Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

rtl4 niet te kijken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • rtl4 niet te kijken

    Op onze 2e tv boven is de zenders rtl4 en andere zenders niet te bekijken, hele scherm staat vol met blokjes en hapert ook met het geluid, is niet naar te kijken, en valt dan weg, dit is al lang aan de gang, heb het al eens meer gehad, en dan is het ineens weer over, maar nu blijft het, ben het beu, daar betalen we niet voor, het is al duur genoeg, dus verwacht je toch wel wat kwaliteit. oplossing ?

  • #2
    Kijk je via de coax of glasvezel?

    Reageer


    • #3
      Dag @Catharina56 Ik zou voorstellen voor deze specifieke vraag contact op te nemen met onze klantenservice. Ze kunnen je sneller helpen dan via dit forum.

      Reageer


      • #4
        Beste Catharina, ik heb hetzelfde probleem gehad. Eerst heb ik toen de coaxkabel vervangen door een betere kwaliteit
        en toen de kwaliteit nog niet naar mijn zin was heb ik er een signaalversterker tussen gezet en nu is het toppy

        Reageer


        • #5
          Heb al een tijd last van de blokken op tv, een signaalversterker zal niet helpen mijn tv staat nog geen meter van het wandkastje af.
          Én altijd goed gedaan en ineens zonder dat er iets is gewijzigd hier is het begonnen.
          Dit heb ik bijvoorbeeld een jaar geleden ook gehad en nu begint het gelazer weer!
          Ik weet dat mensen in andere wijken er ook last van hebben, ik woon omgeving Groote markt in Vlissingen.

          Reageer


          • #6
            Zou stiekem het coaxsignaal opzettelijk verzwakt worden zodat meer mensen gaan overstappen op IPTV? Ik zou er niet van opkijken.

            Reageer


            • #7
              Ik woon in Middelburg Stromenwijk .
              Dat is hier al jaren zo.
              Van de week volop blokjes . Is nog nooit goed geweest.

              Reageer


              • #8
                Gewoon bellen hoor. Dat je slechte kwaliteit tv hebt is niet normaal. Voor die tijd wel effe checken of je kabels goed zitten en elke 10 jaar deze vervangen door nieuwe is ook aan te bevelen. Komt er een slecht signaal uit je muur gewoon monteur bellen en keer op keer laten komen totdat je perfect tv beeld hebt.
                Ten eerste zijn ze het verplicht om je signaal te controleren, ten tweede komen ze beloftes niet na kan je ten alle tijden overstappen op een andere provider, die zijn huiswerk wel goed doet.

                Reageer


                • #9
                  Bij ons nu zeg maar ruim een week regelmatig op,sbs6 en net5 en enkele keer na terugschakelen naar npo1 daar ook. Sinds 1995 aansluitng en nu ineens prpblemen.
                  maar gisteren nergens last van.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                    Dat je slechte kwaliteit tv hebt is niet normaal. Voor die tijd wel effe checken of je kabels goed zitten en elke 10 jaar deze vervangen door nieuwe is ook aan te bevelen.
                    Nou,die zit hier al 25 jaar (sinds 1995) volledig in buis of achter plint en zou nu ineens de oorzaak zijn van de blokjes.
                    Heb dat voorheen in andere woningen ook nooit gedaan.

                    Reageer


                    • #11
                      In de muur heb ik ook een keer een nieuwe kabel gekregen van een monteur. Dat was helemaal niet veel werk. Wat ik bedoel met kabels zijn de aansluitingen vanaf de muur aansluiting naar je tv.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                        In de muur heb ik ook een keer een nieuwe kabel gekregen van een monteur. Dat was helemaal niet veel werk. Wat ik bedoel met kabels zijn de aansluitingen vanaf de muur aansluiting naar je tv.
                        Ab die hebben we zelf moeten trekken vanaf de meterkast. Dus ook eigen risico

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X