Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel versus coax met Humax

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
    Dus Delta doet niks met deze klacht?
    Maar ze geven je geen valse hoop.

    Reageer


    • #17
      Als ik het goed begrijp draait het, wat betreft de oplossingsrichting van mijn topic, om interactieve TV die nu nog via coax loopt en t.z.t. via glasvezel. Wat mij opvalt is dat de info in de handleiding van Delta-ITV summier is en nogal wat vragen oproept:
      -kan ik meerdere programma's tegelijk selecteren voor opname en hoeveel
      -kan ik bij de selectie van een opname extra tijd toevoegen (m.n. Canvas houdt zich niet aan de programmatijden)
      -kan ik van een opname delen versneld afspelen of overslaan, bv. de extra tijd
      -werkt de ondertitelingsknop ook bij afspelen
      Dit zijn nog maar de eerste vragen. Het lijkt erop dat we ons in de beginfase van ITV bevinden en de bouwers nog geen idee hebben van de gebruikersbehoeften.

      Reageer


      • #18
        1) Hoeveel programma's tegelijk opnemen Delta?

        Dat betekent ook dat elke opname vanaf telefoon, tablet of televisie te bekijken is.
        Ook kun je net zoveel programma's tegelijk opnemen als je wilt.
        De enige grens is dat op je Delta-account maximaal 200 uur kan worden bewaard.

        2) Nee, je kunt geen extra opnametijd toevoegen.

        3) Niet elke opname is doorspoelbaar, de reclame moet je immers blijven zien.

        4) Antwoord weet ik niet.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          1) Hoeveel programma's tegelijk opnemen Delta?

          Dat betekent ook dat elke opname vanaf telefoon, tablet of televisie te bekijken is.
          Ook kun je net zoveel programma's tegelijk opnemen als je wilt.
          De enige grens is dat op je Delta-account maximaal 200 uur kan worden bewaard.

          2) Nee, je kunt geen extra opnametijd toevoegen.

          3) Niet elke opname is doorspoelbaar, de reclame moet je immers blijven zien.

          4) Antwoord weet ik niet.
          1) Ik wil je graag geloven, maar het staat nergens expliciet
          2) Het moeten dan wel gaan om een nieuw systeem (welk?) dat precies van alle programma's begin en einde weet, anders werkt het voor geen meter
          3) Wat is dan wel doorspoelbaar?




          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
            1) Ik wil je graag geloven, maar het staat nergens expliciet
            Dat is juist, maar dat is meer een gebrek van Delta

            https://www.delta.nl/televisie/interactieve-tv/ => Veelgestelde vragen.

            Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
            2) Het moeten dan wel gaan om een nieuw systeem (welk?) dat precies van alle programma's begin en einde weet, anders werkt het voor geen meter
            De oplossing is het programma erachter ook opnemen voor de uitloop, ik weet het is simpel maar wel enigste oplossing.

            Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
            3) Wat is dan wel doorspoelbaar?
            Dat stond vroeger keurig allemaal op zenderoverzicht maar dat is hiervan raadselachtig verdwenen.

            De vuistregel is commerciële zenders dus niet.




            Laatst bewerkt door driepinter; 14 Dec 2021, 18:55.

            Reageer


            • #21
              Ik ben benieuwd hoe een kersverse overstapper van televisie kijken over de coax naar televisie kijken per DIT het bevalt.
              Daar zit het vergelijk nog vers in het geheugen.
              Ik herinner me geloof ik dat Bordewolf zo'n kersverse overstapper is.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                Ik ben benieuwd hoe een kersverse overstapper van televisie kijken over de coax naar televisie kijken per DIT het bevalt.
                Daar zit het vergelijk nog vers in het geheugen.
                Ik herinner me geloof ik dat Bordewolf zo'n kersverse overstapper is.
                Prima, laat Bordewolf dan maar aanvullend commentaar hierop leveren.
                Laatst bewerkt door driepinter; 14 Dec 2021, 19:24.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                  Ik ben benieuwd hoe een kersverse overstapper van televisie kijken over de coax naar televisie kijken per DIT het bevalt.
                  Tja, ben ik ook binnenkort. Aanvraag glasvezel gedaan, huisaansluiting geplaatst, binnen 2 weken zou een monteur het komen installeren. Ik dacht een er een grote stap mee te gaan zetten. Wat misschien op technologisch gebied wel zo is, maar als ik de berichten zo lees, is DIT functioneel een behoorlijke achteruitgang op Humax. Niet kunnen pauzeren, niet kunnen doorspoelen, geen extra tijd opgeven bij opname (geen enkel programma is ooit op tijd), geen favorieten kunnen vastleggen (al lees ik daar verschillende berichten over).

