Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjesbeeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blokjesbeeld

    Helaas we hebben al meer dan andelhalf jaar blokjes.beeld en hoe vaak je om hulp vraagt je krijgt het niet en bel je met de delta dan sta je uur in de wacht en moet je ophangen omdat je belminuten op zijn.. Sinds jullie allles hebben overgeveld naar de delta laten jullei alle ouderen aan hun lot over.is dit forum er alleen og maar voor mensne met verstand van digi.............. Waaar is de zeelandnet provider toch gebeleven die een monteur langs stuurde bij problemen waar??
    Laatst bewerkt door Admin; 9 Sep 2022, 11:23.

  • #2
    sofietje Sofietje, dat is vervelend om te horen. Helaas kunnen we dit niet voor je oplossen via dit forum. Ik zou je aanraden hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van de DELTA klantenservice. Want we mogen en kunnen uit je forumprofiel niet de contactgegens achterhalen.

    Ik heb je reactie even in een nieuw topic geplaatst.
    Laatst bewerkt door Jeroen; 9 Sep 2022, 12:21.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Admin Bekijk bericht
      sofietje Sofietje, dat is vervelend om te horen. Helaas kunnen we dit niet voor je oplossen via dit forum. Ik zou je aanraden hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van de DELTA klantenservice. Ik heb je reactie even in een nieuw topic geplaatst.
      Volgens Sofietje: ""bel je met de delta dan sta je uur in de wacht en moet je ophangen omdat je belminuten op zijn..""

      Beste Admin , kun je Sofietje geen andere alternatieven voorstellen om contact op te nemen met de klantenservice? Mijn enige manier is (omdat ik doof ben) via de chat op de website van Delta. Daar sta je ook soms wel lang in de wacht maar dan zonder die kostbare belminuten... Mag je je eerst wel langs de digitale assistent worstelen (sic!) Ook dan moet Sofietje wel over internet beschikken, echter ben ik bang dat ...
      Laatst bewerkt door _onbekend_; 9 Sep 2022, 12:20.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Admin Bekijk bericht
        sofietje Sofietje, dat is vervelend om te horen. Helaas kunnen we dit niet voor je oplossen via dit forum. Ik zou je aanraden hiervoor contact op te nemen met mijn collega's van de DELTA klantenservice.

        Ik heb je reactie even in een nieuw topic geplaatst.
        U kunt toch ook even bemiddelen ? u ziet toch ook uit haar verhaal dat er veel moeite wordt gedaan ,maar dat dit niks oplost
        ik weet het Het is zeker uw werk niet ,maar maak dat arme mens eens gelukkig ,🙌😉👀 Bij voorbaat dank

        Reageer


        • #5
          koekeroe Daar zijn we ook mee bezig maar we kunnen niet zien om welke klant het precies gaat. sofietje

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            koekeroe Daar zijn we ook mee bezig maar we kunnen niet zien om welke klant het precies gaat. sofietje
            Enorm fijn om dat te horen Jeroen ,ik snap het ,maar toch een dikke tien 🙌😊

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              koekeroe Daar zijn we ook mee bezig maar we kunnen niet zien om welke klant het precies gaat. sofietje
              Ook niet via Privbericht in "LEDEN" bovenin kop??
              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ScreenHunter_01 Sep. 09 12.55.jpg Bekeken: 0 Grootte: 15,1 Kb ID: 236947
              Laatst bewerkt door _onbekend_; 9 Sep 2022, 13:02.

              Reageer


              • #8
                Een mail sturen naar het mailadres wat geregistreerd staat in dit forum kan natuurlijk altijd.

                Dan komt er vanzelf wel een reactie.

                Reageer


                • #9
                  Ook ik had het zelfde probleem met blokjesbeeld.
                  Ben maar een simpele gebruiker en heb het dus ook simpel grotendeels opgelost.
                  Gebruik voor coax-aansluitingen kwaliteitskabels en stekkers en indien nog nodig bij lange coaxkabel een antenne versterker.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door annelenie Bekijk bericht
                    Gebruik voor coax-aansluitingen kwaliteitskabels en stekkers en indien nog nodig bij lange coaxkabel een antenne versterker.
                    Je moet het maar kunnen en als sophie a-technisch is schiet het absoluut niet op

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                      koekeroe Daar zijn we ook mee bezig maar we kunnen niet zien om welke klant het precies gaat. sofietje
                      Mocht het nodig zijn dat iemand bij haar langs gaat, bericht me maar!

                      Reageer


                      • #12
                        Wat lief en attent van je, Koeba. 👍

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Mocht het nodig zijn dat iemand bij haar langs gaat, bericht me maar!
                          Dat noem ik nu hulp aanbieden

                          Reageer


                          • #14
                            Grote klasse, Koeba !

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X