Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo pakt door met HD... Delta ook?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Volgens TV Totaal zijn het er dus nog meer (10 stuks)

    Ziggo breidt HD-aanbod fors uit | Totaal TV

    Ben wel benieuwd wat Delta nu eigenlijk ook hiermee voor zijn coax klanten gaat doen ?
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Feb 2022, 17:12.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Volgens TV Totaal zijn het er dus nog meer (10 stuks)

      Ziggo breidt HD-aanbod fors uit | Totaal TV

      Ben wel benieuwd wat Delta nu eigenlijk ook hiermee voor zijn coax klanten gaat doen ?
      Een aantal heb ik niet genoemd ivm overlap met al in HD bij Delta,
      Ik heb genoemd wat bij Delta nog SD is.

      Coax kun je vergeten, focus ligt op glasvezel.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Een aantal heb ik niet genoemd ivm overlap met al in HD bij Delta,
        Ik heb genoemd wat bij Delta nog SD is.

        Coax kun je vergeten, focus ligt op glasvezel.
        Dan hebben ze nog een lange weg te gaan

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Een aantal heb ik niet genoemd ivm overlap met al in HD bij Delta,
          Ik heb genoemd wat bij Delta nog SD is.

          Coax kun je vergeten, focus ligt op glasvezel.
          Omdat jij glasvezel hebt? Je preekt nogal voor eigen parochie

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

            Omdat jij glasvezel hebt? Je preekt nogal voor eigen parochie
            Nope, maar coax wordt al lange tijd niet meer onderhouden. HD wordt toegevoegd op ITV al een hele tijd.
            Er is voor mij geen noodzaak om voor eigen parochie te preken overigens. Glas en Coax zo zegt Delta en Caiway zijn 2 verschillende producten. Op Coax kun je bij Delta ook kiezen voor ITV overigens, dus je kan als je wil altijd die HD zenders ontvangen ook wanneer je COAX afneemt.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 10 Feb 2022, 19:54.

            Reageer


            • #21
              Van Caiway weet ik dat ze geen bal meer doen aan de coax, maar is dat in Zeeland bij Delta ook zo?
              Het kan best dat Delta daar nog wel de nieuwe HD zenders toevoegt op de coaxkabel.
              Delta test tenslotte ook een nieuw kabelmodem, terwijl Caiway behalve in het gebied van voormalig Rekam,
              nergens meer internet biedt over de coaxkabel.

              Reageer


              • #22
                Kpn glas zenders heeft de eerste 10 op glasvezel

                Het HD Glas-zenderaanbod bestaat uit dit moment uit de tien belangrijkste zendersvan NPO, RTL Nederland en Talpa Network. Kortgezegd, de zenders die bij KPN Interactieve TV bij alle klanten op de eerste tien voorkeuzeposities te vinden zijn💪

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                  Kpn glas zenders heeft de eerste 10 op glasvezel

                  Het HD Glas-zenderaanbod bestaat uit dit moment uit de tien belangrijkste zendersvan NPO, RTL Nederland en Talpa Network. Kortgezegd, de zenders die bij KPN Interactieve TV bij alle klanten op de eerste tien voorkeuzeposities te vinden zijn💪
                  Heel leuk dat kpn dit gedaan heeft, maar dit is geen forum van kpn ?
                  overigens ben ik wel benieuwd wat delta nog doet deze maand met de update? 📺📺

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Van Caiway weet ik dat ze geen bal meer doen aan de coax, maar is dat in Zeeland bij Delta ook zo?
                    Het kan best dat Delta daar nog wel de nieuwe HD zenders toevoegt op de coaxkabel.
                    Delta test tenslotte ook een nieuw kabelmodem, terwijl Caiway behalve in het gebied van voormalig Rekam,
                    nergens meer internet biedt over de coaxkabel.
                    Dit zou ook een zeer goed gebaar zijn van Delta mocht dit kunnen? ,vandaar mijn eerder antwoord dan zal er toch nog het een en ander moeten gebeuren

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      Dit zou ook een zeer goed gebaar zijn van Delta mocht dit kunnen? ,vandaar mijn eerder antwoord dan zal er toch nog het een en ander moeten gebeuren
                      Daar is het ITV product voor. Maar hier zit wel iets vreemds in, sinds dat ze alle hardware moeten kunnen ondersteunen zou er geen verschil mogen zijn?
                      Of is dit een grijs gebied?

                      Maar de hele structuur omzetten naar QAM256 en MPEG4 op coax zijn trajecten die minimaal een jaar duren.
                      Caiway heeft ook geen QAM256 (Alleen in Twente is het netwerk er wel klaar voor, ex-Ziggo).
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Feb 2022, 12:47.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                        Pochen met HD zenders is toch niet meer van deze tijd. Deed Caiway al in de jaren 10.
                        Waar zijn de 4k zenders. Olympische Spelen, Ziggo Sport, Espn Ultra HD?????
                        ben het hier wel mee eens. Heb Ziggo en probeer nu DeltaTV. Voor mij onbegrijpelijk dat DeltaTV de olympische spelen op Nederland 1 in 1080i lijkt uit te zenden terwijl 4K televisies tegenwoordig de norm zijn. Ook wanneer ik tussen Ziggo 4K beeld Nederland 1 en DeltaTV schakel valt direct op dat DeltaTV minder is en daar heb ik geen OLED TV voor. Ik hoop dat DeltaTV hier iets aan doet aangezien de concurrentie een beter TV product heeft.

                        Reageer


                        • #27
                          De feed van NPO Politiek en Nieuws HD is ook beschikbaar voor de providers

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X