Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"Oude" Witte D.I.T. kastje

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "Oude" Witte D.I.T. kastje

    Moet je het nieuwe,zwarte kastje gebruiken om tv te kijken via glasvezel of kan je gewoon het oude, witte model blijven gebruiken? Huidige kastje staat in afgeloten tv kast met een ir extended aan de buitenkant.. Nieuwe kastje heeft deze aansluiting niet dus moet altijd de klep van de hangkast openlaten als ik wil schakelen of volume wil veranderen
    Begint
    29 Sep 2021
    Eindigt
    29 Sep 2021

  • #2
    Hebben de nieuwste Delta iptv ontvangers geen Bluetooth afstandsbediening net als KPN? Dan kan je tv meubel mooi dichtblijven.

    Reageer


    • #3
      Is het toevallig de kamai 7x? Die heeft (ook) geen Bluetooth afstandsbediening. Maar er is wel een oplossing. Ik heb een ir extender voor 9 euro gekocht, wordt voor die prijs ook nog thuisbezorgd.
      Moet worden aangesloten op de usb poort van de kamai 7x. Er zijn twee “infrarode ogen). Eentje voor in de kast en eentje voor onder of boven de kast. Werkt iuitstekend.

      Reageer


      • #4
        Ik vind wel dat Delta met zijn tijd moet meegaan. Zowel KPN als Ziggo hebben een Bluetooth afstandsbediening voor hun ontvangers/Mediabox.

        Ik hoop dat Delta hier in de toekomst naar kijkt voor zijn klanten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
          Is het toevallig de kamai 7x? Die heeft (ook) geen Bluetooth afstandsbediening. Maar er is wel een oplossing. Ik heb een ir extender voor 9 euro gekocht, wordt voor die prijs ook nog thuisbezorgd.
          Moet worden aangesloten op de usb poort van de kamai 7x. Er zijn twee “infrarode ogen). Eentje voor in de kast en eentje voor onder of boven de kast. Werkt iuitstekend.
          Graag dan hier svp het merk en type nummer van de extender vermelden, dan heeft iemand anders er ook nog wat aan.

          Reageer


          • #6
            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: CCF42F26-995F-4BDF-925D-F2324E6F4221.png
Bekeken: 1410
Grootte: 282,1 Kb
ID: 203660

            Reageer


            • #7
              Allemaal goede bedoelde info maar geen antwoord op de vraag: Is het oude witte kastje ook te gebruiken op glasvezel?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
                Allemaal goede bedoelde info maar geen antwoord op de vraag: Is het oude witte kastje ook te gebruiken op glasvezel?
                Nee

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
                  Allemaal goede bedoelde info maar geen antwoord op de vraag: Is het oude witte kastje ook te gebruiken op glasvezel?
                  Ik zie technisch geen beperking, maar ik denk dat DELTA je zal vragen om je oude modem en het witte DIT-kastje terug te sturen.
                  Mijn indruk is wel dat het zwarte kastje een stuk vlotter reageert dan het witte en minder warm wordt. Het stroomverbruik heb ik niet gemeten maar ik denk dat het lager ligt, vooral in standby was dat bij het witte kastje nog steeds aan de hoge kant.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                    Ik zie technisch geen beperking
                    Bordewolf: Wat is het nou?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Bordewolf: Wat is het nou?
                      Nee, volgens mij wordt de Kamai7x ingeregeld zodat het account via glasvezel opgehaald wordt.
                      Maar je kan het altijd proberen met de witte.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Nee, volgens mij wordt de Kamai7x ingeregeld zodat het account via glasvezel opgehaald wordt.
                        Daar werd met die witte al over gesproken, maar ze hebben dat ook bij glasvezel met de Kamai 7x nog steeds niet voor elkaar. Net als bij de witte log je gewoon in met je MijnDELTA-account.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X