Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjes en kort wegvallen geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hier ook gedoe op 2 kanalen en nu begint het op npo1 ook als daar naar toe switch. Duidelijk de tv moet vervangen worden. Is een van de allereerste smart tv's dus op leeftijd.
    Misschien de probleem aandragers ook kijken hoe oud hun tv is.
    Klapstoel zou ik compensatie kunnen vragen bij de leverancier voor niet goed werkend product. Je hebt nogal kennis van zaken, lijkt het, dus graag je advies ?? :-)

    Reageer


    • #32
      Hier de afgelopen 2 dagen weer ok.

      Hoe is dat toch allemaal mogelijk?

      Reageer


      • #33
        Nog geen verbetering gisteravond,( alles aangesloten met hirschmann coax )
        storingen op verschillende zenders,andere zenders slechte kwaliteit,maar er zijn ook zenders die dus wel goed werken.
        Blokje,s beeld komt ongeveer om de paar minuten,dit is een regelmatig patroon.
        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
          Nog geen verbetering gisteravond,( alles aangesloten met hirschmann coax )
          storingen op verschillende zenders,andere zenders slechte kwaliteit,maar er zijn ook zenders die dus wel goed werken.
          Blokje,s beeld komt ongeveer om de paar minuten,dit is een regelmatig patroon.
          Wat is de lengte van de kabels? Lange of korte kabels?

          Verder zou je AOP verouderd kunnen zijn.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
            Hier ook gedoe op 2 kanalen en nu begint het op npo1 ook als daar naar toe switch. Duidelijk de tv moet vervangen worden. Is een van de allereerste smart tv's dus op leeftijd.
            Misschien de probleem aandragers ook kijken hoe oud hun tv is.
            Klapstoel zou ik compensatie kunnen vragen bij de leverancier voor niet goed werkend product. Je hebt nogal kennis van zaken, lijkt het, dus graag je advies ?? :-)
            Een oude tv moet je een keer wisselen, daar krijg je geen compensatie voor.
            Verder altijd kijken naar je bekabeling en splitter of deze niet te oud is (niet 4G bestending).

            Wanneer dat het allemaal niet is, dan kan je AOP nog verouderd zijn of er kan een probleem in je straatkast zijn.
            Je zult dan wel moeten bellen met Delta om dat opgelost te krijgen. Compensatie krijg je meestal alleen wanneer je helemaal geen beeld hebt.

            Reageer


            • #36
              AOP is inderdaad een ouder type, CF-02/65, nu gebruiken ze de TV-POF-204-T6.
              Kan misschien vragen of deze opgestuurd of vervangen kan worden.

              contact gehad,de AOP zou het probleem niet ( moeten ) zijn,voldoet nog voldoende aan de eisen.
              Heb mijn zenders eens opnieuw geinstalleerd,eens kijken of dit verbetering brengt.
              Laatst bewerkt door jean; 18 Oct 2022, 16:32.
              [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

              Reageer


              • #37
                Vlissingen ook een groot tranendal.
                vaak blokken (meestal rtl) vaak geluid met onderbrekingen. Wat is het alternatief? Overstappen op glasvezel van dr kpn? De straat is niet voor
                niets twee keer open geweest……

                Reageer


                • #38
                  Hier ook al een poos hetzelfde. Blokjes, geluidstoring. Alleen op het digitale deel. Kijk ik het NOS journaal op 801, dan is er niks aan de hand.
                  Tv van een maand of vier oud.
                  Bij een broer van me exact hetzelfde probleem en op mijn werk idem dito. Ligt dan blijkbaar niet aan de TV.
                  Oost-Souburg en Koudekerke zijn de plaatsen waar dit zich afspeelt.

                  Reageer


                  • #39
                    Er zitten nu zelfs blokjes in mijn Android TV opnames, dus het heeft niets met 4G te maken.

                    Reageer


                    • #40
                      Bij mij is pas een monteur van de Delta geweest voor een probleem met WiFi, gelijk gevraagd naar blokjes op de tv. Het was een bekend probleem hij heeft een nieuwe splitter en nieuwe metalen coax stekkers geplaatst aan de coaxkabel en het probleem nu opgelost.
                      Laatst bewerkt door Jack1951; 24 Oct 2022, 17:01.

                      Reageer


                      • #41
                        Helaas,we zijn nu een week verder,maar nog geen verbeteringen.

                        En van Eduard B horen we ook niet veel,of ze iets geconstateerd hebben of niet.

                        Contact gehad met helpdesk,zenders opnieuw geinstalleerd,zit Hirschmann coax tussen AOP en TV.

                        Zie bij Jack1951 dat een nieuwe AOP blijkbaar wel helpt,volgens Helpdesk is dit bij mij niet het probleem,heb nog een "oude " nl de CF-02/65.
                        Nu is de TV-POF-204-T6 de meest gebruikte denk ik.
                        Maar ja,ze willen geen andere AOP opsturen of installeren.
                        Jammerlijk genoeg kan je deze ook niet per stuk kopen.
                        Dus ben je afhankelijk van wat gaan ze er nu eindelijk eens wat aan doen.
                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                          Dit soort problemen kunnen veel oorzaken hebben. Ik zou je aanraden allereerst even contact op te nemen met de helpdesk, die kunnen het probleem stapsgewijs opzoeken.

                          Omdat er nu twee topics zijn over Digitale TV heb ik onze technici gevraagd het een en ander te controleren. Ik zal jullie op de hoogte houden.
                          Nog steeds op verschillende zenders problemen.
                          Het is al wel minder geworden.
                          En heb nog steeds niets gelezen , wat de problemen zijn/waren ???

                          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                          Reageer


                          • #43
                            Helaas zit het dus in het aanvoersignaal want Android TV heeft hier ook last van.

                            Reageer


                            • #44
                              Zelfs Totaal TV zwijgt deze problemen dood.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door keesklippel Bekijk bericht
                                Sinds kort, een aantal dagen, last van blokjes en wegvallen geluid op diverse zenders. Met zekerheid geconstateerd op NPO 1 en 3.
                                Tv zonder tussenapparatuur gekoppeld met aansluitpunt DELTA in meterkast. Nooit dergelijke problemen gehad, laatste 20 jaar ! Geen veranderingen aangebracht.
                                Het blijft dweilen met de kraan open, nieuwe TV nieuwe Kabels het probleem blijft terug komen.
                                Delta zegt bekijk het maar het is mijn probleem niet ,
                                maar wel het volle pond aan abonnement in rekening brengen .
                                Wij armer aandeel houder rijker

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X