Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verstoringen op TV zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Terwijl het een gewone logische vraag is.
    Hier is het echter geen logische vraag omdat je toch sterk de indruk krijgt dat plotseling meerdere mensen dezelfde problemen ervaren. Al die kabeltjes geven echt niet tegelijk deze narigheid.

    Reageer


    • #17
      Had gisterenavond daar ook veel last van het blokkerbeeld en vertragingen hier in Biggekerke

      Reageer


      • #18
        Philippine, al een paar dagen regelmatig blokjes. Op alle zenders.

        Reageer


        • #19
          Hier in Ijzendijke hetzelfde veel storing van HD zenders
          analoog 801 t/m 810 perfect geen storingen.
          Duidelijk een provider probleem

          Reageer


          • #20
            Hier in Vlissingen ook weer last van. Het is een hele tijd goed gegaan, maar nu zijn de storingen weer terug.............

            Reageer


            • #21
              Ook in Gapinge hetzelfde, veel storing dus....

              Reageer


              • #22
                Hebben jullie in Zeeland nog analoge zenders op de kabel? Dat verbaast me echt.
                Caiway heeft dat in 2010 al afgeschaft.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Hebben jullie in Zeeland nog analoge zenders op de kabel? Dat verbaast me echt.
                  Caiway heeft dat in 2010 al afgeschaft.
                  Dit is toch echt Delta...

                  Reageer


                  • #24
                    Hier in Oost-Souburg ook, eigenlijk al heel lang..
                    Begin vorig jaar naar Delta winkel geweest in Middelburg met de module en kaart en er werd gezegd dat daar niks fout mee was.
                    Hier thuis nog steeds problemen met schokkerig, stilstaand en blokkerig beeld op verschillende zenders.
                    Hopeloos!
                    Laatst bewerkt door willoow; 2 May 2022, 15:09.

                    Reageer


                    • #25
                      Misschien stappen te weinig Zeeuswe klanten over op glasvezel en willen ze zo de boel een duwtje geven?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Misschien stappen te weinig Zeeuswe klanten over op glasvezel en willen ze zo de boel een duwtje geven?
                        Wel een vervelende opmerking stoflap ,ik geloof niet dat er zo gedacht wordt bij delta

                        Reageer


                        • #27
                          Op Schouwen Duiveland geen centje pijn..😘
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            DE STOFDOEK die weet wel wat er aan de hand is verouderde snoertjes dat zal het wezen alleen ik heb geen verouderde snoertjes

                            Reageer


                            • #29
                              Het verhaal van bekabeling, hirshman connectoren hoor ik iedere keer als er eenstoring is., hier ondertussen alles vervangen met veel werk en pecunias voor de nieuwe hardware en zelfde storingen komen om de zoveel tijd ‘spontaan’ terug enzojn op misterieuze wijze ook weer opgelost.

                              ik verdenk de actieve zonnevlekken en straling ;-)

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                                Misschien stappen te weinig Zeeuswe klanten over op glasvezel en willen ze zo de boel een duwtje geven?
                                haha daar heb ik ook al eens aan zitten denken....soort van duwtje in de goede richting (glasvezel), heb hier nooit last gehad van deze storingen totdat ze in december gingen graven voor de glasvezel...ineens wat storingen....maar nu met glasvezel vaak storingen dat netflix vast loopt....

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X