Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is het normaal dat Delta je door verwijst naar BCC...?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is het normaal dat Delta je door verwijst naar BCC...?

    Goedenavond.
    Vorige week problemen gehad met mijn TV. CI module werd niet meer herkend, en zodoende alleen NPO en OmroepZeeland te zien... Na dagen heen en weer gechat met allerlei mogelijke oplossingen, werd mij meegedeeld dat ik het beste naar BCC kon gaan om een nieuwe CI module. Ik heb dit gedaan, maar vond het eigenlijk erg vreemd, dat nog afgezien van het feit dat ik 68€ in de maand betaal voor mijn abonnement van DELTA,, en daarvoor eigenlijk mag verwachten dat bij een storing een monteur gestuurd wordt om dit te verhelpen, je door verwezen wordt naar BCC, terwijl DELTA toch gewoon ook zelf een fysieke winkel heeft in Goes. Bij BCC, waar ik overigens prima geholpen werd, vonden ze dit ook, maar zeiden ze dat dit vaak voorkomt. De medewerker van BCC zei dat DELTA erg goed is in problemen veroorzaken maar niet in problemen oplossen... Ik vind het ook uiterst merkwaardig: zou dit normale gang van zaken zijn en waarom? Ik vind het iig slecht stukje service..!

  • #2
    Kan je bij Delta geen CI plus module huren zoals bij Caiway?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Kan je bij Delta geen CI plus module huren zoals bij Caiway?
      Jawel hoor
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        U leest toch ,dat hij er een gekocht heeft, wilt u hem misschien schenken aan hem
        Laatst bewerkt door koekeroe; 2 Jun 2022, 21:02.

        Reageer


        • #5
          Delta heeft mij geen aanbieding gedaan, hetzij huur of koop, ik heb bovenstaande module gekocht bij BCC voor 69€. Had eigenlljk gedacht dat DELTA die wel zou schenken voor de royale abonnementsprijs, maar dat is niet zo. CI module en smartcard is een stukje persoonlijk eigendom, moet je dus zelf aanschaffen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door gjderooij Bekijk bericht
            Delta heeft mij geen aanbieding gedaan, hetzij huur of koop, ik heb bovenstaande module gekocht bij BCC voor 69€. Had eigenlljk gedacht dat DELTA die wel zou schenken voor de royale abonnementsprijs, maar dat is niet zo. CI module en smartcard is een stukje persoonlijk eigendom, moet je dus zelf aanschaffen.
            Schenken doen ze niet veel

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X