Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Win 2 kaarten voor FORMULA 1 HEINEKEN DUTCH GRAND PRIX 2022®

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Win 2 kaarten voor FORMULA 1 HEINEKEN DUTCH GRAND PRIX 2022®

    Vorige week email Delta ontvangen voor 2 gratis kaarten F1 Zandvoort voor Viaplay klanten.
    Heb mezelf ingeschreven, uitslag zou 30 augustus bekend gemaakt worden.
    Waarom is hier nergens iets over terug te vinden op de websites van Delta / Viaplay ?!
    Link in email met actievoorwaarden bestaat niet meer....
    Bedrog ??

  • #2
    ik zou als ik jou was toch maar even je anti-virus programma een scan laten doen de kaartjes voor Zandvoort waren maanden geleden al uitverkocht.

    Reageer


    • #3
      en mocht je een wachtwoord ergens moeten invoeren zou ik je toch aanraden om je meest gevoelige wachtwoorden te veranderen gewoon uit voorzorg

      Reageer


      • #4
        Er was inderdaad een actie maar de pagina heeft delta ondertussen verwijderd, de voorwaarden staan er nogwel op:

        https://www.delta.nl/nieuws/wp-conte...-Grandprix.pdf

        Reageer


        • #5
          In de pdf staat dit, dus misschien komt je mail vandaag? Hoe ze aan woensdag 1 september komen? Het is vandaag toch echt woensdag 31 augustus.

          "4.5. De e-mails aan de prijswinnaars worden tussen dinsdag 30 augustus 2022 en woensdag 1 september 2022 verzonden".

          Of je zit niet bij de winnaars


          Reageer


          • #6
            Sowieso beetje vreemde actie, staat niet op social media of website verder, nergens iets over mogelijke winnaars.

            Reageer


            • #7
              1 persoon 2 kaartjes…Delta pakt uit ;-)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                1 persoon 2 kaartjes…Delta pakt uit ;-)
                Voorlopig wordt er niets uitgepakt, niets meer te vinden over deze "actie", ook niet over mogelijke winnaar.

                Reageer


                • #9
                  Ik dacht in de voorwaarden gelezen te hebben dat de winnaars per mail bericht zouden krijgen. Kan me niet herinneren gelezen te hebben of en wanneer ze de trekkingsuitslag zouden publiceren. Als ik jou was zou ik er maar op rekenen dat je het via een scherm zal moeten volgen, want zo te lezen hoor je niet bij de gelukkigen 🙄

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X