Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanpassing tv pakket -- CI Module resetten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanpassing tv pakket -- CI Module resetten

    Geachte,

    Ik heb onlangs het pakket laten aanpassen naar 50+ zenders DMV 'n CI Module en mijn (originele) smart card. Dit was snel geregeld, en de CI Module heb ik ontvangen.


    Het problem is dat mijn smart-tv (Philips 50PUS7505) de CI Module niet herkend. Ik heb alle manieren uitgeprobeerd, maar de CI Module wordt niet herkend......

    Ik heb hierover terug gemaild met de betreffende medewerker via info(at)delta.nl en aangegeven dat ik de CI Module retour stuur, en gevraagd welke smart card eigenlijk staat geregistreerd op mijn adres. Na 3 pogingen krijg ik geen reactie.....

    Ik heb de module reeds retour gedaan met de retoursticker.

    Ik ben bereid om de HD ontvanger uit te proberen, om te zien of dit misschien wel werkt op deze tv.

    Kan iemand van de moderators/forumbeheer dit eens voor mij nakijken aub?








    Bvd voor de medewerking.

    jpj77
    klantnr 50102760

  • #2
    Dag jpj77 Misschien is het handiger en sneller als je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice.

    Reageer


    • #3
      Hoi Jeroen

      Dat heb ik reeds gedaan.....na 3 mailtjes had ik wel ' n reactie verwacht, aangezien bij aanpassing er ook snel wordt gehandeld, wat verder prima is uiteraard.

      Ik wacht het wel even af. De CI Module heb ik ondertussen retour gestuurd.

      Julie doen dit anders vaak genoeg via de forumbeheer mail.....Ik zie eigenlijk het verschil hierin niet.....

      Bedankt voor enige moeite....

      Mvg.

      Reageer


      • #4
        Ik zou gewoon ff via de chat contact zoeken of misschien ff bellen, dat gaat vele malen vlugger dan mailen. Ik spreek uit eigen ervaring

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jpj77 Bekijk bericht
          Geachte,

          Ik heb onlangs het pakket laten aanpassen naar 50+ zenders DMV 'n CI Module en mijn (originele) smart card. Dit was snel geregeld, en de CI Module heb ik ontvangen.


          Het problem is dat mijn smart-tv (Philips 50PUS7505) de CI Module niet herkend. Ik heb alle manieren uitgeprobeerd, maar de CI Module wordt niet herkend......

          Ik heb hierover terug gemaild met de betreffende medewerker via info(at)delta.nl en aangegeven dat ik de CI Module retour stuur, en gevraagd welke smart card eigenlijk staat geregistreerd op mijn adres. Na 3 pogingen krijg ik geen reactie.....

          Ik heb de module reeds retour gedaan met de retoursticker.

          Ik ben bereid om de HD ontvanger uit te proberen, om te zien of dit misschien wel werkt op deze tv.

          Kan iemand van de moderators/forumbeheer dit eens voor mij nakijken aub?








          Bvd voor de medewerking.

          jpj77
          klantnr 50102760
          Ik had hetzelfde probleem. Als je deze wil resetten moet de kaart in de tv zitten en de tv aan.Daarna bellen naar zeelandnet of de kaart met bijbehorende nummer kunnen resetten.Dit moet voor ieder tv apart.Hopelijk lukt het.

          Reageer


          • #6
            Hallo jpj77,dankjewel voor je vraag! Ik zie dat je het Tv en Internet Budget pakket hebt. In dit pakket zit niet de mogelijkheid om met de interactieve tv ontvanger te kunnen kijken. Dit is namelijk de uitgeklede versie van het internet en tv pakket. Wel vreemd natuurlijk dat je krijgt te zien dat je die wel gewoon kunt bestellen. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

            Uiteraard zou de smartcard met de CI+ module wel moeten werken. Kun je mij aangeven welke melding je precies op te tv kreeg?

            Reageer


            • #7
              Hij heeft em al teruggestuurd volgens mij

              Reageer


              • #8
                Hoi,

                Bedankt voor de reacties....

                Ik kreeg helemaal geen melding. De tv herkend de CI Module niet. Dat dit gereset dient te worden door Zeelandnet, was in niet van op de hoogte en staat nergens vermeld.

                Als ik netjes via de mail vraag welke smartcard er staat geregistreerd krijg ik geen reactie?!

                Ik heb de CI Module reeds retour gestuurd met de betreffende retoursticker. Als ik de smart-tv opzoek, zie ik dat deze niet is gecertificeerd voor Ziggo etc ....

                Ferry

                Heb ik dan het 150 Mbps pakket nodig? Dit pakket a 75Mbps is anders snel genoeg om te streamen.

                Wil je aub eens mijn gegevens nakijken, en of de CI Module al ontvangen, dat zou wel moeten na 1 week....

                En of je aub mijn tv pakket wilt resetten naar basis.

                Is het onderstaande wel mogelijk?

                Bedankt voor enige medewerking.

                Mvg,
                JP
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #9
                  Bump....

                  Bedankt voor de medewerking.

                  Reageer


                  • #10
                    Je geeft zelf het antwoord: Je tv is 'niet gecertificeerd voor Ziggo etc.', dus ook niet voor Delta DVB-C. Je neemt Delta iets kwalijk dat je zelf had moeten zien. Jammer.

                    Reageer


                    • #11
                      Je ziet het weer verkeerd zoals gewoonlijk. Bemoei je er misschien eens niet mee....

                      Ik neem Zeelandnet helemaal niks kwalijk, minus het feit dat er niet wordt gereageerd op de mailtjes, wat toch 'n kleine moeite is, en zeker na bijna 2 weken?!

                      Als de klant het aanpast/verhoogd duurt dit zeker zolang niet, wat verder prima is.

                      Ik ging ervan uit dat de CI Module gewoon werkt aangezien er 'n DVB-C aansluiting/slot in de smart-tv zit. Na proberen heb ik de tv opgezocht en warempel deze is niet gecertificeerd.....

                      Dat kan gebeuren, en ik stuur dan ook netjes de CI Module retour met de reden, en laat dit weten via de correspondentie/mail waar deze medewerker mij heeft geholpen het pakket aan te passen, en mij de CI Module heeft opgestuurd. Dit lijkt me 'n vrij normale manier van doen in deze.....maar er wordt gewoon niet gereageerd wat me inderdaad tegenvalt, aangezien ik het ook probeer op te lossen.

                      Ik vraag alleen maar om het pakket terug op basis te zetten omdat het jammer genoeg niet werkt, en me dit dan 6 euro extra kost waar ik niks aan heb.

                      Ik kan het persoonlijk niet aapassen via MijnDELTA, dus vraag dit aan dezelfde medewerker die mij eerder hiermee heeft geholpen.

                      Dat van alle tv's deze net weer niet is ondersteund kan gebeuren, al is deze tv gereset voor NL en verder alles prima werkt.

                      Ps:
                      Ik vraag nogmaals of iemand van forumbeheer het eens kan nakijken voor me, aangezien de kaart al retour moet zijn bij Zeeland,en ze dit in andere kwesties ook altijd doen. Ik had zeker na 1 week wel 'n reactie verwacht van de klantenservice. Ik neem het niemand kwalijk, al is het toch 'n beetje vreemd......

                      Bvd,
                      JP
                      Laatst bewerkt door jpj77; 26 Sep 2021, 21:10.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X