Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tweede scherm pc, kan niet inloggen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tweede scherm pc, kan niet inloggen

    { "code": 500, "message": "LOGIN_FAILURE", "extraInfo": { "url": "https://tv.delta.nl/api/oauth/login_with_token?access_token=XXX", "code": 400, "body": "{"error":{"code":99,"text":"We could not match the user to one that exists in the system"}}" } }

    Huh? Mijndelta kan ik gewoon op, ww al veranderd, cookies gewist etc. 3 verschillende browsers geprobeerd, steeds dezelfde foutmelding.

    Zo vaag dit, nooit problemen gehad hiervoor. Via mijn telefoon kan ik wel kijken maar ik kijk liever op een groot scherm...

  • #2
    Een andere browser helpt ook niet ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Een andere browser helpt ook niet ?
      Reageer je alleen om te reageren ?? of kan je niet lezen
      jezelf uitkloppen helpt misschien

      Reageer


      • #4
        Er zijn meer browsers als drie

        Reageer


        • #5
          stofdoek bijdehandje😉😬

          Reageer


          • #6
            Fantastisch al die reacties die van geen enkele toegevoegde waarde zijn, helaas komen we ook steeds dezelfde reaguurders tegen :-(

            Maar Klummie is het al weer gelukt om op de PC webtv.delta.nl te kijken? Anders al een keer geprobeerd zonder firewall?

            Reageer


            • #7
              krijg txt niet gekoppeld op de glasvezel afstandbediening wie weet raad
              Laatst bewerkt door twarvo; 28 Feb 2022, 19:24.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                Fantastisch al die reacties die van geen enkele toegevoegde waarde zijn, helaas komen we ook steeds dezelfde reaguurders tegen :-(

                Maar Klummie is het al weer gelukt om op de PC webtv.delta.nl te kijken? Anders al een keer geprobeerd zonder firewall?

                Nee, zelfs niet met uitgeschakelde firewall, modem opnieuw gestart, router opnieuw gestart, niets helpt. En aan mijn configuratie is niets gewijzigd.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                  Via mijn telefoon kan ik wel kijken maar ik kijk liever op een groot scherm
                  Werkt het wel als je inlogt terwijl je niet bent ingelogd op een ander apparaat?
                  Ziet er naar uit dat het een certificaat issue icm de API is (omdat op verschillende hardware wel/niet werkt).

                  Denk dat je het beste even kunt bellen met de helpdesk. Laat even weten hoe het is opgelost ok?
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    "We could not match the user to one that exists in the system"

                    Als je je DELTA hoofdaccount gebruikt om in te loggen en het lukt nog steeds niet dan raad ik je net als Webkabouter aan om de helpdesk/klantenservice te raadplegen.
                    Ik kan gewoon inloggen met de accountnaam van DELTA (zonder @zeelandnet.nl / @delta.nl erachter).
                    De website is https://webtv.delta.nl en deze maakt 'onder water' inderdaad gebruik van tv.delta.nl.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Werkt het wel als je inlogt terwijl je niet bent ingelogd op een ander apparaat?
                      Ziet er naar uit dat het een certificaat issue icm de API is (omdat op verschillende hardware wel/niet werkt).

                      Denk dat je het beste even kunt bellen met de helpdesk. Laat even weten hoe het is opgelost ok?
                      Nee, dan werkt het ook niet. Ik vind het allemaal te vaag. Zomaar opeens, jarenlang niets aan de hand. Helpdesk weet het ook niet aangezien het account gewoon werkt.

                      Certificaat issue icm de API, hoe kan ik dat checken?
                      Laatst bewerkt door Klummie; 1 Mar 2022, 16:00.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                        "We could not match the user to one that exists in the system"

                        Als je je DELTA hoofdaccount gebruikt om in te loggen en het lukt nog steeds niet dan raad ik je net als Webkabouter aan om de helpdesk/klantenservice te raadplegen.
                        Ik kan gewoon inloggen met de accountnaam van DELTA (zonder @zeelandnet.nl / @delta.nl erachter).
                        De website is https://webtv.delta.nl en deze maakt 'onder water' inderdaad gebruik van tv.delta.nl.
                        Ja dat kon ik ook altijd, sinds zondag dus plots niet meer, althans op de pc, rest lukt wel.

                        Reageer


                        • #13
                          Nieuw account aangemaakt, gekoppeld en het werkt weer, wat een gare site, tig keer er is iets fout gegaan etc.

                          Enfin, ik kan weer kijken op een groot scherm.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                            Nieuw account aangemaakt, gekoppeld en het werkt weer, wat een gare site, tig keer er is iets fout gegaan etc.

                            Enfin, ik kan weer kijken op een groot scherm.
                            Ja vreemd hoor, zo heb ik ook zo'n account waar ik met geen mogelijkheid meer op het prikbord mee kan inloggen. Maar gelukkig dat het weer werkt bij jou!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X