Goedenavond.
Vorige week problemen gehad met mijn TV. CI module werd niet meer herkend, en zodoende alleen NPO en OmroepZeeland te zien... Na dagen heen en weer gechat met allerlei mogelijke oplossingen, werd mij meegedeeld dat ik het beste naar BCC kon gaan om een nieuwe CI module. Ik heb dit gedaan, maar vond het eigenlijk erg vreemd, dat nog afgezien van het feit dat ik 68€ in de maand betaal voor mijn abonnement van DELTA,, en daarvoor eigenlijk mag verwachten dat bij een storing een monteur gestuurd wordt om dit te verhelpen, je door verwezen wordt naar BCC, terwijl DELTA toch gewoon ook zelf een fysieke winkel heeft in Goes. Bij BCC, waar ik overigens prima geholpen werd, vonden ze dit ook, maar zeiden ze dat dit vaak voorkomt. De medewerker van BCC zei dat DELTA erg goed is in problemen veroorzaken maar niet in problemen oplossen... Ik vind het ook uiterst merkwaardig: zou dit normale gang van zaken zijn en waarom? Ik vind het iig slecht stukje service..!
Vorige week problemen gehad met mijn TV. CI module werd niet meer herkend, en zodoende alleen NPO en OmroepZeeland te zien... Na dagen heen en weer gechat met allerlei mogelijke oplossingen, werd mij meegedeeld dat ik het beste naar BCC kon gaan om een nieuwe CI module. Ik heb dit gedaan, maar vond het eigenlijk erg vreemd, dat nog afgezien van het feit dat ik 68€ in de maand betaal voor mijn abonnement van DELTA,, en daarvoor eigenlijk mag verwachten dat bij een storing een monteur gestuurd wordt om dit te verhelpen, je door verwezen wordt naar BCC, terwijl DELTA toch gewoon ook zelf een fysieke winkel heeft in Goes. Bij BCC, waar ik overigens prima geholpen werd, vonden ze dit ook, maar zeiden ze dat dit vaak voorkomt. De medewerker van BCC zei dat DELTA erg goed is in problemen veroorzaken maar niet in problemen oplossen... Ik vind het ook uiterst merkwaardig: zou dit normale gang van zaken zijn en waarom? Ik vind het iig slecht stukje service..!
Reageer