Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Film1 app/web aanmelding veranderd?!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Film1 app/web aanmelding veranderd?!

    Misschien dat anderen dit al is opgevallen, maar ik zag dat ik in de Film1 app of op de website niet meer met postcode + smartcard-nummer kan inloggen.
    Wel wordt nu een optie gegeven met het delta account in te loggen echter geeft dit alleen maar errors. (neem aan dat het 'mijn delta' account hier bedoeld wordt net als bij https://webtv.delta.nl/)
    Wat daarnaast ook opvalt is dat het veld user de tekst 'Test user id' bevat en bij wachtwoord 'Test password'


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mrzippey Bekijk bericht
    Misschien dat anderen dit al is opgevallen, maar ik zag dat ik in de Film1 app of op de website niet meer met postcode + smartcard-nummer kan inloggen.
    Wel wordt nu een optie gegeven met het delta account in te loggen echter geeft dit alleen maar errors. (neem aan dat het 'mijn delta' account hier bedoeld wordt net als bij https://webtv.delta.nl/)
    Wat daarnaast ook opvalt is dat het veld user de tekst 'Test user id' bevat en bij wachtwoord 'Test password'
    Dank Mr Zippy voor uw bericht. Het is correct dat de aanmelding voor de Film1 app op dit moment niet juist werkt. Afgelopen periode heeft Film1 wijzigingen aangebracht in de wijze waarop wij kunnen koppelen. Zij zijn van servers en methodiek gewijzigd. Dit is niet geheel volgens plan gegaan en wij werken op dit moment aan een oplossing hiervoor.

    Excuses voor enig ongemak. Zodra er een update is zal ik deze hier plaatsen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

      Dank Mr Zippy voor uw bericht. Het is correct dat de aanmelding voor de Film1 app op dit moment niet juist werkt. Afgelopen periode heeft Film1 wijzigingen aangebracht in de wijze waarop wij kunnen koppelen. Zij zijn van servers en methodiek gewijzigd. Dit is niet geheel volgens plan gegaan en wij werken op dit moment aan een oplossing hiervoor.

      Excuses voor enig ongemak. Zodra er een update is zal ik deze hier plaatsen.
      Waarom plaatsen jullie er dan geen melding van ? Dan wordt het toch voor iedereen begrijpelijk
      eerst moet er iemand melding van maken, en dan geven jullie bericht

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de reactie, ik kijk uit naar de update..

        Reageer


        • #5
          Het niet meer kunnen inloggen op Film1 Go is niet iets van de laatste week maar inmiddels van de laatste maanden. Iedereen die dit probleem aankaart bij Delta krijgt hetzelfde te horen nl. "Excuses voor enig ongemak. Zodra er een update is ......., maar u kunt wel gewoon Film1 kijken via de Delta tv app". Ik wil helemaal niet kijken via de Delta tv app maar via de Film1 go app zoals dat via de andere providers wel gewoon gaat. We zijn nu een paar maanden verder en het probleem is nog niet opgelost. Ik heb ondertussen helaas mijn twijfels of er daadwerkelijk nog gewerkt wordt aan een oplossing van het probleem.

          Reageer


          • #6
            Wanneer gaat dit weer werken? Er is een provider login mogelijk, ook Delta, maar niet voor fiber abbo?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

              Dank Mr Zippy voor uw bericht. Het is correct dat de aanmelding voor de Film1 app op dit moment niet juist werkt. Afgelopen periode heeft Film1 wijzigingen aangebracht in de wijze waarop wij kunnen koppelen. Zij zijn van servers en methodiek gewijzigd. Dit is niet geheel volgens plan gegaan en wij werken op dit moment aan een oplossing hiervoor.

              Excuses voor enig ongemak. Zodra er een update is zal ik deze hier plaatsen.
              Geen reactie meer gezien op de vragen van de klanten.
              Wat is nu de status van de update? Zo ga je toch niet om meet klachten waarvoor wij klanten een betaalde service afnemen bij jullie.

              Reageer


              • #8
                Is er al een oplossing?

                Reageer


                • #9
                  Ja zeker.

                  Film1 App activeren en inloggen:
                  1. Ga naar de website van Film1
                  2. Klik op 'Inloggen via TV-aanbieder'
                  3. Selecteer daar 'DELTA' als leverancier
                  4. Voer je Smartcardnummer en je postcode in, gescheiden door een streepje (bijv. 3454646546-3412AL), óf je gebruikersnaam voor MijnDELTA en je postcode, gescheiden door een streepje (bijv. pjansen-3412AL), en klik vervolgens op 'Log in'.


                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt, het is gelukt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                      Ja zeker.

                      Film1 App activeren en inloggen:
                      1. Ga naar de website van Film1
                      2. Klik op 'Inloggen via TV-aanbieder'
                      3. Selecteer daar 'DELTA' als leverancier
                      4. Voer je Smartcardnummer en je postcode in, gescheiden door een streepje (bijv. 3454646546-3412AL), óf je gebruikersnaam voor MijnDELTA en je postcode, gescheiden door een streepje (bijv. pjansen-3412AL), en klik vervolgens op 'Log in'.

                      Bedankt dat het rond is nu, misschien minder logische oplossing (ik doel op het toevoegen van de postcode) maar het werkt ook in de Film1 app.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X