Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjes en kort wegvallen geluid

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Blokjes en kort wegvallen geluid

Sinds kort, een aantal dagen, last van blokjes en wegvallen geluid op diverse zenders. Met zekerheid geconstateerd op NPO 1 en 3.
    Tv zonder tussenapparatuur gekoppeld met aansluitpunt DELTA in meterkast. Nooit dergelijke problemen gehad, laatste 20 jaar ! Geen veranderingen aangebracht.

Ook hier de laatste tijd regelmatig last van blokjes. (Walcheren)
    Ook niets aangepast aan de coax kabel (s).
    Volgens sommige schrijvers zouden deze nu niet meer deugen , of het komt door storen vanwege 4 of misschien wel 5 G .
    Vreemd dat er van de Delta kant hier zelden op word gereageerd. Het zal dus zeker NIET aan Delta liggen ?
    Het komt allemaal door de oorlog in Oekraine of door Putin.
    Laatst bewerkt door renschip; 13 Oct 2022, 14:42.

Reageer

Ook bij mij het geval (blokjesbeeld en geluidonderbreking), komt vrij geregeld voor. Ligt aan het signaal, niet aan huisinstallatie, is meestal na een paar dagen weer normaal....

Laatst bewerkt door Adri W; 13 Oct 2022, 14:26.

Reageer

Hier ook steeds vaker blokjesbeeld op steeds meer verschillende zenders.
        Dat kan toch geen toeval zijn..?

Reageer

Ja,hier is het ook een aantal dagen geleden weer begonnen.
          Het klopt dat het ook weer na een aantal dagen verdwijnt,volgens mij zijn ze dan ergens aan het kabelnet aan het werken.
          Maar helaas kom je dit zelden of nooit te weten wat de oorzaak is geweest.

Schoondijke
          Laatst bewerkt door jean; 13 Oct 2022, 14:59.
          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Die klacht heb ik ook net geplaatst, goede kabels, coax verbinding en toch steeds blokjes en geluid dat wegvalt

Reageer

Ook hier in Terneuzen de laatste dagen blokjes tv

Reageer

Waarom wordt bij jullie klachten niet bij gezet waar jullie wonen zodat misschien de personen die in dezelfde regio wonen er ook last van hebben en daar op kunnen reageren, zie er maar 1 bij staan misschien allemaal in Terneuzen, ik had gisteren er ook last van in Biggekerke

Reageer

Schouwen Duiveland - Bruinisse geen enkel probleem met coax.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rienk Bekijk bericht
                    Waarom wordt bij jullie klachten niet bij gezet waar jullie wonen zodat misschien de personen die in dezelfde regio wonen er ook last van hebben en daar op kunnen reageren, zie er maar 1 bij staan misschien allemaal in Terneuzen, ik had gisteren er ook last van in Biggekerke
                    Hier Serooskerke W.

Reageer

Dit soort problemen kunnen veel oorzaken hebben. Ik zou je aanraden allereerst even contact op te nemen met de helpdesk, die kunnen het probleem stapsgewijs opzoeken.

Omdat er nu twee topics zijn over Digitale TV heb ik onze technici gevraagd het een en ander te controleren. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                        Dit soort problemen kunnen veel oorzaken hebben. Ik zou je aanraden allereerst even contact op te nemen met de helpdesk, die kunnen het probleem stapsgewijs opzoeken.

Omdat er nu twee topics zijn over Digitale TV heb ik onze technici gevraagd het een en ander te controleren. Ik zal jullie op de hoogte houden.
                        Dit is meerdere malen in het verleden voor gekomen, en het verdwijnt meestal na een aantal meldingen hier.
                        Maar er is bij mij weten nog niet verteld wat de oorzaak ooit is geweest.

[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Bij mij in Vlissingen ondanks goede RG59 kabels en goede regelmatig storingen.

Reageer

Hier in Oostkapelle laatste tijd ook !

Reageer

In Axel helaas ook slecht beeld sinds een week.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X