Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv

    de laatste weken veel blokjes op tv bij diverse zenders, zelfs het geluid valt soms weg. Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik er aan doen?

  • #2
    Gaat het om tv kijken via de coax kabel of is het interactieve tv ?

    Reageer


    • #3
      via de coax kabel

      Reageer


      • #4
        Hier ook af en toe blokjes tot zeer kort kompleet (solarisatie-) geestbeeld bij camera wissel in de studio. Op NPO1, en op twee totaal verschillende toestellen. Eerste is met een simpel Humax kastje, tweede is Sony met interne decodering. Beiden coax dus.

        Reageer


        • #5
          Meestal worden blokjes veroorzaakt door 4G storing gebruik daarom altijd kabelkeur producten.

          Bijvoorbeeld deze coaxkabel :

          HIRSCHMANN 4G 10m coaxkabel/695020512 kopen? | MediaMarkt

          Reageer


          • #6
            Na de nodige aanpassingen gedaan te hebben, hadden we een prima beeld.
            Echter sinds een paar dagen steeds weer kleine irritante kleine storingen.
            Nu zelfs ook op NPO.

            Steeds maar aanbevelen hardware 4 G bestendig maken, wil er bij mij niet langer in.
            Er zijn wel heel veel klanten die dit ervaren.

            Delta is aan het rommelen.
            Capaciteitsproblemen?

            Toch te gek dat zowel glasvezel als Coax problemen hebben.

            Reageer


            • #7
              Nog meer klanten die problemen ervaren met coax: Blokjes en kort wegvallen geluid - ZeelandNet Serviceforum

              Reageer


              • #8
                ik heb Hirschmann 4g coaxkabel, wat kun je nog meer doen? Delta zal deze klachten toch ook ontvangen neem ik aan.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ansje46 Bekijk bericht
                  ik heb Hirschmann 4g coaxkabel, wat kun je nog meer doen? Delta zal deze klachten toch ook ontvangen neem ik aan.
                  Dan kun je nog altijd om een monteur aan Delta vragen.

                  Die kan ter plaatse meten of je wel voldoende signaalniveau hebt.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 13 Oct 2022, 14:17.

                  Reageer


                  • #10
                    Dit soort problemen kunnen veel oorzaken hebben. Ik zou je aanraden allereerst even contact op te nemen met de helpdesk, die kunnen het probleem stapsgewijs opzoeken.

                    Omdat er nu twee topics zijn over Digitale TV heb ik onze technici gevraagd het een en ander te controleren. Ik zal jullie op de hoogte houden.
                    Laatst bewerkt door Eduard B; 13 Oct 2022, 14:27.

                    Reageer


                    • #11
                      Voldoende signaalniveau?

                      Dat is toch absurd, want met dezelfde hardware de ene dag probleemloos tv en de andere dag niet!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        Voldoende signaalniveau?

                        Dat is toch absurd, want met dezelfde hardware de ene dag probleemloos tv en de andere dag niet!
                        Inderdaad,maar ja hier in Zeeuws-Vlaanderen is het net een grote bouwput,overal busje,s en andere werktuigen van DNGW , en andere firma,s ,loopgraven van Hulst tot aan Cadzand.
                        En overal zie je kabels,leidingen,glasvezel en weet ik al niet meer uit de grond steken.
                        Zou het dan toch nog aan je coax kabeltje van je TV liggen ???
                        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Voldoende signaalniveau?

                          Dat is toch absurd, want met dezelfde hardware de ene dag probleemloos tv en de andere dag niet!
                          De exacte waardes weet ik niet precies, maar op het AOP moet geloof ik standaard iets van 60-70 dBuV staan.


                          Een monteur kan deze waarde meten met een apparaat.


                          Wanneer deze waarde niet gehaald wordt moet deze elders in het kabelnetwerk opgekrikt worden.


                          Dus ja je huisinstallatie kan goed zijn, maar wanneer het signaal dat door de kabelprovider wordt aangeleverd te weinig is dan stopt het.


                          Men moet dus eerst meten wat er bij jouw thuis nu werkelijk op staat.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 13 Oct 2022, 16:58.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb een versterker geplaatst en 4 weken gaat het uitstekend.
                            Afgelopen dagen steeds kleine irritante storingen.

                            Iets is goed of niet.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Ik heb een versterker geplaatst en 4 weken gaat het uitstekend.
                              Afgelopen dagen steeds kleine irritante storingen. Dinosaur Game

                              Iets is goed of niet.
                              Digitale TV has proven to be a reliable and innovative choice for those seeking top-notch digital television services. Highly recommended for anyone looking to enhance their home entertainment setup!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X