Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjes en kort wegvallen geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ook in Sint Jansteen hebben we sinds een week last van blokken met wegvallend geluid. Dit op alle zenders, willekeurige.

    Staat aanleg glasvezel hier los van? Deze zijn onlangs gestart in de buurt..

    Reageer


    • #17
      Hier in Middelburg ook last van sinds de aanleg van de glasvezel. Ik hoor het van veel mensen in de buurt. Ben al maanden bezig met Delta hierover maar het blijkt naar hun zeggen altijd aan de eigen apparatuur en kabels te liggen. Grote onzin natuurlijk. Er is niks aan de aansluitingen en apparatuur veranderd en het werkte altijd prima voor de glasvezel aanleg. Tot nu toe geen enkele actie van Delta en het lijkt erop dat ze je op deze manier willen dwingen glasvezel te nemen. Ik betaal nu voor een pakket waar een deel van de zenders niet te bekijken is........
      Onze zoon zit bij KPN en heeft nergens last van. Wanneer gaat Delta eens stappen ondernemen ? Wat ik lees is het inmiddels in heel Zeeland het geval.

      Reageer


      • #18
        Bij niet goed werkend product lijkt compensatie mij op zijn plaats.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
          Bij niet goed werkend product lijkt compensatie mij op zijn plaats.
          Wordt wel eentonig elke keer hier weer ,met je zelfde antwoord

          Reageer


          • #20
            In Burgh-Haamstede is het ook slecht kijken, met name op de zenders met een frequentie van >700.000 Mhz, zoals RTL zenders, Veronica en NET5. Als ik kijk met SD kwaliteit krijg ik een ongestoord signaal.

            Reageer


            • #21
              Heb mijn zelfde ervaringen een paar maanden geleden ook al op een ander topic gemeld. Enkele jaren geleden alleen maar storing op Net 5 en nog enkele zenders, niet naar te kijken.
              Klantenservice gebeld en gechat. Ligt aan de kabels..... terwijl er net nieuwe kabels geïnstalleerd waren. Niets meer aan veranderd, via SD naar de televisie gekeken.
              Paar maanden later opeens beeld goed, een wonder. (dus zonder wisseling van kabels). Daarna een tijd weinig last meer gehad. Nu het laatste half jaar kan ik boven (tv via Humax) niet meer kijken naar RTL7, RTL8 en MTV. En af en toe half beeld op Net5.
              Kijk RTL7 en 8 nu via SD. Geen zin meer om discussie aan te gaan met Delta. Helaas is het wonder van een paar jaar geleden nu nog niet gebeurd.....
              Op mijn tv in de woonkamer (rechtstreeks, dus zonder Humax) krijg ik de laatste week ook op steeds meer zenders "blokjesgezichten", b.v. ook op Canvas.
              Ik woon in West-Souburg, Vlissingen.
              Mijn neef in de omgeving van de Rivierenbuurt, Oost-Souburg heeft identieke problemen met zijn televisie, welke niet verbonden is met een Humax. Kan ook via SD kijken.
              Waarom de ene zender wel via HD te kijken, de andere niet en kijken via beschikbare SD zenders geen probleem?

              Reageer


              • #22
                Hier in Oostburg (Zeeuws-Vlaanderen) ook sinds deze week blokjes en strepen. Vooral dinsdag en woensdag bij het voetbal kijken op RTL7.

                Reageer


                • #23
                  Sind vanmorgen in Burgh-Haamstede allen nog maar zwart beeld op veel HD-kanalen (m.u.v. Ned 1,2 en 3).

                  Reageer


                  • #24
                    Helaas in s-Gravenpolder ook dit probleem. Heel lang geen last gehad maar sinds 6 maanden gebeurd het hier dus ook. Terwijl er niets veranderd is.
                    Wel opvallend dat sinds die tijd ik reclame krijg voor de glasvezel van Delta??????

                    Reageer


                    • #25
                      Er is opzet in het spel, denk ik.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik weet niet of ik de enige ben die me de tijd herinner van het digitale tv aanbod destijds. Het beeld op mijn analoge televisies werd steeds slechter, letters in beeld werden vaag.
                        En nee, voor dat hier weer leuke opmerkingen over komen, we hadden geen nieuwe bril nodig.
                        Dus over naar 1 nieuwe tv in de woonkamer en digitaal kijken. Wat schetst mijn verbazing dat ook het beeld op de oude, analoge tv opeens ook weer goed was.
                        Ik snapte hier helemaal niets van en had toen al het idee dat het beeld expres steeds een beetje slechter gemaakt werd.
                        En met mijn problemen het laatste half jaar (zie mijn bericht hier boven) kan ik de opmerkingen van de bovenstaande berichten van Klapstoel en Nagtegaal goed begrijpen. Ik heb precies hetzelfde al gedacht. Wat een toeval? Iedereen aan de (dure) glasvezel?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jacor Bekijk bericht
                          Ik weet niet of ik de enige ben die me de tijd herinner van het digitale tv aanbod destijds. Het beeld op mijn analoge televisies werd steeds slechter, letters in beeld werden vaag.
                          En nee, voor dat hier weer leuke opmerkingen over komen, we hadden geen nieuwe bril nodig.
                          Dus over naar 1 nieuwe tv in de woonkamer en digitaal kijken. Wat schetst mijn verbazing dat ook het beeld op de oude, analoge tv opeens ook weer goed was.
                          Ik snapte hier helemaal niets van en had toen al het idee dat het beeld expres steeds een beetje slechter gemaakt werd.
                          En met mijn problemen het laatste half jaar (zie mijn bericht hier boven) kan ik de opmerkingen van de bovenstaande berichten van Klapstoel en Nagtegaal goed begrijpen. Ik heb precies hetzelfde al gedacht. Wat een toeval? Iedereen aan de (dure) glasvezel?
                          Ik zou maar een verwijskaart naar de psychiater aanvragen bij de huisarts.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Bij niet goed werkend product lijkt compensatie mij op zijn plaats.
                            Je plaat hangt.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                              Er is opzet in het spel, denk ik.
                              The Delta Great Reset?

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                                Je plaat hangt.
                                En zijn stoel klappert. Gezanik over compensatie. In veel gevallen is het de binnenhuisbekabeling.
                                Op een forum als dit hoor je alleen wanneer het mis is....

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X