Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel - Televisie - UTP-kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel - Televisie - UTP-kabel

    Denk dat mijn vraag hier ergens thuishoort.
    Las vorige week, dat bij keuze voor glasvezel er een utp-kabel vanaf het modem naar je televisie gelegd moet worden in plaats van je coax-kabel.
    Vreemd, want wij hebben wel een van de eerste smart-tv's maar daar zit geen utp aansluiting op.

  • #2
    https://www.simpeleuitleg.nl/uitleg/...internet-tv/49

    Als ik het goed heb is het zo:

    Glasvezel naar modem
    van modem een netwerkkabel naar de interactieve tv-ontvanger
    van de interactieve tv-ontvanger naar de TV een hdmi-kabel

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      https://www.simpeleuitleg.nl/uitleg/...internet-tv/49

      Als ik het goed heb is het zo:

      Glasvezel naar modem
      van modem een netwerkkabel naar de interactieve tv-ontvanger
      van de interactieve tv-ontvanger naar de TV een hdmi-kabel
      Bedankt duidelijk.
      Dus wat ik las is gewoon iemand die netwerkkabel vertaalde naar utp kabel zonder de ontvanger, die erbij komt (oudere tv's) te melden. Er zijn zo te zien nu al een aantal tv's die je rechtstreeks op die kan aansluiten. Tenminste zo wordt het gebracht. Televisie geschikt voor KPN Glasvezel kopen? | Televisies.nl

      Reageer


      • #4
        Als de tv rechtstreeks de KPN app kan draaien kan het ook met een directe UTP verbinding of via wifi.

        Wil je tv-kijken op je 2e tv in huis zonder extra tv-ontvanger en kabels? Download dan de KPN Smart TV app. Deze is beschikbaar voor televisies van Samsung, LG (bouwjaar 2017 of nieuwer) en Android TV (Beta).

        https://www.kpn.com/thuis/smart-tv-app.htm

        Reageer


        • #5
          Wat heeft KPN Smart TV te maken met glasvezel van DELTA?

          Ik heb nog geen tv's gezien waar de DELTA TV app rechtstreeks op kan, dat zou inderdaad wel mooi zijn.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Wat heeft KPN Smart TV te maken met glasvezel van DELTA?

            Ik heb nog geen tv's gezien waar de DELTA TV app rechtstreeks op kan, dat zou inderdaad wel mooi zijn.
            Ik linkte info over tv's die zo te zien rechtstreeks op glasvezel aangesloten kunnen worden. Ja daar stond kpn glasvezel genoemd en denk dat reddwarf daar verder op borduurde.
            ik ben niet bekend met de huidige android op tv's, maar je zou dan beetje denken aan mogelijk installeren delta app op zo'n tv.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

              Ik linkte info over tv's die zo te zien rechtstreeks op glasvezel aangesloten kunnen worden. Ja daar stond kpn glasvezel genoemd en denk dat reddwarf daar verder op borduurde.
              ik ben niet bekend met de huidige android op tv's, maar je zou dan beetje denken aan mogelijk installeren delta app op zo'n tv.
              Dat zou je inderdaad denken. Helaas schijnt-ie niet zomaar zichtbaar te zijn op Android tv’s. Daar kun je wel omheen werken maar ik heb hier wel eens gelezen dat het dan nog steeds niet goed werkt.
              Wie weet, wat de toekomst brengt…

              Reageer


              • #8
                Goedenavond cschults, de android app van DELTA TV app wordt niet ondersteund op tv's zelf. Je kunt alleen de app gebruiken op je smartphone of tablet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                  Goedenavond cschults, de android app van DELTA TV app wordt niet ondersteund op tv's zelf. Je kunt alleen de app gebruiken op je smartphone of tablet.
                  We blijven duimen dat deze er nog komt. Stoneroos/opvolger vam Stoneroos biedt het wel aan.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    We blijven duimen dat deze er nog komt. Stoneroos/opvolger vam Stoneroos biedt het wel aan.
                    https://www.stoneroos.nl/project/caiway/

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                      Wanneer je kijkt bij T Mobile dan zie je dit platform ook een Apple TV app ondersteund, maar je wil additioneel ook een Android TV app/Samsung Tizen App.

                      Helaas hebben Delta en Caiway op dit punt nog helemaal niets, zou een hoop gekloot met decoders schelen en ook huur.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        https://www.simpeleuitleg.nl/uitleg/...internet-tv/49

                        Als ik het goed heb is het zo:

                        Glasvezel naar modem
                        van modem een netwerkkabel naar de interactieve tv-ontvanger
                        van de interactieve tv-ontvanger naar de TV een hdmi-kabel
                        Nog even. Met glasvezel MOET ik,ook,interactieve tv ontvanger kopen/huren ???

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                          Nog even. Met glasvezel MOET ik,ook,interactieve tv ontvanger kopen/huren ???
                          Ja, de eerste interactieve tv ontvanger krijg je er gratis bij.

                          Vanzelfsprekend komt de coax tv (smartcard) te vervallen.

                          Reageer


                          • #14
                            Is dat altijd zo? Bij Caiway blijft je coax signaal in tact.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Is dat altijd zo? Bij Caiway blijft je coax signaal in tact.
                              DELTA zegt dat ze het coaxsignaal afsluiten. Tot nu toe merk ik daar niets van. Maar de smartcard werkt niet meer (tenzij je deze bij iemand anders registreert als extra smartcard).

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X