Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Landelijke radiozenders coaxkabel vs interactief

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Landelijke radiozenders coaxkabel vs interactief

    Is het de bedoeling dat het landelijke radio zenderaanbod op de coaxkabel hetzelfde is als op interactief ?

    Daar ik nog een aantal zenders mis op de coax zoals :
    1. FIP
    2. NDR Kultur
    3. Deutsche Welle
    4. BBC Radio 1
    5. BBC Radio 2
    6. Radio Decibel
    7. NDR1
    8. NDR2
    9. WDR2
    10. WDR5
    11. Rai Radio1
    12. Radio Continu

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Is het de bedoeling dat het landelijke radio zenderaanbod op de coaxkabel hetzelfde is als op interactief ?

    Daar ik nog een aantal zenders mis op de coax zoals :
    1. FIP
    2. NDR Kultur
    3. Deutsche Welle
    4. BBC Radio 1
    5. BBC Radio 2
    6. Radio Decibel
    7. NDR1
    8. NDR2
    9. WDR2
    10. WDR5
    11. Rai Radio1
    12. Radio Continu
    Ik wil niet spoileren maar de lokale tv zenders lopen ook niet gelijk. Maar een goede vraag wat ze doen met de radiozenders.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik wil niet spoileren maar de lokale tv zenders lopen ook niet gelijk. Maar een goede vraag wat ze doen met de radiozenders.
      De nieuwe lokale tv zenders van vorige week hebben nu ook een radio (FM) variant gekregen :

      Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
      • Kempen TV
      • Kempen FM
      • SLOG TV
      • SLOG FM
      • Haarlem TV
      • Haarlem FM
      • Haarlem Shuffle

      Volgens mij is dit dan op kanaal 800
      Laatst bewerkt door driepinter; 3 Jul 2023, 20:52.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        De nieuwe lokale tv zenders van vorige week hebben nu ook een radio (FM) variant gekregen :

        Lokale zenders toegevoegd (alleen beschikbaar in gemeente):
        • Kempen TV
        • Kempen FM
        • SLOG TV
        • SLOG FM
        • Haarlem TV
        • Haarlem FM
        • Haarlem Shuffle

        Volgens mij is dit dan op kanaal 800
        Blijft de vraag of ze dat recht gaan trekken op interactief, het lijkt wel zo te zijn aangezien daar nu beweging in komt.
        Dus wie weet ook op interactief vanaf kanaal 800. Mooi dat je dit nieuws deelt, geeft toch een inkijkje van de werkzaamheden waar men mee bezig is!

        Staat inderdaad op de updatespagina. Dus deze zullen ook wel gaan volgen voor andere regio's en dus ook op interactief!
        Mooie verbetering!

        Updates voor Interactieve TV | DELTA
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Jul 2023, 21:17.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Blijft de vraag of ze dat recht gaan trekken op interactief, het lijkt wel zo te zijn aangezien daar nu beweging in komt.
          Dus wie weet ook op interactief vanaf kanaal 800. Mooi dat je dit nieuws deelt, geeft toch een inkijkje van de werkzaamheden waar men mee bezig is!

          Staat inderdaad op de updatespagina. Dus deze zullen ook wel gaan volgen voor andere regio's en dus ook op interactief!
          Mooie verbetering!

          Updates voor Interactieve TV | DELTA
          Hoe is het beeld bij jou nu via coax ci+ module op npo tijdens voetbal en espn? Bij mij nog niet top. Blijft jammer dat de bitrate verlaagt is. Overigens gebruik ik een coax kabel van 5 meter die delta me toen toegestuurd heeft. Goed afgeschermde kabel is dat. Hoelang is jou kabel?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Hoe is het beeld bij jou nu via coax ci+ module op npo tijdens voetbal en espn? Bij mij nog niet top. Blijft jammer dat de bitrate verlaagt is. Overigens gebruik ik een coax kabel van 5 meter die delta me toen toegestuurd heeft. Goed afgeschermde kabel is dat. Hoelang is jou kabel?
            Ik heb al eerder gemeld dat het veel strakker zou moeten zijn op interactief. Andere codecs, hogere bitrates en UHD en 4K en beeldverbeteringen gaan hier bij helpen.
            2023 is nog nog niet om.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik heb al eerder gemeld dat het veel strakker zou moeten zijn op interactief. Andere codecs, hogere bitrates en UHD en 4K en beeldverbeteringen gaan hier bij helpen.
              2023 is nog nog niet om.
              De beste man stelt een vraag en jij antwoordt weer eens met jouw mening/visie, die je al pak 'm beet 20x over dit onderwerp hebt gegeven.

