Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uniformeren Caiway/Delta COAX? Afschakelen SD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uniformeren Caiway/Delta COAX? Afschakelen SD

    Ik was benieuwd. Blijft de strategie om geen Coax meer aan te bieden wanneer er gekozen is voor glasvezel?
    En waarom kunnen Deltaklanten in het Caiwaygebied geen Coax houden?

    Daarnaast de vraag voor alle Caiway en Delta Coaxabonnees. Is er nog het plan om alle onnodige Sd kanalen uit te faseren en alles naar mpeg4 .H256 om te zetten zodat ook daar meer HD ontstaat?

  • #2
    Ik denk dat de niet Zeeuwse Delta klanten geen coax signaal krijgen van Caiway, omdat ze klant zijn bij Delta en niet bij Caiway.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Ik denk dat de niet Zeeuwse Delta klanten geen coax signaal krijgen van Caiway, omdat ze klant zijn bij Delta en niet bij Caiway.
      Dat is niet helemaal mijn vraag.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Dat is niet helemaal mijn vraag.
        Goh, maar het is wel het antwoord dat je kreeg. Je kunt namelijk niet echt bepalen van wie en wat je als antwoord krijgt als je iets vraagt op een openbaar forum. Dat is toch een beetje de definitie er van. Het heeft dus ook erg weinig meerwaarde om dan daar weer op te reageren. Eigenlijk wat ik nu zit te doen... (shit). TLDR: Anderen wijzen op 'off-topic' is nutteloos, je hebt daar geen invloed op en geen zeggenschap over. Het lijkt dan voor anderen dat je bewust de contramine zoekt.
        Laatst bewerkt door Koeba; 2 Nov 2022, 08:40.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X