Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv beeld staat steeds stil

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv beeld staat steeds stil

    Het valt mij op dat regelmatig het TV beeld bevriest. Het gaat daarna weer wel verder, maar dit is erg irritant,
    wat is daarvan de oorzaak ??

  • #2
    Heb hetzelfde bij Caiway ervaren een jaar geleden, een puinhoop 3 monteurs geweest en niemand weet wat het probleem is, na verloop van tijd was het ineens over en als je vraagt om een terugkoppeling krijg je dat niet, de laatste dagen begint het probleem zich nu en dan opnieuw voor te doen.
    Hou m'n hart vast, en zit er hard over na te denken om weg te gaan bij Caiway, dit is nou niet echt een betrouwbare provider.

    Reageer


    • #3
      Bij mij gisteren hetzelfde zit je te kijken en ineens helemaal geen beeld meer, beeldscherm dat je het wachtwoord op opgeven wat dan niet lukt, vanmorgen deed hij het weer.

      Reageer


      • #4
        Krijg een beetje de indruk dat ze af en toe zitten te prutsen en niet weten waar ze mee bezig zijn !
        En communicatie met de klant kennen ze niet bij Caiway, ja, als ze mobile abonnementen willen verkopen dan komen ze van alle kanten !

        Reageer


        • #5
          Bij mij bevriest het beeld heel regelmatig. Denk dat ik toch maar weer maar een andere provider ga...

          Reageer


          • #6
            Onbegrijpelijk deze ervaringen . Er zijn forumleden die zere lippen moeten hebben van het blazen op de loftrompet en nu lees ik dit weer.

            Ik ben benieuwd of de mensen die graag trompet blazen ook last hebben van deze storingen recent.
            Het lijkt erop dat deze vast lopers omzeilt kunnen worden door weer televisie te kijken over de coaxkabel..

            Als deze dingen bij de grote aanbieders zoals KPN en Ziggo zo vaak zouden gebeuren hadden allang in Radar of Kassa gezeten als onderwerp.
            Laatst bewerkt door snoepdoos; 6 Oct 2021, 21:38.

            Reageer


            • #7
              Storing ☹️😔 alweer storing. Nu maar hopen dat het niet komt door de toegevoegde audiostreams.

              Er wordt geen IP adres meer doorgegeven aan de tv box. IP adressen op waarschijnlijk.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Storing ☹️😔 alweer storing. Nu maar hopen dat het niet komt door de toegevoegde audiostreams.

                Er wordt geen IP adres meer doorgegeven aan de tv box. IP adressen op waarschijnlijk.
                Hier geen problemen. Maar je tv box krijgt een intern ip-adres van je modem of router, en niet van de delta. Dus als je andere apparaten wel internet hebben die op dezelfde modem/router zitten, dan zal het waarschijnlijk aan je modem/router liggen.

                Reageer


                • #9
                  Heb je al een keer overal de stroom vanaf gehaald? Dat helpt ook weleens.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Heb je al een keer overal de stroom vanaf gehaald? Dat helpt ook weleens.
                    Het werkt weer. Wel een softwareupdate 5.1.1

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
                      Heb hetzelfde bij Caiway ervaren een jaar geleden, een puinhoop 3 monteurs geweest en niemand weet wat het probleem is, na verloop van tijd was het ineens over en als je vraagt om een terugkoppeling krijg je dat niet, de laatste dagen begint het probleem zich nu en dan opnieuw voor te doen.
                      Hou m'n hart vast, en zit er hard over na te denken om weg te gaan bij Caiway, dit is nou niet echt een betrouwbare provider.
                      Heb ook regelmatig zelfde probleem. Het valt me ook op dat het beeld regelmatig wazig wordt. Vooral bij snelle wisselingen.

                      Reageer


                      • #12
                        Die klachten over te lage bitrate bij veel bekeken programma’s speelt al minimaal vijf jaar.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X