Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw filmbox

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuw filmbox

    Sinds vanmiddag filmbox hd nieuw op delta kabel nr 34 ook op inter tv kastje , loopt nog wel wat stroef vaak stil beeld en zwart beeld maar das vaak op delta tv haha maar we hebben weer wat nieuws is onderdeel van canal digital. www.https://www.filmbox.nl/1511

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Soepball Bekijk bericht
    Sinds vanmiddag filmbox hd nieuw op delta kabel nr 34 ook op inter tv kastje , loopt nog wel wat stroef vaak stil beeld en zwart beeld maar das vaak op delta tv haha maar we hebben weer wat nieuws is onderdeel van canal digital. www.https://www.filmbox.nl/1511
    Inmiddels ook RTL Television, AT5 , MTV Live en TVE in HD?????

    Die vraag staat nog open! Volgens mij is er ook nog eem Docubox en Fightbox zender van dezelfde leverancier.

    Filmbox zit bij Caiway oo kanaal 22
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Aug 2021, 20:44.

    Reageer


    • #3
      Hij zit inderdaad in het basispakket (50+) dan kan er weer een nieuw zenderoverzicht komen ook.

      Canal Digitaal heeft primeur met nieuwe filmzender FilmBox | Totaal TV
      Laatst bewerkt door driepinter; 31 Aug 2021, 19:53.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Inmiddels ook RTL Television, AT5 , MTV Live en TVE in HD?????

        Die vraag staat nog open! Volgens mij is er ook nog eem Dreambox zender van dezelfde leverancier.

        Filmbox zit bij Caiway oo kanaal 22
        Afijn over vijf uur mag jij dan eindelijk overstappen naar Delta

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Hij zit inderdaad in het basispakket (50+) dan kan er weer een nieuw zenderoverzicht komen ook.

          Canal Digitaal heeft primeur met nieuwe filmzender FilmBox | Totaal TV
          Op dat zenderoverzicht kunnen ze dan ook RTL Television HD, AT5 HD enTVE HD meenemen en de vraag is of deze zenders dan ook op Interactief samen met MTV Live HD naar HD gaan.
          Maar daar komt TimE nog op terug. Zie mijn eerdere post over de zenderoverzichten,

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Soepball Bekijk bericht
            Sinds vanmiddag filmbox hd nieuw op delta kabel nr 34 ook op inter tv kastje , loopt nog wel wat stroef vaak stil beeld en zwart beeld maar das vaak op delta tv haha maar we hebben weer wat nieuws is onderdeel van canal digital. www.https://www.filmbox.nl/1511
            Beetje (veel) jammer dat Delta zelf niet op het idee komt om zoiets ook naar de klanten te communiceren. De site waarop je dergelijke wijzigingen zou verwachten, rept nergens over:
            Televisie | DELTA

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

              Beetje (veel) jammer dat Delta zelf niet op het idee komt om zoiets ook naar de klanten te communiceren. De site waarop je dergelijke wijzigingen zou verwachten, rept nergens over:
              Televisie | DELTA
              Het wordt wel op het Caiway infokanaal aangekondigd.
              Maar ik wacht morgen af, 1 september is zo’n datum waarop men wel vaker allerlei omzettingen doet. Dus ik verwacht de genoemde andere omzettingen naar HD en wellicht nog meer omzettingen naar HD morgen en/of in de loop van de week.

              Reageer


              • #8
                https://mediamagazine.nl/caiway-en-d...aan-tv-pakket/

                Deltaklanten behouden Filmbox waarschijnlijk niet in het basispakket. Caiwayklanten minimaal 1 jaar.

                Reageer


                • #9
                  https://www.delta.nl/nieuws/nieuw-op-tv-filmbox/

                  Reageer


                  • #10
                    Het is 1 september geweest. Zijn alle door jou verwachte upgrades naar HD, doorgevoerd, Bordewolf? Ze werken zich tenslotte tandjes toch?

                    Reageer


                    • #11
                      Hij zal het je antwoord schuldig blijven denk ik?
                      Maar hij bedoeld het goed

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Het is 1 september geweest. Zijn alle door jou verwachte upgrades naar HD, doorgevoerd, Bordewolf? Ze werken zich tenslotte tandjes toch?
                        Ah dat moet precies per 1 september van jou? Of mogen we ze nog even iets speling geven?

                        Reageer


                        • #13
                          Niks moet maar Bordewolf noemde 1 september en hij heeft vast een betrouwbare bron gezien de vele stellige voorspellingen die hij doet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Niks moet maar Bordewolf noemde 1 september en hij heeft vast een betrouwbare bron gezien de vele stellige voorspellingen die hij doet.
                            Lees net op een ander forum dat die overgestapt is naar Delta Glas. Waarschijnlijk wil die toch genieten van het stereogeluid.
                            Laatst bewerkt door Willem1980; 3 Sep 2021, 18:34.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                              Lees net op een ander forum dat die overgestapt is naar Delta Glas. Waarschijnlijk wil die toch genieten van het stereogeluid.
                              Twee zaken:

                              * Ik schrijf 1 september is zo'n datum waarop men... Daarmee claim ik niet 1 september. Wacht gewoon even af. Mijn vraag over die 4 HD zenders staat nog steeds open bij TimE en zoals ik al zei doet men meestal een hele bulk tegelijk.
                              Zo lang RTL Television HD bij Caiway nog niet op COAX is te zien zal deze ook niet op de decoder verschijnen. AT5, MTV LIve HD en TVE HD zijn al HD op COAX bij Caiway dus die zouden dan ook op de decoder HD moeten zijn. Maar ik verwacht zelf alle NPO Extra zenders, RTL zenders en CNN en RAI ook nog wel op den duur (of deels tegelijk). De vorige keer werden er in 1 jaar 16 zenders omgezet. Dat zijn er dit jaar nog maar 3 (Filmbox HD , NPO 2 Extra HD, en L1 HD).

                              * Wanneer je het bericht van MatthijsL hebt gelezen dan zie je dat men behoorlijk aan het ontwikkelen is met de software van de decoder om het product te verbeteren. Vanaf maart is er iedere maand een softwareupdate geweest met nieuwe toevoegingen. En per april is ook de firmware geupdate (de oude kon sowieso niet overweg met Dolby).
                              Updateoverzicht DELTA Interactieve TV - ZeelandNet Serviceforum
                              Updates voor Interactieve TV | DELTA
                              Forumbeheer claimt dan we binnenkort echt witte rook zien inzake de geluidskwaliteit. Dat men geen exacte datum noemt is terecht, maar ook dit zit er aan te komen.

                              Gezien de ontwikkelingen ben ik er verder zeker van dat 4K en/of UHD ook niet ver meer weg is. Er is geld vrijgemaakt om Delta echt op de kaart te zetten. Caiway wordt echt de tweede vioolprovider of gaat ergens toch stoppen (dat gerucht ging vorig jaar al een keer, wie weet dat het einde dit jaar is??). Dan kun je sowieso daarna niet meer kiezen voor COAX, dat wordt door Delta bij een glasvezelpakket niet ondersteund.

                              Ik ben inderdaad per vandaag overgestapt, dus ik hoor nu officieel tot de Zeelandnet/Delta club. Scheelt me 20 euro per maand, dat was net even iets te veel om te laten liggen. Daar laat ik graag COAX links voor liggen.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Sep 2021, 19:59.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X