Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

family7 kijken met basis

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • family7 kijken met basis

    mijn moeder 88 heeft basis tv kost 25 euro in de maand ,ze wil graag family 7 kijken ,hoe moet ik dat regelen voor haar.Groet Ton

  • #2
    Family7 zit op kanaal 361 om deze te kunnen kijken is een smartcard noodzakelijk.

    Reageer


    • #3
      Wanneer haalt Delta de smartcard van het basispakket zoals Caiway? Het is erg vreemd om met twee maten te meten.

      Reageer


      • #4
        Basboer
        wat heeft dit met de vraag te maken??????

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
          Wanneer haalt Delta de smartcard van het basispakket zoals Caiway? Het is erg vreemd om met twee maten te meten.
          Wat is dit voor offtopic vraag 😡

          Reageer


          • #6
            Als het basispakket ongecodeerd zou zijn bij Delta, had zijn moeder probleemloos dit kanaal kunnen zien. Of zit Family 7 niet in het basispakket?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
              Als het basispakket ongecodeerd zou zijn bij Delta, had zijn moeder probleemloos dit kanaal kunnen zien. Of zit Family 7 niet in het basispakket?
              Maak een nieuw topic aan. Dit draagt niet bij aan het antwoord op de vraag van de TS. En nog dooremmeren ook,

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Maak een nieuw topic aan. Dit draagt niet bij aan het antwoord op de vraag van de TS. En nog dooremmeren ook,
                Draagt dus wel degelijk bij aan die vraag en over dat dooremmeren.....dat heb je volgens mij zelf uitgevonden....

                Reageer


                • #9
                  Je kunt kijken zonder smartcard maar dan mis je een aantal zenders. (Hier de zenderlijst voor kijken zonder smartcard)
                  Het verschil tussen het kijken zonder en met smartcard zit hem in de coderingen van de verschillende zenders.
                  Als je met smartcard kijkt kun je veel meer zenders bekijken. Ook kun je extra zenders erbij nemen zoals een Ziggo Sport Totaal, ESPN Compleet, etc. (Hier de zenderlijst voor kijken met smartcard)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Draagt dus wel degelijk bij aan die vraag en over dat dooremmeren.....dat heb je volgens mij zelf uitgevonden....
                    Ha Bor, die is raak. Nu nog laten zien dat je je er iets van aantrekt....

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                      Het is erg vreemd om met twee maten te meten.
                      Je kunt denk ik beter stoppen met het vergelijken van Cway en Dlta. Dat ze zaken met elkaar doen wil nog niet zeggen dat de services die beiden leveren geheel met elkaar overeenkomen. Geldt ook voor Zgo, KpEn en al die andere conculega's.

                      Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                      Of zit Family 7 niet in het basispakket?
                      Vragen staat vrij, maar dit had je toch eerst zelf wel even kunnen checken?
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Dec 2021, 14:20.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Ha Bor, die is raak. Nu nog laten zien dat je je er iets van aantrekt....
                        Echt? Er wordt een vraag gesteld door Basboer waar een klein kind het antwoord van kan opzoeken.
                        En dat soort onzin post hij mijns inziens te vaak. Loze niets bijdragende opmerkingen.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Dec 2021, 20:49.

                        Reageer


                        • #13
                          Uche ..

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Echt? Er wordt een vraag gesteld door Basboer waar een klein kind het antwoord van kan opzoeken.
                            En dat soort onzin post hij mijns inziens te vaak. Loze niets bijdragende opmerkingen.
                            Uw roemloze opmerkingen .doen die het dan beter????

                            Reageer


                            • #15
                              en ik maar denken dat ik de vraag stelde,wat een kinderachtige figuren hier zeg,elkaar het licht in de ogen uitsteken....in ieder geval vind ik het kul dat ik voor mijn moeder van 88 een hoop gel moet uitgeven voor 1 zender die gewoon in het basispakket zit. stelletje atheïsten bij delta.ppppppffffffff

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X