Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ Module Foutmelding

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ Module Foutmelding

    Goedenavond, ik kan al een paar maanden geen zenders meer ontvangen via de normale zenders (alleen een paar via de 800-zenders).
    Ik krijg steeds de melding "Zender is gecodeerd" en "CI+ module of smartcard niet herkend. Controleer of deze op de juiste wijze in de TV module zit" en de melding I102-4 "Deze zender is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens" en E16-4 "Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement".
    Bij alle foutmeldingen staat er bovenaan in beeld "CI+ Module Foutmelding".
    Ik heb de kaart al meermalen gepoetst, eruit gehaald en er opnieuw ingedaan, zenders opnieuw geïnstalleerd, stekkers uit de tv getrokken en er weer opnieuw ingedaan, kabels losgehaald en weer opnieuw aangesloten, kaart ververst maar niets heeft geholpen. Wie heeft de oplossing?

  • #2
    Ga eens aan de slag met: Gecodeerd signaal | DELTA Fiber Nederland BV

    Lukt het niet bel dan de Klantenservice maar.
    Of via chat of Facebook zoals onderop staat aangegeven.

    Reageer


    • #3
      Op de foto zie je de zoek items die je nodig heb om met je smartcard te kunnen kijken
      Als het goed is zit dat er gewoon bij Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: WhatsApp Image 2022-10-20 at 21.30.19.jpg
Bekeken: 964
Grootte: 88,4 Kb
ID: 242579 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: WhatsApp Image 2022-10-20 at 21.30.07.jpg
Bekeken: 914
Grootte: 101,8 Kb
ID: 242583

      Reageer


      • #4
        @En. En Ik zou voor deze vraag contact opnemen met de klantenservice van DELTA. Zij kunnen je gegevens inzien en verder helpen.

        Reageer


        • #5
          ai ik had dat weken terug ook niks hielp, ik nieuwe kaart gekocht bij bol, 1 dag ging het goed totdat ik de halve avond zapte en niks meer kreeg behalve de standaard zenders. ik heb toen een nieuwe module besteld , ff google mijne koste rond de 44 euro is veel prijs verschil, tot heden geen probleem meer gehad jammer dat het steeds geld kost dat digitale gedoe. wens je succes

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X