                  Naar het glasvezel internet kijk ik nog wel uit, maar de DIT, die ik er onbedoeld mee in mijn maag gesplitst krijg, daar ben ik ondertussen toch behoorlijk sceptisch over. Maar, we gaan het zien...

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht

                    Tja, ben ik ook binnenkort. Aanvraag glasvezel gedaan, huisaansluiting geplaatst, binnen 2 weken zou een monteur het komen installeren. Ik dacht een er een grote stap mee te gaan zetten. Wat misschien op technologisch gebied wel zo is, maar als ik de berichten zo lees, is DIT functioneel een behoorlijke achteruitgang op Humax. Niet kunnen pauzeren, niet kunnen doorspoelen, geen extra tijd opgeven bij opname (geen enkel programma is ooit op tijd), geen favorieten kunnen vastleggen (al lees ik daar verschillende berichten over).

                    Naar het glasvezel internet kijk ik nog wel uit, maar de DIT, die ik er onbedoeld mee in mijn maag gesplitst krijg, daar ben ik ondertussen toch behoorlijk sceptisch over. Maar, we gaan het zien...
                    Je noemt veel, maar wat gebruik je nu echt? Opnames gaan lang genoeg door en anders loopt deze door in het volgende programma.
                    Niet kunnen vooruitspoelen bij SBS, RTL. Dat kun je bij Ziggo en KPN ook niet. Maar eerlijk? Ik heb het vooruitspoelen niet vaak gebruikt.
                    Programma’s pauzeren kan gewoon. Favorietenlijst kan wel, maar wel in de volgorde van Delta. Dus geen eigen volgorde. Stoort me ook niet. Ik ken de kanaalnummers van de populaire zenders. Overigens bij Ziggo en KPN ook niet mogelijk. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van DIT.
                    Natuurlijk kan het beter, Geen Dolby is een groot gemis, maar is men mee bezig, UHD en 4K is ook een zeer groot gemis. Dat zie je bij andere providers toch wel verschijnen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Je noemt veel, maar wat gebruik je nu echt?
                      Bijna alles. Met name programma's van de commerciele omroepen kun je nauwelijks "live" naar kijken, althans, ik niet. Ik neem programma's als bijvoorbeeld "Undercover in Nederland" altijd op de Humax op. En dan 15 minuten extra, want de commerciëlen lopen altijd uit. En bij het terugkijken van zo'n programma is het snel doorspoelen van de enorme reclameblokken een zegen. Dus ja, ik ben dat wel gewend hoor. De Humax heeft mij de afgelopen tien jaar dat ik hem heb enorm verwend op dat gebied.

                      Reageer


                      • #26
                        Bij Ziggo kan je wel doorspoelen bij rtl en sbs, alleen niet met een reclame blok.
                        Ook de favorieten lijst is volledig aanpasbaar bij Ziggo op nummering en volgorde. Dit betreft de Mediaboxen next en xl.

                        Je lanceert nu een hoop onwaarheden, Bor.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                          Bij Ziggo kan je wel doorspoelen bij rtl en sbs, alleen niet met een reclame blok.
                          Ook de favorieten lijst is volledig aanpasbaar bij Ziggo op nummering en volgorde. Dit betreft de Mediaboxen next en xl.

                          Je lanceert nu een hoop onwaarheden, Bor.
                          Dat laatste wist ik niet. Bedankt voor de info.

                          Reageer


                          • #28
                            Ook bij NL ziet kan je doorspoelen bij rtl en sbs. Dus Delta is hier echt de vreemde eend in de bijt, vind ik.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X