Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'Delta met televisie stap dichterbij Ziggo en KPN'

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 'Delta met televisie stap dichterbij Ziggo en KPN'

    Delta Fiber is bezig met een modernisering en het opwaarderen van het IPTV-platform bij de eigen dienstenaanbieder Delta. Dit zorgt voor een betere concurrentiepositie met Ziggo en KPN.
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...-ziggo-en-kpn/

  • #2
    Yep nu de stabiliteit nog en wie weet de interface iets meer naar 2022.

    4K en UHD komt er dus wel aan aldus DELTA-TV-team , termijn wanneer men er klaar mee is en getest.
    Ooit zei iemand hier dat dit niet ging lukken via de Kamai 7x en ook over Dolby.... Volgens mij wordt het tegendeel bewezen.

    Ik ben erg enthousiast over de aanstaande tv-apps.

    Reageer


    • #3
      Ik duim voor mezelf. Vanmiddag over van KPN naar Delta, iptv over coax en z.s.m. glasvezel. Benieuwd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Ik duim voor mezelf. Vanmiddag over van KPN naar Delta, iptv over coax en z.s.m. glasvezel. Benieuwd.
        Plaats je de eerste bevindingen hier svp.

        Reageer


        • #5
          Ik ben ook benieuwd hoe je het ervaart ten opzichte van KPN.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Plaats je de eerste bevindingen hier svp.
            Zal ik een topic starten: Van KPN naar Delta; ervaringen?

            Reageer


            • #7
              Goed idee Koeba
              en dan ook een Topic van Delta naar KPN
              Dan krijg je hopelijk,een goed overzicht šŸ¤”

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Zal ik een topic starten: Van KPN naar Delta; ervaringen?
                Prima, anders krijgen we weer allerlei commentaar over offtopic reacties.

                Reageer


                • #9
                  Laat maar door komen die verbeteringen !
                  al ben ik nog best aan het twijfelen , om straks naar KPN te gaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Krijgen we bij Delta iptv dan ook betere en stabielere decoders? Want de next box van Ziggo is erg fijn!!

                    Reageer


                    • #11
                      De Next en Next mini zijn in mijn beleving de ultieme televisie ontvangers die er zijn voor Nederland.
                      Zelfs KPN haalt dat niveau niet wat gebruiksgemak. Maar dat televisieplatform is natuurlijk behoorlijk groot.
                      Het wordt gebruikt in Belgiƫ, Nederland, Engeland, Ierland, Polen, Zwitserland en misschien vergeet ik nu nog een land.
                      In ieder geval is het logisch dat de ontwikkeling van zo'n platform makkelijker gedragen kan worden dan bedrijven die uitsluitend in 1 land opereren.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht


                        4K en UHD komt er dus wel aan aldus DELTA-TV-team , termijn wanneer men er klaar mee is en getest.
                        Ooit zei iemand hier dat dit niet ging lukken via de Kamai 7x en ook over Dolby.... Volgens mij wordt het tegendeel bewezen.
                        Ten eerste ook dit jaar geen 4k/uhd en ten tweede waar staat dat dit via de Kamai gaat. Kortom je praat echt onzin.

                        Overigens kopieert Totaaltv ook hier berichten. Ik herinner me onderstaande bericht uit 2018 nog.

                        https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...eractieve-tv-/

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                          Ten eerste ook dit jaar geen 4k/uhd en ten tweede waar staat dat dit via de Kamai gaat. Kortom je praat echt onzin.

                          Overigens kopieert Totaaltv ook hier berichten. Ik herinner me onderstaande bericht uit 2018 nog.

                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...eractieve-tv-/
                          We gaan het zien, ik boog op uitspraken alhier door Delta TV Team. Tot nu toe kloppen die beter dan beweringen zonder bron die tot nu toe geen steek hebben gehouden.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X