Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD kanalen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• HD kanalen

Hallo allemaal,

we hebben sinds vorige week een nieuw aangelegde glasvezelverbinding. Het internet werkt prima op de WiFi versterkers na, maar daar blijven we gewoon de fritzrepeaters voor gebruiken.
    Alleen de kwaliteit van de tv is echt een stuk minder als die bij kpn, ik las wel al berichtjes over upgrades naar HD, Het is mij alleen niet duidelijk of die upgrades al doorgevoerd zijn naar HD, of dat dat nog gaat gebeuren.

alvast bedankt voor jullie reactie !

Gr Marcel
    Laatst bewerkt door marcel41; 26 Jan 2023, 23:16.

Het televisie platform van Delta en Caiway zal voorlopig nog niet het niveau van KPN enigszins kunnen benaderen. Als er teveel kanalen Dolby Digital geluid hebben, loopt de boel al plat. Dus maak je geen illusies.

Reageer

Oké bedankt voor je bericht, dan blijf ik met tv wel bij kpn, want hiermee ga ik 5 jaar terug in de tijd.

Reageer

Ik heb ook nog wel mijn twijfels, zowel internet als TV.
        Zat voorheen ook KPN, was toch meer stabiel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marcel41 Bekijk bericht
          Hallo allemaal,

we hebben sinds vorige week een nieuw aangelegde glasvezelverbinding. Het internet werkt prima op de WiFi versterkers na, maar daar blijven we gewoon de fritzrepeaters voor gebruiken.
          Alleen de kwaliteit van de tv is echt een stuk minder als die bij kpn, ik las wel al berichtjes over upgrades naar HD, Het is mij alleen niet duidelijk of die upgrades al doorgevoerd zijn naar HD, of dat dat nog gaat gebeuren.

alvast bedankt voor jullie reactie !

Gr Marcel
          On topic gezien: Delta heeft minimaal zo veel HD kanalen als KPN. De kwaliteit van de streams via de decoder is hoog te noemen, dus retestrak beeld.
          Deze en volgende maand worden er opnieuw een aantal zenders naar HD gezet. Welke kanalen geven geen goed beeld als ik vragen mag?

Reageer

Vanmorgen op ned1 even vergeleken, de kwaliteit van het beeld was met delta beduidend slechter.

Reageer

Dus jij hebt ook nog televisie van KPN, Marcel?
              Mooi dat je dan NPO1 kunt vergelijken tussen Delta en KPN.
              Ik schrik me wel een hoedje dat het beeld bij Delta beduidend minder is.
              Moeilijk te duiden voor mij omdat Bordewolf het beeld bij Delta juist “retestrak” vindt.

Reageer

Ja ik heb kpn bewust nog even aangehouden, omdat ik vaak hoorde dat in het begin delta niet altijd goed werkt.

Maar het beeld van kpn is een stuk scherper en de kleuren zijn ook beter.

Reageer

marcel41 Dat is mooi om te horen
                  ik vertrek zsm van Delta naar KPN.
                  Ook voor het tv 📺 product.

Reageer

Overigens vind ik “ retestrak “ wel een mooi voorbeeld van iedereen heeft een andere kijk op dingen.
                    🫣🫣
                    Deze blik kan ook vast geroest zijn door gebrek aan een ander beeld, of vernieuwing.
                    Delta heeft gewoon puur eerlijk gezegd nog veel in te halen.

Losstaand van het feit dat ze hier eventueel wel niet. Hard mee bezig zijn.

Reageer

De prioriteit ligt bij Delta Netwerk bij zoveel mogelijk aansluitingen genereren.

Reageer

Klapstoel Jep… 😴

Reageer

Misschien moet Bordewolf eens langs gaan bij de opticien 😙

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            De prioriteit ligt bij Delta Netwerk bij zoveel mogelijk aansluitingen genereren.
                            Maar hoeveel Procent kiest dan werkelijk voor glasvezel ? Ben daar zeer benieuwd naar,
                            je kan alles wel aansluiten, maar je hoopt als bedrijf toch ,dat ze zoveel mogelijk je product afnemen?
                            ik heb gewoon beeld op de coax ,en het beeld is goed, wel eens haperingen op een aantal zenders voor een seconde of wat
                            maar dat zal bij een andere provider ook wel eens voor komen denk ik

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marcel41 Bekijk bericht
                              Ja ik heb kpn bewust nog even aangehouden, omdat ik vaak hoorde dat in het begin delta niet altijd goed werkt.

Maar het beeld van kpn is een stuk scherper en de kleuren zijn ook beter.
                              Is het beeld op alle kanalen beter bij KPN ten opzichte van Delta, Marcel41?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X