Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta/ESPN/Ziggo

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta/ESPN/Ziggo

    Beste Forumleden, als ik het goed gevolgd heb, gaat ALLE voetbal naar Ziggo. Begrijp ik goed dat voetbal bij ESPN niet meer te zien is ??

    Is bekend of Delta contacten heeft met Ziggo, zodat wellicht in de toekomst toch voetbal is te zien bij Delta.

    MVG Martin .

  • #2
    Vraag je of je als DELTA-klant de Ziggo-Sportkanalen kan zien? Dat kan nu al.
    Voor € 15 per maand zet je die aan:
    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ziggo.jpg Bekeken: 0 Grootte: 78,6 Kb ID: 244291
    Laatst bewerkt door RonnyH; 5 Nov 2022, 15:14.

    Reageer


    • #3
      alleen Europees Voetbal de uitzendingen van Oranje zijn wel via de gebruikelijke kanalen te volgen zo heb ik het uit de media begrepen Espn behoud de rechten op de nationale competitie

      Reageer


      • #4
        RTL en Talpa raken voetbalrechten kwijt | Veronica Superguide

        Reageer


        • #5
          Voorlopig dikke prima. Ziggo zal wel weer “exclusief en gratis” de content van de CL aanbieden.
          Ik keek er eerlijk gezegd al niet meer naar. De nederlandse potjes blijven op het open kanaal.
          Ook met dit bod gaat Ziggo Sports het niet redden en de Ziggoklanten betalen uiteindelijk de prijs.
          Ik ga geen 15,= neerleggen voor alleen CL. Voor dat geld heb ik bij Viaplay meer content.

          Ik zie de Eredivisie overigens ook naar Viaplay gaan, ze zullen er allen aan doen om die rechten binnen te harken en de ESPN kanalen te “kapen”.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Voorlopig dikke prima. Ziggo zal wel weer “exclusief en gratis” de content van de CL aanbieden.
            Ik keek er eerlijk gezegd al niet meer naar. De nederlandse potjes blijven op het open kanaal.
            Ook met dit bod gaat Ziggo Sports het niet redden en de Ziggoklanten betalen uiteindelijk de prijs.
            Ik ga geen 15,= neerleggen voor alleen CL. Voor dat geld heb ik bij Viaplay meer content.

            Ik zie de Eredivisie overigens ook naar Viaplay gaan, ze zullen er allen aan doen om die rechten binnen te harken en de ESPN kanalen te “kapen”.
            Dat ze je nog niet hebben ingehuurd als adviseur, gemiste kans 😎

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

              Dat ze je nog niet hebben ingehuurd als adviseur, gemiste kans 😎
              Haha, ik biedt me bij deze aan 🤣. Het zijn maar meninkjes, maar meestal met een kern van waarheid.

              Reageer


              • #8
                https://www.ad.nl/politiek/politieke...onen~a4250900/

                Reageer


                • #9
                  Inderdaad, het moet via een open zender via de decoder te zien zijn of via de reeds geinstalleerde app van de provider. Niet via een achterdeur van Ziggo zelf.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Inderdaad, het moet via een open zender via de decoder te zien zijn of via de reeds geinstalleerde app van de provider. Niet via een achterdeur van Ziggo zelf.
                    Wel mooi te lezen dat je een open zender en via de decoder in 1 zin gebruikt, ook de app van de provider lijkt mij niet wat de mediawet bedoeld met een ‘open televisieprogrammakanaal’. We gaan het de komende tijd meemaken of er niet steeds meer zaken achter de decoders gaan verdwijnen en of de overheid hier tegen gaat optreden.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                      Wel mooi te lezen dat je een open zender en via de decoder in 1 zin gebruikt, ook de app van de provider lijkt mij niet wat de mediawet bedoeld met een ‘open televisieprogrammakanaal’. We gaan het de komende tijd meemaken of er niet steeds meer zaken achter de decoders gaan verdwijnen en of de overheid hier tegen gaat optreden.
                      Mooi te lezen dat iedereen hier dingen denkt te weten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Mooi te lezen dat iedereen hier dingen denkt te weten.
                        Altijd weer fijn als er iemand van zijn balkonnetje aan het mopperen is 😂 Was het Waldorf of Statler?
                        Laatst bewerkt door reddwarf; 13 Nov 2022, 19:49.

                        Reageer


                        • #13
                          Mopperde ik? Leg uit want ik ben me er niet van bewust. Overigens zijn waldorf en statler hilarisch!

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X