Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag over glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vraag over glasvezel

    Hallo, ik heb een vraag over de glasvezel aansluiting, Delta kan me telefonisch niet helpen hierbij (of de dame wist het gewoon niet)

    Als ik een glasvezel internet/tv abonnement en aansluiting neem. Moeten dan ook alle coax kabels in huis vervangen worden, en kun je gewoon je oude ontvanger gebruiken? In mijn geval VU+ Ultimo 4K.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door wiscel Bekijk bericht
    Hallo, ik heb een vraag over de glasvezel aansluiting, Delta kan me telefonisch niet helpen hierbij (of de dame wist het gewoon niet)

    Als ik een glasvezel internet/tv abonnement en aansluiting neem. Moeten dan ook alle coax kabels in huis vervangen worden, en kun je gewoon je oude ontvanger gebruiken? In mijn geval VU+ Ultimo 4K.
    Je zult overal cat 6 bekabeling moeten aanleggen, de oude VU+ Ultimo 4K kun je niet meer gebruiken.

    Daarvoor in de plaats krijg je dus de Kamai 7 ontvanger voor DIT.

    Reageer


    • #3
      Hm, ik weet niet of ik daar zo blij mee ben. Weet jij zo snel of je bij bij Delta een glasvezel internet abo in combinatie met een TV kabel (coax) abo kan afsluiten?

      Reageer


      • #4
        Ik ken iemand die heeft het beiden coax voor de tv en glasvezel voor internet.

        Dus blijkbaar is dit mogelijk.
        Laatst bewerkt door driepinter; 17 Sep 2022, 20:25.

        Reageer


        • #5
          Cool, thanks. Gaan we dat doen!

          Reageer


          • #6
            Kan je in Zeeland bij Delta, televisie kijken over de coax en internet over de glasvezel?

            Reageer


            • #7
              Ik volg...

              Pas als de reacties op glasvezel wat positiever zijn neem ik de beslissing.
              Nu zie ik nog teveel problemen voorbij komen gezien de reacties op het forum

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik ken iemand die heeft het beiden coax voor de tv en glasvezel voor internet.

                Dus blijkbaar is dit mogelijk.
                Vanmorgen heel de tijd gechat met Delta of ik internet via glas en tv via coax kon krijgen. De dame wist het niet en zou de call doorzetten. Afwachten maar weer.

                Reageer


                • #9
                  Hier nog een post van een andere persoon die dit heeft, internet via glas en tv via coax :

                  Internet via glasvezel & TV via coax onmogelijk volgens Delta - ZeelandNet Serviceforum

                  Reageer


                  • #10
                    In het Caiway gebied kan dit op ieder adres waar zowel coax ligt van Caiway als glasvezel van Delta Netwerk.
                    Ze noemen dit een hybride netwerk.

                    Blijkbaar is er behoefte aan deze combinatie.
                    Ook niet zo gek gezien de problemen die er zijn met interactieve televisie van Caiway en Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Sinds een aantal weken zijn er werklui bezig met oranje hesjes die het glasvezelnetwerk aan het aanleggen zijn bij mij in de buurt. Op de website van Delta zie ik dat er glasvezel komt, nu heb ik via een internet vergelijksite de postcode check :

                      https://overstappenvanprovider.nl/in...asvezel-fiber/


                      Hier staat dat ik een glasvezelabonnement kan afsluiten. Ga ik vervolgens naar de website van Delta en dan lukt het me niet om glasvezel internet af te sluiten. Weet iemand hoe dit kan? Waarom heb ik nog geen glasvezel, er liggen al wel koperen draden bij mijn deur…
                      Grt

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door John1989 Bekijk bericht
                        Sinds een aantal weken zijn er werklui bezig met oranje hesjes die het glasvezelnetwerk aan het aanleggen zijn bij mij in de buurt. Op de website van Delta zie ik dat er glasvezel komt, nu heb ik via een internet vergelijksite de postcode check :

                        https://overstappenvanprovider.nl/in...asvezel-fiber/


                        Hier staat dat ik een glasvezelabonnement kan afsluiten. Ga ik vervolgens naar de website van Delta en dan lukt het me niet om glasvezel internet af te sluiten. Weet iemand hoe dit kan? Waarom heb ik nog geen glasvezel, er liggen al wel koperen draden bij mijn deur…
                        Grt
                        Ik zou over een jaar nog eens proberen of u glasvezel kunt krijgen hier ligt het al 4 maanden binnen maar nog geen signaal ,en bij u moeten ze het kastje binnen nog plaatsen .,en als ik naar de site ga. en het aanvraag ,dan lukt mij dat ook niet

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door John1989 Bekijk bericht
                          Sinds een aantal weken zijn er werklui bezig met oranje hesjes die het glasvezelnetwerk aan het aanleggen zijn bij mij in de buurt. Op de website van Delta zie ik dat er glasvezel komt, nu heb ik via een internet vergelijksite de postcode check :

                          https://overstappenvanprovider.nl/in...asvezel-fiber/


                          Hier staat dat ik een glasvezelabonnement kan afsluiten. Ga ik vervolgens naar de website van Delta en dan lukt het me niet om glasvezel internet af te sluiten. Weet iemand hoe dit kan? Waarom heb ik nog geen glasvezel, er liggen al wel koperen draden bij mijn deur…
                          Grt
                          Er moet eerst signaal op de kabel zijn, dat kan na de aanleg nog even duren. Meestal krijg je daar wel een brief van van Delta.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X