Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

stilstaand beeld en geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik ben al regelmatig van mijn stoel gevallen door de stellingen, aannames en toekomstvisioenen van Bor😂

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik ben al regelmatig van mijn stoel gevallen door de stellingen, aannames en toekomstvisioenen van Bor😂
      Wanneer ik moet gaan opschrijven van welke reacties ik van mijn stoel val, dan zou ik dit forum helemaal vol moeten schrijven, ik hou het liever on topic.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Feb 2023, 18:34.

      Reageer


      • #18
        Maar ben je het wel eens met de stelling dat jouw waarheden vaak op gevoel gebaseerd zijn, daar waar jij het brengt als zijnde inside informatie. Ik respecteer zeker je bijdragen aan dit forum, maar met regelmaat heb ik toch het gevoel dat je eea te stellig beschrijft zonder enige nuance, waardoor argeloze lezers op het verkeerde been gezet kunnen worden.
        Zo ook de door mij eerder beschreven stelling dat iemands problemen opgelost zouden zijn wanneer de Coax vervangen zou worden. Waarom beschrijf je dat niet als mogelijke oplossing? Je kan dat niet als directe oplossing verwoorden en niet iedereen heeft al je voorgaande berichten gelezen om de nuance te kunnen vinden.

        Reageer


        • #19
          Schering en inslag z

          Reageer


          • #20
            Hier in Tholen hetzelfde probleem . Vanavond ( 19-02) o.a. bij het nieuws op npo 1

            Reageer


            • #21
              Hier in Middelburg vanavond veel haperingen, 5 seconden stilstaand beeld/geluid en gaat weer verder. Dacht even dat het aan de nieuwe android app lag maar zelfde direct op de LG tv

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                Hier in Middelburg vanavond veel haperingen, 5 seconden stilstaand beeld/geluid en gaat weer verder. Dacht even dat het aan de nieuwe android app lag maar zelfde direct op de LG tv
                Klopt, lijkt wel of het signaal zelf niet goed is, andere kanalen gaan prima.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X