              (Mijn kabel is 2.50m en altijd strak beeld)
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                De beste man stelt een vraag en jij antwoordt weer eens met jouw mening/visie, die je al pak 'm beet 20x over dit onderwerp hebt gegeven.

                (Mijn kabel is 2.50m en altijd strak beeld)
                Ok op hoeveel inch tv kijk je? ik kijk op de nieuwste lg g3 oled 77 inch. en retestrak beeld heb ik op diversen zenders wel waaronder rtl 4. maken blijkbaar gebruik van meer bitrate. maar espn en npo is niet om over naar huis te schrijven met voetbalwedstrijden. Was voorheen wel top. Op espn jij ook goed beeld?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik heb al eerder gemeld dat het veel strakker zou moeten zijn op interactief. Andere codecs, hogere bitrates en UHD en 4K en beeldverbeteringen gaan hier bij helpen.
                  2023 is nog nog niet om.
                  Bedankt voor je reactie. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag! Ik heb het erover tv via coax ci+module. Hoe is jouw beeld hier op espn en npo met voetbalwedstrijden. En hoeveel meter coax kabel gebruik jij?

                  Reageer


                  • #10
                    Waarom zou het beeld veel strakker moeten, Bordewolf?
                    Je hebt hier altijd rondgebazuind dat je een retestrak beeld hebt bij Delta.
                    Ik begrijp hier weer geen snars van.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                      Bedankt voor je reactie. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag! Ik heb het erover tv via coax ci+module. Hoe is jouw beeld hier op espn en npo met voetbalwedstrijden. En hoeveel meter coax kabel gebruik jij?
                      Daarvoor moet je bij Rinus zijn, hier geen Coax meer aanwezig.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                        Ok op hoeveel inch tv kijk je? ik kijk op de nieuwste lg g3 oled 77 inch. en retestrak beeld heb ik op diversen zenders wel waaronder rtl 4. maken blijkbaar gebruik van meer bitrate. maar espn en npo is niet om over naar huis te schrijven met voetbalwedstrijden. Was voorheen wel top. Op espn jij ook goed beeld?
                        55 inch curved LG van ca 5...6 jaar. Geen probleem, maar kijk géén espn., want voetbal tegenwoordig zijn stelletje overbetaalde gekken die elkaar alleen maar proberen dood te schoppen en iemand een kaart aansmeren. Andere zenders met ook app viaplay is perfect.
                        Laatst bewerkt door Rinus; 5 Jul 2023, 18:02.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Waarom zou het beeld veel strakker moeten, Bordewolf?
                          Je hebt hier altijd rondgebazuind dat je een retestrak beeld hebt bij Delta.
                          Ik begrijp hier weer geen snars van.
                          In het hunebed is per ongeluk coax vervangen door glasvezel.....😁🤣🤣🤣
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                            55 inch curved LG van ca 5...6 jaar. Geen probleem, maar kijk géén espn., want voetbal tegenwoordig zijn stelletje overbetaalde gekken die elkaar alleen maar proberen dood te schoppen en iemand een kaart aansmeren. Andere zenders met ook app viaplay is perfect.
                            ok ja. 55 inch is klein.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                              ok ja. 55 inch is klein.
                              Voor een normale huiskamer groot genoeg én hij past er perfect.....
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X