Delta Fiber is bezig met een modernisering en het opwaarderen van het IPTV-platform bij de eigen dienstenaanbieder Delta. Dit zorgt voor een betere concurrentiepositie met Ziggo en KPN.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
'Delta met televisie stap dichterbij Ziggo en KPN'
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
4K en UHD komt er dus wel aan aldus DELTA-TV-team , termijn wanneer men er klaar mee is en getest.
Ooit zei iemand hier dat dit niet ging lukken via de Kamai 7x en ook over Dolby.... Volgens mij wordt het tegendeel bewezen.
Ik ben erg enthousiast over de aanstaande tv-apps.
- 1 Like
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtIk duim voor mezelf. Vanmiddag over van KPN naar Delta, iptv over coax en z.s.m. glasvezel. Benieuwd.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Plaats je de eerste bevindingen hier svp.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Zal ik een topic starten: Van KPN naar Delta; ervaringen?
- 2 Likes
Reageer
-
De Next en Next mini zijn in mijn beleving de ultieme televisie ontvangers die er zijn voor Nederland.
Zelfs KPN haalt dat niveau niet wat gebruiksgemak. Maar dat televisieplatform is natuurlijk behoorlijk groot.
Het wordt gebruikt in België, Nederland, Engeland, Ierland, Polen, Zwitserland en misschien vergeet ik nu nog een land.
In ieder geval is het logisch dat de ontwikkeling van zo'n platform makkelijker gedragen kan worden dan bedrijven die uitsluitend in 1 land opereren.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
4K en UHD komt er dus wel aan aldus DELTA-TV-team , termijn wanneer men er klaar mee is en getest.
Ooit zei iemand hier dat dit niet ging lukken via de Kamai 7x en ook over Dolby.... Volgens mij wordt het tegendeel bewezen.
Overigens kopieert Totaaltv ook hier berichten. Ik herinner me onderstaande bericht uit 2018 nog.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...eractieve-tv-/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
Ten eerste ook dit jaar geen 4k/uhd en ten tweede waar staat dat dit via de Kamai gaat. Kortom je praat echt onzin.
Overigens kopieert Totaaltv ook hier berichten. Ik herinner me onderstaande bericht uit 2018 nog.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/delta...eractieve-tv-/
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer