Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe zenders ipv 2 stop gezette NPO zenders?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe zenders ipv 2 stop gezette NPO zenders?

    Ik wilde dit via de chat vragen, maar op FF blijft de chat laden en gebeurt er verder niets en op Edge krijg ik te zien dat er geen medewerkers beschikbaar zijn, ondanks dat het de snelste methode zou zijn Dan maar even hier gevraagd dus:

    Al een tijdje zie ik bij het zenderoverzicht op mijn TV dat NPO Nieuws (39) en NPO Zeppelin (43) zijn gestopt.
    Omdat ze in het Basispakket zaten, vroeg ik me af of hier 2 nieuwe zenders voor in de plaats komen.
    Misschien heb ik hierover berichtgeving gemist, maar kan niets vinden.
    Bvd.

  • #2
    Nee volgens mij niet, de officiele medeling luid :

    Per 15 dec voert de NPO een aantal wijzigingen door. Per deze datum stopt de zender NPO zappelin extra en worden de zenders NPO Nieuws en NPO Politiek samengevoegd in 1 nieuwe zender: NPO Politiek en Nieuws op kanaal 40.

    Reageer


    • #3
      Ach, dassunt Ik had al een paar leuke suggesties in gedachte
      Dank voor uw reactie.

      Reageer


      • #4
        192 TV zou in het basispakket kunnen wat mij betreft, net zoals bij Caiway.

        Reageer


        • #5
          Zelf dacht ik aan Animal Planet en een niet-nadenken-maar-oneindig-herhalen-zender als ONS voor sommige leuke vroegere series.
          We kunnen allicht een wenslijstje maken, voor het geval er een plekje vrijkomt

          Reageer


          • #6
            Zit ONS niet in het basispakket bij Delta? Bij Caiway wel namelijk. Dat wordt nog wat met de samenvoeging

            Reageer


            • #7
              ONS zit niet in het basispakket. Is wel een keer Zender van de maand geweest.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X