Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESPN bij meerdere providers in het basispakket

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


    Delta heeft nog twee dagen de tijd om deze pagina aan te passen.

    Dus nog even geduld op je antwoord.
    Ik mis Ziggo

    Reageer


    • #47
      Leuk stukje op tweakers over UHD en ESPN: https://tweakers.net/nieuws/185032/k...resolutie.html

      Blijkt toch maar weer dat standaarden toch weer net anders zijn dan je denkt en KPN zaken ook mooier verkoopt dan ze zijn.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
        Leuk stukje op tweakers over UHD en ESPN: https://tweakers.net/nieuws/185032/k...resolutie.html

        Blijkt toch maar weer dat standaarden toch weer net anders zijn dan je denkt en KPN zaken ook mooier verkoopt dan ze zijn.
        Dat stukje is bekend, maar ik kan je vertellen dat ESPN UHD weliswaar geen 4K is maar een strak en vloeiend beeld gaat geven vanwege de aangeleverde kwaliteit (zelfs nog beter).

        Reageer


        • #49
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/espn-...voetbalkanaal/

          Reageer


          • #50
            Zolang Delta Fiber geeneens volwaardig geluid kan leveren over iptv hoef je al helemaal niet te rekenen op een volwaardig 1080p/HDR/HFR kanaal.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Zolang Delta Fiber geeneens volwaardig geluid kan leveren over iptv hoef je al helemaal niet te rekenen op een volwaardig 1080p/HDR/HFR kanaal.
              Volgens mij gaat dit gelijk op. Maar zo langzamerhand zijn we voorbij de termijn waarop we er nog op moeten wachten.
              Je ziet de bewegingen bij de andere providers. Delta en Caiway moeten mee. Desnoods gooien ze de stream in hun app, maar het punt is bereikt waarop je gaat concluderen dat men kilometers achter de muziek aan loopt.

              Wanneer je dat als Delta en Caiway niet ziet, dan weet ik het niet meer. Kom desnoods met een tv app die het kan ondersteunen, stop de stream in de app, mogelijkheden voldoende. Maar roep niet maar klanten dat je het niet gaat doen em dat we nog maar weer eens geduld moeten hebben, dat geduld is al een paar maanden op.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Jul 2021, 13:53.

              Reageer


              • #52
                Bordewolf dat is al jaren zo en is gewoon een feit.

                Reageer


                • #53
                  Ook de televisie kastjes van T mobile zijn niet geschikt voor HDR/HFR

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Ook de televisie kastjes van T mobile zijn niet geschikt voor HDR/HFR
                    Dus. Dan moet daar een oplossing voor komen, TMobile heeft al een tvapp, dus meer mogelijkheden. Ook daar is het verhaal met de decoders alleen maar een dekmantel voor alles wat niet op orde is. Decoders kun je omruilen, pakketten zijn aanpasbaar en er zijn tegenwoordig mogelijkheden een zender in een app beschikbaar te maken. We hebben dacht ik genoeg excuses gehoord waarom het niet kan, tijd dat men gaat kijken hoe men het wel mogelijk gaat maken op zeer korte termijn.
                    Maar goed, ik wil het afwachten. Ik heb een mening en er zijn zo veel andere.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Aug 2021, 22:44.

                    Reageer


                    • #55
                      https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobi...ent-goedkoper/

                      Reageer


                      • #56
                        Ik denk over vijf jaar bij Caiway. Die HD kastjes moeten nog lang mee.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Ik denk over vijf jaar bij Caiway. Die HD kastjes moeten nog lang mee.
                          Ik zit bij Caiway en heb "gewoon" een Kamai 7x, Ik heb die andere geweigerd ivm geen 4K. Dat zouden meer mensen moeten doen. Gewoon retour sturen. voldoet niet.

                          Welke provider heeft in deze tijd nog HD-kastjes uit die geen 4K ondersteunen? Dan heb je het niet begrepen.

                          Reageer


                          • #58
                            T-Mobile.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              T-Mobile.
                              Dat zou voor mij reden zijn niet in te stappen bij zo’n provider

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X