling heel snel gecorrigeerd wordt en meestal op tijd zodat je de rest van de zin weer kunt oppakken, maar dat is dan vaak tijdens een live-uitzending.

              Reageer


              • #8
                De slechte en maar gedeetelijke vertaling van de gesproken tekst heb ik hier ook. Dat ligt aan de zender. Helaas.... klachten indienen bij de vertalers van deze serie.

                Reageer


                • #9
                  Ik zal eens in de gaten houden of die vermeld worden, zoals op andere zenders. Ik wilde eerst een mailtje doen naar blueantmedia, maar ik ga er mijn tijd niet aan besteden 😏

                  Reageer


                  • #10
                    Bij mij precies hetzelfde, alleen bij Love Nature en ook ik kijk via coax.
                    Dus ligt aan de zender. Het is een tijdje goed gegaan, maar nu is het weer mis.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                      Ik zal eens in de gaten houden of die vermeld worden, zoals op andere zenders. Ik wilde eerst een mailtje doen naar blueantmedia, maar ik ga er mijn tijd niet aan besteden 😏
                      Lijkt erg op een geautomatiseerde vertaaloplossing. Afgezien er van dat Delta contact op zou kunnen/moeten nemen met Blue Ant, kun je dat natuurlijk ook zelf doen. Niet geschoten...

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X