Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

opname tijd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • opname tijd

    LS,
    Ik ben even benieuwd hoelang ik opnamen kon opnemen. Op het internet vond ik heel veel reacties over het feit dat -op wel zeer vreemde wijze- de opname tijd is verlaagd van 250 uur naar 200 uur.
    Ik heb niet kunnen vinden of die 200 uur per week of per maand of per jaar is.
    Kan iemand mij dit vertellen ?

    Bij voorbaat dank. Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    LS,
    Ik ben even benieuwd hoelang ik opnamen kon opnemen. Op het internet vond ik heel veel reacties over het feit dat -op wel zeer vreemde wijze- de opname tijd is verlaagd van 250 uur naar 200 uur.
    Ik heb niet kunnen vinden of die 200 uur per week of per maand of per jaar is.
    Kan iemand mij dit vertellen ?

    Bij voorbaat dank. Martin
    200 uur aan opnames is niet voldoende? Dat zijn 200 uitzendingen! Je neemt toch niet op om het te bewaren, maar om de uitzending op een later tijdstip te zien?

    Reageer


    • #3
      Het is niet 200 uur per week of maand of jaar, maar het is gewoon 200 uur.
      Je kan dus steeds blijven opnemen totdat je boven die 200 uitkomt ( ze nemen dacht ik daarbij wel een extra marge van een aantal uren)
      Opnames worden na een jaar automatisch verwijderd.

      Reageer


      • #4
        Goedemorgen Martin

        Mijn vrouw neemt heel veel op. Diverse programma's die wij samen graag zien. Omdat ik veel werk ben ik veel weg van huis en we kijken dan samen als ik er ben. Nog nooit heeft ze de limiet van 200 uur bereikt. Gewoon de programma's die je gekeken hebt direct weer eraf en je zult zien dat je opnametijd dan weer meer wordt.

        Veel kijk plezier.

        200 uur aan opnames is niet voldoende? Dat zijn 200 uitzendingen! Je neemt toch niet op om het te bewaren, maar om de uitzending op een later tijdstip te zien?
        Bordewolf niet elk programma duurt een uurtje he? Dus geen 200 programma's
        Laatst bewerkt door Spike16; 10 Apr 2023, 06:26.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          200 uur aan opnames is niet voldoende? Dat zijn 200 uitzendingen! Je neemt toch niet op om het te bewaren, maar om de uitzending op een later tijdstip te zien?
          Ga jij nu bepalen wat iemand met zijn opnames moet doen?

          Reageer


          • #6
            Dank iedereen voor de reactie. MVG Martin

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

              Ga jij nu bepalen wat iemand met zijn opnames moet doen?
              Nee ik probeer enkel de logica achter de vraag te ontdekken en dat antwoord is gegeven.
              Dus ook zonder bemoeiallen lukt het prima om elkaar van vraag en antwoord te bedienen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X